پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه ماسک برای اندروید – نرم افزار پویش مردمی علیه کرونا

دانلود برنامه ماسک برای اندروید – نرم افزار پویش مردمی علیه کرونا

5
(1)

دانلود برنامه ماسک برای انروید نقشه کشوری در رابطه با کرونا را در اختیار شما قرار می دهد. به کمک این برنامه می توانید نقشه ابتلا به کرونا برای استان و شهر خود را مشاهده نمایید تا از مناطق آلوده دوری کنید. به کمک دانلود نرم افزار ماسک شما با پاسخدهی روزانه به سوالات درون اپلیکیشن می توانید از احتمال ابتلایتان به بیماری کرونا مطلع شده و در صورت لزوم اقدامات مورد نیاز را در دستور کار قرار دهید.سازندگان برنامه ماسک این برنامه پزشکی، اساتید، دانش آموختگان و دانشجویانی از دانشگاه های صنعتی شریف، امیرکبیر و شهید بهشتی می باشند که به صورت داوطلبانه پس از تایید ورود بیماری کرونا به کشور تصمیم به کمک به هموطنان نمودند. توجه نمایید دانلود برنامه ماسک هیچگونه هدف تجاری ای ندارد و هدف سازندگان آن فقط کمک به مردم می باشد.

دانلود برنامه ماسک www.mask.ir

دانلود برنامه ماسک و فایده و هدف آن

هدف این اپلیکیشن کمک به سلامت شهروندان و کاهش تعداد مبتلایان به این ویروس کرونا از طریق اطلاع رسانی و نمایش نقشه مبتلایان می باشد. مثلا اگر فردی که شما با ایشان ارتباط نزدیکی داشته اید مبتلا به کرونا شود لازم است شما نیز در کوتاه ترین زمان مطلع شوید تا از ارتباط با سالمندان و حتی سایر افراد جلوگیری نمایید. همین قطع ارتباط بین مبتلایان و سایر افراد جلوی انتشار هرچه بیشتر این ویروس را خواهد گرفت. دانلود نرم افزار ماسک می تواند به همگی ما در شکست این ویروس کمک کند.

یکی از راه های جلوگیری از انتشار هرچه بیشتر بیماری کرونا بررسی و رصد تماس های نزدیک و اطلاع رسانی به افرادی که با افراد مبتلا به کرونا ارتباط داشته اند می باشد. اپلیکیشن های مشابه زیادی در چین، ژاپن و سایر کشور های پیشرفته راه اندازی گردیده است که این هدف را دنبال می نمایند. هرچه افراد بیشتری از دانلود برنامه ماسک استفاده نمایند، اطلاعات بیشتری و معتبرتری می توان از کرونا جمع آوری کرد و قطعا پیشگیری از این بیماری بسیار ساده تر خواهد بود.

دانلود برنامه ماسک برای اندروید

دانلود برنامه ماسک کرونا با توجه به شرایط فعلی کشور و مواجه شدن با بیماری کرونا بسیار ضروری بوده و به هموطنان عزیز بسیار پیشنهاد می شود. با دریافت نرم افزار ماسک و نصب آن از انتشار هرچه بیشتر این بیماری وحشتناک در کشور عزیزمان جلوگیری نماییم. توجه نمایید اطلاعات و حریم خصوصی از خط قرمز های توسعه دهندگان این اپلیکیشن می باشد. و تنها به موقعیت جغرافیایی و سایر اطلاعاتی که خودتان در اختیار اپلیکیشن قرار می دهید دسترسی دارند. همین اطلاعات نیز کاملا محرمانه باقی خواهد ماند.

ویژگی های برنامه ماسک

  • ثبت بازدید های شما با افراد مختلف
  • نمایش نقشه مبتلایان برای همه شهر ها
  • امکان ثبت مکان های حضور برای بررسی احتمال ابتلای شما به کرونا
  • ظاهری بسیار کاربر پسند
  • سادگی در استفاده از اپلیکیشن ماسک کرونا
  • نمایش خبر های مربوط به کرونا
  • نمایش تعداد مبتلاین ، بهبود یافتگان و فوت شدگان در دانلود برنامه ماسک
  • طراحی توسط تیم بسیار خوبی از دانشجویان و اساتید دانشگاه های معتبر کشور
  • کمک به پویش مردمی
  • شکست هر چه سریع تر این ویروس
  • کمک به حفظ سلامتی خودمان و دوستان مان
  • و …

همچنین دانلود برنامه کرونا وزارت بهداشت نیز به شما پیشنهاد می شود.

پس همین حالا برنامه ماسک را از سایت ایزی پی سی دانلود نمایید.

آخرین ورژن برنامه ماسک برای اندروید قرار داده شد و هم اکنون قابل دانلود می باشد  در آخرین آپدیت این برنامه عملکرد اپلیکیشن بهبود یافته است.

دانلود نرم افزار ماسک mask برنامه مبارزه با کرونا

دانلود نرم افزار ماسک:

توجه:

لطفا نرم افزار ماسک را دانلود و از ان استفاده کنید. به تمامی اشنایان خود نیز استفاده از برنامه ماسک را توصیه کنید. یکی از اساسی ترین راه ها برای شکست کرونا پویش مردمی است که می توان با استفاده از این برنامه به ان دست یافت پس لطفا کوتاهی کنید و بعد از دانلود نرم افزار ماسک٬ که ساخت دانشمندان کشورمان می باشد از ان استفاده کنید و تمام اعضای خانواده ودوستان خود را نیز تشویق به استفاده از این برنامه کنید.

ویدیو های مرتبط

در ویدیو کوتاه زیر، کمی بیشتر با دانلود برنامه ماسک آشنا شویم.
       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه ماسک برای اندروید – نرم افزار پویش مردمی علیه کرونا

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
مشخصات
شرکت سازنده: www.mask.ir

نام انگلیسی: Mask

نام فارسی: ماسک

نسخه برنامه: 1.3.2.8

حجم برنامه: 21MB

2 پاسخ به “دانلود برنامه ماسک برای اندروید – نرم افزار پویش مردمی علیه کرونا”

  1. محسن گفت:

    ورژن جدید آپ ماسک رو بزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *