پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه ماشین حساب سامسونگ اپلیکیشن Samsung Calculator اندروید

دانلود برنامه ماشین حساب سامسونگ اپلیکیشن Samsung Calculator اندروید

3.2
(89)

دانلود برنامه ماشین حساب سامسونگ اپلیکیشن Samsung Calculator اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان ان در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. به طور کلی میتوان گفت تمامی اموری که امروزه به انجام میپذیرد توسط ماشین های محاسبه انجام میشود. کمتر کسی وجود دارد که برای انجام امور کاری و غیرکاری خود از برنامه های محاسبه استفاده نکند. در این پست میخواهیم برنامه Samsung Calculator را به شما معرفی کنیم که یک برنامه مخصوص اندروید برای گوشی هایی نظییر ال جی، سونی، شیاومی و هواوی و… است که توسط کمپانی فوق العاده سامسونگ برای تمامی اندرویدفون ها عرضه شده است. اگر برای محاسبات خود به یک همراه هوشمند و فوق العاده نیاز دارد قطعا برنامه ماشین حساب سامسونگ بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

دانلود برنامه ماشین حساب سامسونگ

دانلود برنامه ماشین حساب سامسونگ با لینک مستقیم

برنامه Samsung Calculator یک برنامه بسیار کارامد برای افرادی است که میخواهند محاسبات خود را به صورت حرفه ای توسط گوشی موبایل خود بدون هیچگونه دردسری انجام دهند. تمامی انتظاراتی که از یک ماشین حساب حرفه ای را دارید کمپانی سامسونگ به صورت یک اپلیکیشن برای اندروید فون ها عرضه کرده است. برنامه ماشین حساب سامسونگ بر روی تمامی اندروید فون ها قابل نصب بوده و مشکلی ندارد که گوشی تلفن شما از چه برند و یا کمپانی باشد. تنها کافی است به انتهای همین پست رفته و این اپلیکیشن حرفه ای را به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت کنید. از دیگر برنامه هایی که میتوان در این خصوص معرفی کرد برنامه حرفه ای Stylish Calculator Free است که یک اپلیکشین ماشین حساب مهندسی میباشد. از ویژگی های برنامه Samsung Calculator انجام محاسبات به صورت آنی میباشد. از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به انجام محاسبات مثلثاتی اشاره کرد.

دانلود اپلیکیشن ماشین حساب سامسونگ

اپلیکیشن ماشین حساب سامسونگ به صورت رایگان در فروشگاه گوگل عرضه شده است. این برنامه توانسته امتیازات خیلی خوبی را به خود اختصاص دهد. اگر به دنبال یک برنامه ماشین حساب برای دستگاه اندرویدی خود هستید که بتواند تمامی محاسبات شما را به صورت حرفه ای انجام دهد برنامه Samsung Calculator بهترین گزینه ممکنه برای شما عزیزان خواهد بود. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی تصمیم گرفتیم یک برنامه کارامد را به شما عزیزان معرفی کنیم. با دانلود برنامه Film Maker Pro به یک فیلم ساز حرفه ای تبدیل شده و ویدیو های خود را به بهترین شکل ممکنه ویرایش کنید.

با دانلود برنامه ماشین حساب سامسونگ یکی از بهترین ماشین حساب های بازار اندروید را روی تلفن همراهتان داشته باشید!!!

دانلود برنامه ماشین حساب سامسونگ

برخی امکانات دانلود اپلیکیشن Samsung Calculator به صورت رایگان

  • حجم بسیار عالی برنامه
  • انجام محاسبات با سرعت بالا
  • دریافت نتیجه محاسبات به صورت دقیق و سریع
  • وجود حافظه و ذخیره محاسبات انجام شده
  • اتجام تمامی معادلات فیزیکی و ریاضی
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد امتیازها: 89

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه ماشین حساب سامسونگ اپلیکیشن Samsung Calculator اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 9.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: samsung.com

نام انگلیسی: Samsung Calculator

نام فارسی: ماشین حساب سامسونگ

نسخه برنامه: 12.1.00.3

حجم برنامه: 4MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *