پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه ویدیو لیپ نرم افزار ویرایش ویدیو Videoleap برای اندروید

دانلود برنامه ویدیو لیپ نرم افزار ویرایش ویدیو Videoleap برای اندروید

2.7
(3)

دانلود برنامه ویدیو لیپ نرم افزار ویرایش ویدیو Videoleap برای اندروید به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. نرم افزار ویدیو لیپ یا Videoleap عنوان یک برنامه ویرایش ویدیو به صورت حرفه ای به ارزش 35.99 دلار برای سیستم عامل اندروید میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. دانلود نرم افزار های ویرایش ویدیو از جمله پر استفاده ترین برنامه ها برای سیستم عامل های متفاوت میباشد که سایت ایزی پی سی همواره بهترین های آنها را در اختیار شما قرار داده است. دانلود برنامه Videoleap میتواند از جمله و یا بهترین نرم افزار ویرایش فایل های تصویری برای سیستم عامل اندروید باشد که ویژگی های عالی را در اختیار کاربران قرار میدهد. در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود برنامه ویدیو لیپ

دانلود برنامه ویدیو لیپ برای اندروید

با دانلود نرم افزار Videoleap با قدرت بالا و در کمترین زمان ممکنه قادر خواهید بود که به ویرایش فایل های تصویری مورد نیاز خود بپردازید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Mp3tag که یک نرم افزار ویرایش تگ برای سیستم عامل ویندوز میباشد، اشاره کرد.دانلود برنامه ویدیو لیپ این امکان را به شما میدهد که به افزودن متن با برچسب ها و مدل های متفاوت بپردازید که بدین منظور بتوانید خاص ترین ویرایش ها را برای خود ایجاد کنید. برنامه Videoleap ویژگی های دیگری را نیز در اختیار شما قرار میدهد که از آنها میتوان به امکان بارگذاری افکت ها و فیلتر های متفاوت اشاره کرد. ویدیو لیپ این امکان را نیز به شما میدهد که اگر از موسیقی زمینه ویدیو های خود راضی نیستید به صورت خیلی حرفه ای آنها را عوض کرده و نتیجه ای عالی را بدست آورید.

با دانلود برنامه ویدیو لیپ به راحتی ویرایش ویدیوهایتان را به این برنامه بسپارید!!

دانلود برنامه ویدیو لیپ

دانلود نرم افزار Videoleap برای اندروید

دانلود برنامه ویدیو لیپ برای اندروید تمامی نیاز های شما را در زمینه ویرایش فایل های تصویری بر طرف کرده و میتواند تجربه عالی را در اختیار شما قرار دهد. نسخه ای که هم اکنون در اختیار شما قرار دارد نسخه پرو نرم افزار Videoleap میباشد که از جمله وجود امکانات عادی دارای امکانات قوی تری نیز میباشد. به همین منظور شما میتوانید که ویدیو های خود را با قدرت بالاتر و با در اختیار داشتن امکانات بیشتری ویرایش کنید. امیدواریم که با دانلود نرم افزار Videoleap بتوانید بهترین استفاده را ببریدو نسخه ارائه شده توسط سایت ایزی پی سی نسخه پولی نرم افزار به ارزش 35.99 دلار میباشد که شما میتوانید با سرعت بالا آن را دریافت کنید.

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود نرم افزار ویدیو لیپ برای اندروید

  • حجم خیلی خوب برنامه
  • امکان افزودن متون به ویدیو های مورد نظر خود با استایل های متفاوت
  • وجود جدول زمانی حرفه ای برای داشتن ویرایشی عالی
  • در دسترس بودن حالت انتقال برای افزایش کیفیت ویدیو ها
  • امکان اصلاح کردن و برش قسمت ها مورد نظر
  • امکان تقسیم بندی ویدیو ها برای اشتراک گذاری ساده آنها در فضای اجتماعی
  • وجود کلاژ ساز حرفه ای ویدیو
  • امکان سفارشی سازی لایه ها با استفاده از ابزار های opacity و blending
  • امکان ذخیره سازی ویدیو با وضوح دلخواه
  • امکان قرار دادن موسقی متن دلخواه بر روی ویدیو ها
  • امکان ایجاد فیلتر ها و افکت های مورد نظر خود بر روی ویدیو های مورد نظر
  • امکان تنظیم کردن ابعاد فایل های تصویری برای اشتراک گذاری در فضا های مجازی
  • کارایی عالی و ساده نرم افزار
  • امکان افزودن واترمارک بر روی ویدیو ها
  • و…

دانلود برنامه ویدیو لیپ

دانلود برنامه ویدیو لیپ برای اندروید رایگان جدید

دانلود برنامه ویدیو لیپ تمامی نیاز ها شما را در زمینه ویرایش ویدیو را برطرف کرده و این امکان را به شما میدهد که به ویدیو های مورد نظر خود حس شادی را بخشیده و بهترین نتیجه را بدست آورید. Videoleap این امکان را به شما میدهد که فایل های تصویری کوتاه مرد نظر خود را به یکدیگر چسبانده و یا فایل های ویدیویی بلند را برش دهید. پس از انجام تمامی مراحل در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتوب و… ویدیو های ساخته شده را به اشتراک گذاشته و بهترین نتیجه را دریافت کنید. شما میتوانید که فایل های مورد نظر خود را با دقت فریم به فریم ویرایش کرده و ویدیویی بی نظیر را خلق کنید. ویدیو لیپ امکان استفاده از فونت ها، اموجی ها، سایه رنگ ها، شدت رنگ و… را نیز برای شما فراهم کرده است.

دانلود برنامه Videoleap امکان ذخیره سازی فایل های ویدیویی با رزولوشن های متفاوتی را نیز در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید که بنا بر نیاز خود هریک از این کیفیت ها را انتخاب کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. برای آنکه فایل های ساخته شده به سرقت نروند شما میتوانید که از واترمارک مورد نظر خود بر روی آنها استفاده کنید. شما میتوانید که استوری های ویدیویی مورد نظر خود را با تایم لاین چند لایه ایی ایجاد کرده و بهترین استفاده را ببرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه ویدیو لیپ نرم افزار ویرایش ویدیو Videoleap برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Videoleap Professional Video Editor PRO

نام فارسی: ویرایش ویدیو

نسخه برنامه: 1.16.0

حجم برنامه: 158MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *