دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه پادکست ناملیک برای اندروید – برنامه گوش دادن به پادکست

دانلود برنامه پادکست ناملیک برای اندروید – برنامه گوش دادن به پادکست

3
(8)

با دانلود برنامه پادکست و ورود به دنیای پادکست های فارسی از اخبار روز و داستان های جذاب و شنیدنی با خبر شوید. ناملیک یک برنامه برای گوش دادن به پادکست های فارسی زبان است که این روز ها طرفداران بسیاری دارد. پادکست های معروفی همچون چنل بی و یا بی پلاس را با دانلود نرم افزار پادکست ناملیک دنبال نمایید.

نرم افزار ناملیک محصولی از شرکت نامی راد آواتک می باشد که با دانلود و نصب آن بر روی تلفن همراه اندرویدی خود از جدیدترین پادکست ها و رادیو های ضبط شده با خبر خواهید شد. در ناملیک می توانید علاوه بر آنلاین گوش دادن پادکست آن را دانلود نموده و در سایر فرصت ها به صورت آفلاین گوش دهید. با دانلود برنامه پادکست ناملیک در هر شرایط و هر جا پادکست های مورد علاقه خود را گوش دهید.

دانلود برنامه پادکست

انتخاب موضوع بعد از دانلود برنامه پادکست

بعد از دانلود برنامه ناملیک برای اندروید چند راه پیش روی شماست. اولین راه این است که شما می توانید پادکستی را که مدنظر دارید در آن جست و جو کنید، قسمت مورد نظر را انتخاب کنید و به آن گوش کنید. راه دوم این است که می توانید در لیست بسیار زیاد پادکست های موجود در ناملیک گشته و اگر پادکستی را پسندیدید آن را گوش نمایید. از دیگر روش های استفاده از دانلود برنامه پادکست ناملیک این است که می توانید در دسته بندی های آن که بسیار کامل و جامع می باشند به دنبال پادکستی که مناسب شماست بگردید. به طور مثال اگر به دنبال پادکستی هستید که در کسب و کارتان به شما کمک کند به دسته بندی مربوطه مراجعه نموده و در آن پادکستی که مناسب شماست را گوش نمایید.

از آن جایی که روزانه تعداد بسیار زیادی پادکست در ناملیک منتشر می شود ممکن است شما موضوعی را ببینید که در حال حاضر فرصت گوش دادن به آن را نداشته باشید. در این صورت می تواندی آن پادکست را به لیست پخش خود بیافزایید و بعدا در فرصت مناسب به آن گوش کنید. همچنین جهت بررسی میزان محبوبیت یک پادکست می توانید با توجه به تعداد گوش دهندگان آن پادکست که در برنامه ناملیک نمایش داده می شود اطلاعات مناسبی در این راستا کسب نمایید.

دیگر ویژگی های ناملیک

از دیگر بخش های مهم دانلود برنامه پادکست ناملیک بخش رسانه ها می باشد. در بخش رسانه ها می توانید، رسانه هایی که در تولید پادکست های ناملیک شرکت دارند را مشاهده نمایید. همچنین در بخش دیگری از دانلود برنامه ناملیک می توانید لیست گویندگان پادکست ها را مشاهده نمایید. به طور مثال علی بندری که گوینده پادکست چنل بی است در این لیست مشاهده می شود.

ناملیک در سال ۱۳۹۵ موفق به دریافت جایزه بهترین رادیوی اینترنتی از نگاه مردم گردیده است. پس به هیچ وجه دانلود این برنامه فوق العاده را از دست ندهید و آن را در کنار برنامه های پخش موزیک خود مانند دانلود برنامه نکس وان موزیک داشته باشید.

مزیت های دانلود برنامه پادکست ناملیک برای اندروید

  • بیش از ۵۰۰۰ پادکست در موضوع های مختلف
  • موضوع و دسته بندی مناسب
  • امکان پخش آنلاین
  • امکان پخش آفلاین
  • امکان ساخت لیست پخش
  • لیست گویندگان پادکست
  • لیست رسانه ها
  • رابط کاربری مناسب
  • حجم کم برنامه
  • امکان دنبال کردن کانال پادکست مورد علاقه
  • جست و جوی پادکست بر اساس موضوع یا نام

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیازها: 8

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه پادکست ناملیک برای اندروید – برنامه گوش دادن به پادکست

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
مشخصات
شرکت سازنده: namlik.me

نام انگلیسی: Namlik

نام فارسی: ناملیک

نسخه برنامه: 5.0.6

حجم برنامه: 18MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *