پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه پاپایو نرم افزار Papayo – اپلیکیشن آموزش همراه با بازی

دانلود برنامه پاپایو نرم افزار Papayo – اپلیکیشن آموزش همراه با بازی

3.6
(143)

دانلود برنامه پاپایو نرم افزار Papayo – اپلیکیشن آموزش همراه با بازی برای اندروید و آیفون به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. پاپایو عنوان یک نرم افزار عالی و کاربردی به منظور آموزش مسائل درسی به همراه بازی برای افراد متفاوت مخصوص سیستم عامل اندروید و آیفون میباشد. با شیوع ویروس کرونا غالبا مسائل درسی پیچیدگی هایی را شامل شدند. به این صورت که تمامی کلاس ها آنلاین شده و دانش آموزان و دانشجویان دیگر به سمت مرکز آموزش نرفتند. به همین منظور نرم افزار ها و آموزش های آنلاینی وارد عرصه شدند. برنامه پاپایو نیز از جمله بهترین نرم افزار هایی میباشد که مسائل آموزشی را با سرگرمی ترکیب کرده و به نوعی در این زمینه نوآوری کرده است.

دانلود برنامه پاپایو اپلیکیشن آموزش همراه با بازی برای اندروید و آیفون با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار Papayo از جمله بهترین نرم افزار هایی میباشد که میتوان برای آموزش از آن استفاده کرد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Ashampoo WinOptimizer که یک نرم افزار بهینه ساز ویندوز میباشد، اشاره کرد. دانلود برنامه پاپایو را میتوان در ردیف برنامه هایی مانند شاد دانست. دانش آموزان میتوانند که دروسی مانند ریاضی، علوم، جغرافیا، ادبیات و… را در قالب بازی و سرگرمی فراگیرند. به این صورت دیگر دانش آموزان نیز خسته نخواهند شد و تمامی مطالب را با اشتیاق یاد خواهند گرفت. در واقع اپلیکیشن پاپایو از کارایی ساده ای برخوردار بوده و شما برای استفاده از آن تنها کافی است که شماره تلفن خود را وارد کرده و پیامکی حاوی کد فعال سازی را دریافت خواهید کرد. پس از دریافت این پیام شماره دریافتی را وارد کرده و حساب کاربری خود را ایجاد خواهید کرد.دانلود www.papayo.ir را می توانید از سایت ایزی پی سی به صورت رایگان و با یک کلیک انجام دهید.

شما با دانلود برنامه پاپایو می توانید مباحث مختلف را به سادگی برای کوکانتان آموزش دهید.

دانلود برنامه پاپایو

ساخت حساب کاربری در دانلود برنامه پاپایو هم کلاس هم بازی

به این صورت در دانلود برنامه پاپایو حساب کاربری شما ساخته شده و شما میتوانید که از آن در هر تلفن همراهی استفاده کنید. ناگفته نماند که امکان تعویض شماره تلفن در یک حساب کاربری برای شما فراهم نشده است. به این صورت که شما تنها میتوانید که با هر شماره تلفن یکبار وارد برنامه پاپایو شوید. نرم افزار آموزشی پاپایو با اینکه آموزش هایی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد، هزینه هایی را نیز در قبال آن دریافت خواهد کرد. در واقع دانلود نرم افزار پاپایو دارای بخش های متفاوتی میباشد که از آنها میتوان به آزمایشی و خرید اشتراک اشاره کرد. در قسمت آزمایشی کاربر میتواند که به صورت رایگان و در واقع در مدت زمان محدود از ویژگی ها استفاده کند. در قسمت دیگر نیز کاربر میتواند که از تمامی ویژگی های نرم افزار استفاده کند. دانلود برنامه پاپایو هم کلاس هم بازی ویژگی های بسیار زیاد و منحصر بفردی دارد که پیشنهاد میکنیم حتما برای کودکان خود دانلود نمایید.

دانلود برنامه پاپایو

دانلود نرم افزار پاپایو Papayo برای اندروید و آیفون به صورت رایگان

در قسمت اصلی نرم افزار پاپایو شما میتوانید که از تمامی ویژگی ها و امکانات نرم افزار به صورت عالی استفاده کنید. به این صورت شما تا مدت معینی که حساب کاربری شما فعال باشد میتوانید که از ویژگی ها استفاده کنید. ناگفته نماند که اگر بروزسانی هایی توسط نرم افزار دریافت شود و توسط این بروزرسانی ها ویژگی های جدیدی نیز به برنامه افزوده شود، کاربران برای دستیابی به کلیت ویژگی ها نیاز به پرداخت مجدد خواهند داشت. به این صورت که شما باید هزینه ای بابت استفاده از ویژگی های جدید در دانلود برنامه پاپایو پرداخت کنید. Papayo در بالا بردن قدرت تمرکز و نیز IQ کودکان نقش بسزایی خواهد داشت. مشکلاتی که در نسخه ها وجود دارند توسط بروزرسانی ها برطرف شده و فضایی عالی را به همراه خواهد آورد. دانلود برنامه پاپایا برای کودکان بسیار به شما والدین گرامی پیشنهاد میگردد.

دانلود برنامه پاپایو علاوه بر اینکه نسخه ای برای استفاده توسط دانش آموزان و کودکان و نوجوانان میباشد، نسخه ای را نیز دارا میباشد که مخصوص بزرگسالان میباشد. به این صورت که این امکان را برای والدین فراهم میسازد که به سادگی تمامی اعمال کودکان خود را زیر نظر گرفته و در واقع آنها را چک کنند. آموزش هایی نیز برای والدین در دانلود نرم افزار معرفی شده فراهم شده است که میتوانند از آنها استفاده کنند. والدین قادر خواهند بود که کارنامه های کودکان خود را نیز مشاهده کنند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Meraat که یک نرم افزار آموزشی دیگر میباشد، اشاره کرد.

با دانلود برنامه پاپایو هم کلاس هم بازی علاوه بر یادگیری و تقویت هوش کودکان خود آن ها را سرگرم نمایید.

 با کلیک بر روی نوشته پایین میتوانید به دانلود برنامه پاپایو نسخه آیفون بپردازید.

دانلود نرم افزار پاپایو نسخه آیفون 

ویدیو های مرتبط

این تیزر کوتاه از اپلیکیشن پاپایا را تماشا نمایید
       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد امتیازها: 143

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه پاپایو نرم افزار Papayo – اپلیکیشن آموزش همراه با بازی

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به اندروید 5 و آی او اس 11 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: papayo.ir

نام انگلیسی: Papayo

نام فارسی: پاپایو

حجم برنامه: 97MB

نسخه برنامه: 3.0.2

27 پاسخ به “دانلود برنامه پاپایو نرم افزار Papayo – اپلیکیشن آموزش همراه با بازی”

  1. وحید گفت:

    واقعا راه و روش کلاهبرداری رو خوب بلدین ملت ایران دزدی رو از شما ها یاد میگیرن بد به حال بچه‌هایی که از کودکی با روشهای شما فریب دادن بقیه رو یاد میگیرن تو تیزرهایی که تو تلوزیون نشون میدن ، خوب بگین پولیه…

  2. امیر گفت:

    چرا نمیگین هزینش چنده حتما باید دانلود کنیم بعد بگین حالا اینقد باید پول بدی

  3. امین گفت:

    سلام این برنامه ی پاپایو چگونه نصب می شود .

  4. Ali گفت:

    چرا دروغ میگین اگه برنامه مسخرتون پول میخواد قبل از دانلود بگین نه این که دانلود شه بعد داخلش بگه پول تازه واسه چند ماه جمع کنین بابا این دزدی ها را

  5. کووید 20 گفت:

    ینی خاک تو سر هرچی برنامه نویسه ایرانیه اون از شادشون که واقعا به درد نخور بود اینم از این که نسخه برای ویندوز نساختن

  6. پری گفت:

    پس چرا تو تبلیغات‌ تلویزیونی‌تون میگید رایگانە، اینم پول میخواد.
    چقدر فرهنگ بدی داریم خیلی راحت دروغ میگیم

  7. نرگس گفت:

    چرا نمیگین باید خرید همینم پولیه میدونستم

  8. reza گفت:

    برای اموزش کودک

  9. سید رضا رفیع زاده گفت:

    خیلی خوب

  10. رضا تو کلی گفت:

    پایاپای رضاتو کلی بازار

  11. زینب بیات گفت:

    خوبه

  12. نیلوفر گفت:

    از نظر من فوق العاده

  13. مهدیه گفت:

    چرا دان نمیشه

  14. ریحانه گفت:

    تازه خریدمش هنوزندیدمش

  15. یاسین میری گفت:

    سلام خیلی خوبه برای بچه ها

  16. ارشیا مشیدی گفت:

    خوب برای بچه ها

  17. ثنا فتحی نژاد گفت:

    خیلی خوب است

  18. سمیرا گفت:

    👍🏻❤عالی❤👍🏻

  19. ابوالفضل گفت:

    سلام این بازی پولیه

  20. هستی بهنام فر گفت:

    من قبلًا برنامه ی پاپایو رو نصب کردم و کاملًا از این برنامه راضی بودم ولی متستفاً برنامه پاک شد و لان دوباره میخام تین برنتمرو نصب یا دریافت کنم من عاشق این برنامه هستم و این برنامه به من هم تو درس هام هم بازی به من کمک میکنه عالللللللللییییی من به این برنتمه افتخار می کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *