دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه اذان گو نرم افزار پخش اذان با صدای موذن زاده برای موبایل

دانلود برنامه اذان گو نرم افزار پخش اذان با صدای موذن زاده برای موبایل

3.2
(351)

دانلود برنامه اذان گو نرم افزار پخش اذان با صدای موذن زاده برای موبایل. اگر به دنبال نرم افزار برای پخش اذان از موبایل اندروید خود می باشید این برنامه یکی از بهترین برنامه ها برای گوشی شما می باشد. شما می توانید با دانلود برنامه اذان گو برای موبایل به راحتی با صدای قاریان برتر این ندای الهی را پخش کنید و از ان استفاده کنید. امروز دانلود برنامه اذان گو را در وبسایت ایزی پی سی برای شما بارگذاری میکنیم با به صورت رایگان و با لینک مستقیم این برنامه را دانلود ونصب کنید.

دانلود برنامه اذان گو

برنامه اذان گو دارای محیط کاربری بسیار ساده و اسان و به دور از هر گونه تبلیغات و موارد اضافه می باشد و شما با کلیک بر روی نام هر کدام از قاریان به راحتی می توانید به صدای انها گوش دهید و لذت ببرید و تنها این برنامه دارای دو دکمه پخش صدا و استاپ صدا می باشد که با استفاده از این دکمه ها می توانید بعد از دانلود برنامه اذان گو٬ صدای ان را متوقف و یا شروع کنید. دانلود برنامه اذان گو در ماه مبارک زمان یکی از بهترین و پر کاربردترین اپلیکیشن می باشد.

دانلود نرم افزار پخش اذان با صدای موذن زاده برای موبایل

شما با استفاده از این اپلیکیشن مذهبی و دانلود نرم افزار پخش اذان با صدای موذن زاده می توانید با صدای قاریان مختلف مانند استادان تسویه چی٬ منشاوی٬ عبدالباسط٬ الحصری٬ صبحدل٬ ربیعیان٬شحّات انور٬ پرهیزکار٬ آقاتی و استاد سبزعلی و همچنین در نهایت استاد موذّن زاده به صدای دلنشین اذان از طریق دانلود نرم افزار اذان گو گوش فرا دهید و از این صدای اسمان لذت ببرید. این برنامه در دسته بندی برنامه های دین و مذهب سایت ایزی پی سی می باشد که می توانید از ان استفاده کنید. اگر از این برنامه لذت بردید به شما دانلود کتاب نهج البلاغه فارسی و عربی برای موبایل و همچنین دانلود برنامه صلوات شمار برای اندروید و یا دانلود تقویم باد صبا اذان گو نیز پیشنهاد می شود.

دانلود نرم افزار اذان گو با صدای موذن زاده برای اندروید

ویژگی های دانلود برنامه اذان گو برای اندروید:

  • دارای محیط کاربری بسیار ساده و اسان
  • امکان پخش اذان با صدای موذن زاده و …
  • امکان توقف و شروع مجدد اذان
  • قاریان بزرگ مانند تسویه چی و منشاوی٬ پرهیزکار٬ ربیعیان٬ الحصری و …
  • دارای حجم بسیار کم و اشغال فضای سبک در گوشی
  • و …

برای دانلود برنامه اذان گو برای اندروید نرم افزاری دیگر کلیک کنید. همین حالا می توانید برای دانلود رایگان و با لینک مستقیم اقدام فرمایید. این نرم افزار یکی از برترین برنامه های مذهبی در مارکت های ایرانی است. که در وبسایت ایزی پی سی به صورت رایگان ارایه شده است.

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد امتیازها: 351

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه اذان گو نرم افزار پخش اذان با صدای موذن زاده برای موبایل

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
مشخصات
شرکت سازنده: aviny.com

نام انگلیسی: Azan

نام فارسی: نرم افزار اذان گو برای اندروید

نسخه برنامه: 10.0.0

حجم برنامه: 13MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *