پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه کروم زرد اپلیکیشن Chrome Canary برای اندروید

دانلود برنامه کروم زرد اپلیکیشن Chrome Canary برای اندروید

0
(0)

دانلود برنامه کروم زرد اپلیکیشن Chrome Canary برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Chrome Canary عنوان یک برنامه مرورگر درحال توسعه میباشد که توسط کمپانی گوگل برای سیستم عامل اندروید به صورت رایگان عرضه شده است. از چندین سال اخیر به دلیل به روی کار آمدن سرور های قوی برای جست و جو در فضای اینترنتی دیگر کاربران نیز وارد عرصه ای از زندگی خود شدند که هر چیزی را که نیاز داشتند را میتوانستند در این حوزه پیدا کنند. با افزایش کاربران در سراسر دنیا گوگل دست به کار شده و بهترین و پرمخاطب ترین مرورگر ینی گوگل کروم را وارد بازار کرد. دانلود برنامه گوگل کروم برای اندروید از جمله مرورگر های قدرتمند با رابط کاربری ساده میباشد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

Chrome Canary

دانلود برنامه کروم زرد برای اندروید با لینک مستقیم

برنامه گوگل کروم را میتوان بهترین و کارآمد ترین مرورگر ها برای سیستم عامل اندروید دانست. از دیگر اپلیکیشن ها میتوان به دانلود برنامه Google Chrome اشاره کرد. برنامه گوگل کروم زرد را میتوان یک نسخه آزمایشی برای بهبود عملکرد نسخه اصلی گوگل کروم برای اندروید دانست. همانگونه که میدانید برنامه گوگل کروم اندروید به صورت پیش فرض بر روی تمامی گوشی های اندروید به غیر از کمپانی هواوی نصب میباشد. گوگل همواره در تلاش بوده که بهترین ارئه را به کاربران خود بدهد، از این رو تغییراتی را متناسب با علایق کابران بر روی نرم افزار های خود اعمال میکند. گوگل کروم در نسخه اندروید خلاصه نمیشود بلکه میتوان به دانلود گوگل کروم برای کامپیوتر نیز اشاره کرد. این امر از ویژگی های عالی این برنامه بوده که به علاقه مندان خود ارائه میدهد.

شما با دانلود برنامه کروم زرد قابلیت های متنوعی را برای وبگردی دریافت خواهید کرد.

دانلود برنامه کروم زرد

با دانلود برنامه کروم زرد به نسخه متفاوتی از برنامه گوگل کروم دسترسی داشته باشید!!!

دانلود برنامه کروم زرد یکی از مرورگر های گوگل میباشد که به دلیل انجام آزمایشاتی وارد بازار شده است. بدین گونه که تمامی ویژگی هایی را که گوگل میخواهد بر نسخه اصلی گوگل کروم اندروید اضافه و اعمال کند، ابتدا بر روی نسخه گوگل کروم زرد اعمال کرده و نسبت به این ویژگی ها و یا تغییرات از کاربران سؤال میپرسد. در واقع میتوان گفت که گوگل به صورت خیلی حرفه ای علاوه بر در اختیار گذاشتن یک مرورگر، یک نظرسنجی برای بهترین مرورگر دنیا ایجاد کرده است. اگر نظرات مثبت بوده باشند، گوگل تغییراتی را بر دانلود گوگل کروم برای اندروید اعمال خواهد کرد. مرورگر گوگل کروم زرد یک برنامه آزمایشی و در حال تغییر میباشد که امکان دارد در هفته چندین آپدیت دریافت کرده و میتوان گفت حجم اینترنتی بیشتری را مصرف کند.

دانلود برنامه Chrome Canary

برخی ویژگی های دانلود Chrome Canary اندروید به صورت رایگان

  • حجم خیلی خوب برنامه
  • یک مرورگر آزمایشی
  • تمامی امکانات گوگل کروم اصلی در دسترس میباشد
  • دریافت مداوم آپدیت های جدید
  • کمک به گوگل برای ساخت یک مرورگر بی نقص
  • مطلع شدن از آخرین تغییراتی احتمالی
  • و…

دانلود گوگل کروم برای اندروید جدید

گوگل کروم زرد عنوانی برای بهبود هرچه بیشتر عملکرد نسخه گوگل کروم اصلی میباشد که اینبار گوگل برای اینکار از طرفداران و کابران خود سؤال میپرسد. شما قادر خواهید بود در این امر به گوگل کمک کرده تا یک مرورگر عالی و بی نقص مطابق را خواست کاربران ارائه دهد. امیدواریم که با دانلود این برنامه بهترین کمک را برای ساخت یک مرورگر عالی کرده باشید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما معرفی کند. با دانلود برنامه Yandex.Music به صورت آنلاین به جدیدترین موسیقی های دنیا گوش فرا دهید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه کروم زرد اپلیکیشن Chrome Canary برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 8 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: google.com

نام انگلیسی: ‏Chrome Canary

نام فارسی: گوگل کروم زرد

نسخه برنامه: 123.0.6303.0

حجم برنامه: 246MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *