پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه 0Ground اپلیکیشن آیکون پک گروند برای اندروید

دانلود برنامه 0Ground اپلیکیشن آیکون پک گروند برای اندروید

1
(1)

دانلود برنامه 0Ground اپلیکیشن آیکون پک گروند برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگیفراهم شده است. 0Ground عنوان یک برنامه آیکون تیره و جذاب برای سیستم عامل اندروید میباشد که به قیمت 2.49 دلار در فروشگاه گوگل به فروش میرسد. سیستم عامل اندروید از جمله بهترین سیستم عامل ها برای ایجاد تغییرات و شخصی سازی فضای کاربری میباشد. تاکنون برنامه های متنوعی را از لانچر ها و یا آیکون پک ها در اختیار شما عزیزان قرار داده اییم. در این پست نیز میخواهیم یکی دیگر از آیکون پک های مخصوص سیستم عامل اندروید را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید تمامی آیکون های برنامه ها و یا بازی های نصب شده بر روی گوشی و یا تبلت خود را به راحتی شخصی سازی کنید.

دانلود برنامه 0Ground

دانلود برنامه 0Ground برای اندروید با لینک مستقیم

با استفاده از برنامه آیکون پک گروند میتوانید از میان هزاران آیکونی که در برنامه به شما نمایش داده میشود هریک را انتخاب کرده و فضایی زیبا را برای تلفن هوشمند خود بسازید. وجود آیکون هایی با کیفیت بالا و قابلیت اجراسازی آسان بر روی گوشی میتواند یکی از بهترین ویژگی ها برنامه 0Ground به حساب آید. افراد بسیاری وجود دارند که علاقه خاصی به تنوع داشته و دائما تم و فضای کاربری خود را دست خوش تغییراتی خواهند کرد. دانلود 0Ground این امکان را به شما میدهد که فضایی تاریک و آرام بخش را برای گوشی خود بسازید. برنامه 0Ground شامل 2200 آیکون میباشد. البته آماری که به شما داده میشود نمیتواند آمار دقیقی باشد، زیرا که این برنامه به صورت مداوم آپدیت هایی را دریافت کرده و به روز خواهد شد. در نتیجه این به روز رسانی دریافت آیکون های بیشتر میباشد.

با دانلود برنامه 0Ground به طراحی تلفن همراه خود بپردازید. از دیگر اپلیکیشن ها میتوان به دانلود برنامه Raya Black Icon Pack اشاره کرد. آیکون پک ها از جمله برنامه های زیبای ساخته شده برای سیستم عامل اندروید میباشند که در انواع متفاوتی روانه بازار اپلیکیشن های اندرویدی شده اند. آیکون هایی استفاده شده در برنامه 0Ground از کیفیت بالایی برخوردار میباشند که میتواند کاربر را حیرت زده کند. در ساخت این آیکون ها رنگ بندی های زیبایی در کنار تم تاریک قرار داده شده اند که بر زیبایی هرچه بیشتر آنها می افزاید. در این برنامه علاوه بر آیکون ها، تصاویر زمینه و ویجت های مخصوصی نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت که با استفاده از آنها به راحتی میتوانید فضایی زیبا و سینک را برای خود به ارمغان بیاورید.

 برنامه 0Ground

برخی ویژگی ها و امکانات برنامه آیکون پک زیرو گروند برای اندروید به صورت رایگان

  • وجود بیش از 2200 آیکون زیبا
  • حجم مناسب برنامه
  • دریافت به روز رسانی های مداوم به منظور افزوده شدن بر تعداد آیکون ها
  • امکان درخواست آیکون های دلخواه
  • وجود ویجت متناسب با آیکون ها
  • وجود تصاویر مناسب برای پس زمینه گوشی به منظور زیباسازی فضای کاربری
  • پشتیبانی از 17 لانچر محبوب سیستم عامل اندروید
  • امکان ایجاد آیکون هایی پویا برای استفاده در تقویم
  • وجود داشبوردی زیبا
  • وجود 26 پوشه زیبا و متنوع برای برنامه ها
  • و…

دانلود 0Ground اندروید رایگان جدید

با استفاده از برنامه 0Ground شما قادر خواهید بود فضای کاربری زیبا و تاریک را برای خود ساخته و از آن لذت ببرید. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خوبی را بدست آورید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما معرفی کند. با دانلود برنامه Caelus Black Icon Pack فضایی زیبا را به خود هدیه دهید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه 0Ground اپلیکیشن آیکون پک گروند برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: 0Ground‏

نام فارسی: آیکون پک زیرو گروند

نسخه برنامه: 6.7

حجم برنامه: 81MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *