پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه ADVANCED Codecs نرم افزار کدک ویندوز برای کامپیوتر

دانلود برنامه ADVANCED Codecs نرم افزار کدک ویندوز برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود برنامه ADVANCED Codecs نرم افزار کدک ویندوز برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. ADVANCED Codecs عنوان یک نرم افزار عالی برای سیستم عامل ویندوز میباشد که شامل مجموعه ای کامل از کدک های متفاوت بوده و در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های متفاوت کدک برای سیستم عامل ویندوز را تاکنون در اختیار شما قرار داده اییم. با استفاده از این نرم افزار ها شما میتوانید که با اجرا کدک های موجود در آنها پلیر های خود را قدرتمند کرده و برای پخش انواع فایل های متفاوت آماده کنید. اینگونه نرم افزار ها میتوانند گزینه های خیلی خوبی برای افرادی باشند که علاقه تماشای فیلم ها با فرمت های متفاوت دارند.

دانلود برنامه ADVANCED Codecs

دانلود برنامه ADVANCED Codecs برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار کدک های ویندوز برای کامپیوتر این امکان را به شما میدهد که با اجرای کدک های ارائه شده بهترین کیفیت پخش انواع متفاوت فایل های ویدیویی را داشته باشید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه XMedia Recode که یک نرم افزار تبدیل فرمت فایل ها میباشد، اشاره کرد. نرم افزار ADVANCED Codecs شامل مجموعه ای کامل از کدک های متفاوت برای سیستم عامل های 7 / 8 / 10 ویندوز میباشد که با استفاده از آن شما میتوانید که با قدرت بالا به اجرا فایل های صوتی و تصویری مورد نظر خود بپردازید. با نصب برنامه ADVANCED Codecs کدک ها با پلیر های موجود در کامپیوتر شما جفت شده و شما میتوانید که تمامی فرمت های مورد نظر خود را پخش کنید. تمامی ویژگی های عالی برای داشتن یک نرم افزار کدک در برنامه معرفی شده موجود میباشد.

دانلود نرم افزار کدک ویندوز برای کامپیوتر رایگان

دانلود برنامه ADVANCED Codecs برای کامپیوتر میتواند از جمله نرم افزار های خیلی خوب به منظور کمک به پخش فایل های صوتی و تصویری متفاوت با فرمت های گوناگون میباشد. از جمله ویژگی های خوب این برنامه میتوان به حجم خیلی خوب آن نسبت به قابلیت های ارائه شده اشاره کرد. برنامه ADVANCED Codecs کدک های مورد نیاز برای پخش فایل های صوتی و تصویری را به مدیا پلیر های شما اضافه میکند. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورده و نهایت استفاده را ببرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه ADVANCED Codecs نرم افزار کدک ویندوز برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به ویندوز های 7 و 8 و 10 نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: ADVANCED Codecs

نام فارسی: کدک های سیستم عامل ویندوز

نسخه برنامه: 14.9.2

حجم برنامه: 50MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *