پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Almug – Icon Pack آیکون پک دایره ای برای اندروید

دانلود برنامه Almug – Icon Pack آیکون پک دایره ای برای اندروید

0
(0)

دانلود برنامه Almug – Icon Pack آیکون پک دایره ای برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Almug – Icon Pack عنوان یک برنامه آیکون پک دایره ای جذاب و رنگارنگ برای اندروید میباشد که به قیمت 0.99 دلار در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته و در فروشگاه گوگل به فروش میرسد. در این پست قصد داریم یکی دیگر از برنامه های آیکون پک مخصوص سیستم عامل اندروید را به شما معرفی کنیم. تاکنون چندین نسخه از آیکون پک های متفاوت و لانچر های گوناگون را در اختیار شما قرار داده اییم. آیکون پک ها مجموعه ای از آیکون های برنامه ها و بازی های متفاوت اندروید میباشد که به کمک آنها میتوانید مهم ترین قسمت گوشی یعنی آیکون ها را طراحی کنید.

دانلود برنامه Almug – Icon Pack

دانلود برنامه Almug – Icon Pack برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه آیکون پک دایره ای اندروید به راحتی میتوانید که تمامی آیکون های برنامه ها، بازی ها و فولدر های متفاوتی که در گوشی خود دارید را تغییر دهید. در اینگونه برنامه ها اتخاب برای شما سخت خواهد بود و به نوعی تنوع را برای کاربران به ارمغان می آورد. هزاران آیکون متفاوت با رنگ بدی های متفاوت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت تا با استفاده از آنها بتوانند فضایی زیبا را برای خود خلق کنند. همانگونه که میدانید آیکون ها اولین چیزهایی میباشند که با باز کردن قفل هر گوشی به چشم میخورند. به طور کلی فضای کاربری منو گوشی را آیکون ها در بر گرفته اند. در اینجا وجود برنامه ای که اجازه دهد درمیان هزاران شکل متفاوت آیکون یکی را انتخاب کرده و به زیبایی گوشی خود بپردازید از جمله ویژگی های عالی سیستم عامل اندروید میباشد.

دانلود برنامه Almug – Icon Pack این امکان را به شما میدهد که در میان 4500 آیکون متفاوت برای بازی ها و برنامه ها یکی را انتخاب کرده و البته هر زمانی که به تعویض آنها نیاز داشتید، آیکون مورد نظر خود را تغییر دهید. تمامی آیکون هایی که توسط برنامه Almug – Icon Pack در اختیار کاربران قرار میگیرد از کیفیت بالایی برخوردار میباشند. از دیگر اپلیکیشن ها میتوان به دانلود برنامه Bucin Icon Pack که یکی دیگر از آیکون پک های زیبا برای سیستم عامل اندروید میباشد اشاره کرد. از جمله عوامل تاثیر گذار بر روی زیبایی فضای کاربری گوشی میتوان به تصاویر پس زمینه اشاره کرد. در برنامه Almug – Icon Pack این امکان نیز برای شما فراهم شده که از میان هزاران تصویر مخصوص زمینه یکی را انتخاب کرده و هماهنگی لازم را میان آیکون ها و تصاویر زمینه بوجود آورید.

دانلود آیکون پک دایره ای

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود آیکون پک دایره ای برای اندروید به صورت رایگان

  • حجم مناسب برنامه
  • وجود بیش از 4500 آیکون متفاوت
  • کیفیت بالا آیکون ها
  • آیکون های متفاوت برای فولدر ها
  • وجود بیش از 1000 تصویر زمینه هماهنگ با آیکون ها
  • وجود ویجت ساعت
  • امکان مشاهده پیش نمایش آیکون ها
  • امکان جست و جو میان آیکون ها
  • پشتیبانی از تصاویر زمینه زنده Muzei
  • پشتیبانی از بیشتر لانچر ها
  • و…

دانلود Almug – Icon Pack اندروید رایگان جدید

با استفاده از برنامه Almug – Icon Pack تمامی آیکون های برنامه ها و بازی های مختلفی که در گوشی خود دارید را زیبا کرده و رنگ بندی خاصی را به آنها هدیه دهید. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خوبی را بدست آورید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما معرفی کند. با دانلود برنامه Crayon Icon Pack آیکون های برنامه ها و بازی های نصب شده بر روی گوشی خود را زیبا کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Almug – Icon Pack آیکون پک دایره ای برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Almug - Icon Pack‏

نام فارسی: آیکون پک دایره ای

نسخه برنامه: 9.2.0

حجم برنامه: 67MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *