پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Altimeter GPS اپلیکیشن مخصوص کوهنوردی برای اندروید

دانلود برنامه Altimeter GPS اپلیکیشن مخصوص کوهنوردی برای اندروید

2.8
(37)

دانلود برنامه Altimeter GPS اپلیکیشن مخصوص کوهنوردی برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Altimeter GPS عنوان یک برنامه ارتفاع سنج و ردیاب کوهنوردی برای سیستم عامل اندروید میباشد که به صورت رایگان برای کاربران سراسر دنیا عرضه شده است. ورزش کوهنوردی از جمله پرطرفدار ترین، سخت ترین و در عین حال زیبا ترین ورزش های دنیا میباشد که مخاطب فراوانی از سراسر دنیا دارد. بسیاری از افراد به خاطر سلامتی بدن خود، بسیاری برای سلامتی روح و روان و بسیاری دیگر نیز علاقه مند به ارتفاع و مشاهده جزئیات از بالا میباشند. هر فردی به دلیل خاصی به این ورزش رو می آورد. فرقی نمیکند که دلیل شما برای روی آوردن به ورزش کوهنوردی چه میباشد، به هرصورت برنامه کوهنوردی برای شما کارآمد خواهد بود.

دانلود برنامه Altimeter GPS

دانلود برنامه Altimeter GPS برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود برنامه کوهنوردی رایگان برای اندروید از جمله بهترین و کارآمد ترین برنامه های مخصوص به این رشته میباشد. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود برنامه OsmAnd اشاره کرد. کوهنوردان به دلیل سختی که در این ورزش وجود دارد از بهترین ابزار برای صعود قله مورد نظر استفاده خواهند کرد. از جمله این ابزار میتوان به بیسیم ها و تلفن های همراه اشاره کرد که برای ارتباط با یکدیگر یک مورد الزامی میباشد. با توسعه تکنولوژی و قرار دادن دکل های ارتباطی در نقاط مختلف مشکل بیسیم ها نیز حل شده و اکنون کوهنوردان قادر خواهند بود که از تلفن همراه خود استفاده کنند. خب وجود تلفن های همراه قابلیت های فرا تر از توانایی بیسیم در اختیار ورزشکاران قرار خواهد داد. برنامه کوهنوردری اندروید مجموعه ای از اطلاعات را در اختیار کاربران قرار میدهد که این عمل را بسیار دل انگیز تر خواهد کرد.

با دانلود برنامه Altimeter GPS کوهنوردان به راحتی می توانند مسیر خود را در صعود هایشان پیدا کنند!!!

دانلود برنامه Altimeter GPS

دانلود برنامه Altimeter GPS رایگان برای اندروید اطلاعاتی مهم و کارآمد نظیر ارتفاع، سرعت، میزان مسیر پیموده شده، سرعت لحظه ای و… را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. از جمله ویژگی هایی که امروزه بسیار کارآمد بوده و در تمامی حالات مورد استفاده قرار میگیرد اشتراک مکان فعلی کاربر با دوستان خود میباشد. با دانلود برنامه کوهنوردی اگر از دوستان خود دور افتاده ایید، شما قادر خواهید بود که موقعیت فعلی خود را به صورت یک پیامک برای دوستان خود ارسال کنید. تمامی مسیر هایی را که شما در حین کوهنوردی طی میکنید به صورت خودکار همراه با جزئیات در برنامه ذخیره شده که اگر به این اطلاعات نیاز پیدا کردید به راحتی به آنها دست پیدا کنید. نقشه های که برای شما نمایش داده میشوند حالت های متفاوتی داشته و شما میتوانید بنا بر نیاز خود هریک را انتخاب نمایید.

شما می توانید با دانلود برنامه Altimeter GPS مسیر های از پیش مشخص شده را برای دیگران به اشتراک بگذارید.

دانلود برنامه Altimeter GPS

دانلود برنامه کوهنوردی اندروید رایگان و با لینک مستقیم

برنامه Altimeter GPS را میتوان بهترین نرم افزار اندروید برای سنجش ارتفاع و تمامی اطلاعات مورد نظر کوهنوردان دانست که شما قادر خواهید بود این برنامه را در انتهای همین پست با لینک مستقیم دانلود نمایید. امیدواریم که با دانلود این برنامه بهترین تجربه کوهنوردی خود را داشته باشید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه Google Keep در هنگام کوهنوردی به یادداشت برداری و اضافه کردن تصاویر به نوشته های خود بپردازید.

برخی ویژگی ها و امکانات برنامه کوهنوردی اندروید رایگان

  • حجم فوق العاده برنامه
  • فضای کاربری خوب اپلیکیشن
  • نمایش اطلاعاتی مانند میزان مسیر پیموده شده، سرعت لحظه، میزان مسافت طی شده و…
  • نمایش نقشه ها در حالت های متفاوت
  • وجود قطب نما برای یافتن مسیر درست
  • امکان ارسال موقعیت خود برای دوستانتان بوسیله پیامک
  • اندازه گیری میزان ارتفاع از سطح دریا
  • امکان مشاهده مسیر های پیموده شده
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2.8 / 5. تعداد امتیازها: 37

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Altimeter GPS اپلیکیشن مخصوص کوهنوردی برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Altimeter GPS Speedometer & Location Tracking

نام فارسی: ارتفاع سنج و ردیاب کوهنوردی

نسخه برنامه: 1.9.5

حجم برنامه: 5MB

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *