پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه ApowerEdit نرم افزار ویرایش ویدیو برای کامپیوتر

دانلود برنامه ApowerEdit نرم افزار ویرایش ویدیو برای کامپیوتر

5
(1)

دانلود برنامه ApowerEdit نرم افزار ویرایش ویدیو برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. ApowerEdit عنوان یک نرم افزار ساده و اما حرفه ای برای ویرایش فایل های ویدیویی مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. در دوره ای که با به روی کار آمدن گوشی ها و تبلت های قدرتمند ویدیو ها و تصاویر با کیفیتی نیز ثبت خواهند شد، وجود یک نرم افزار ویرایش فایل ویدیویی ساده و اما حرفه ای میتواند گزینه خیلی مناسبی به حساب آید. حال در این پست قصد داریم نرم افزار ApowerEdit را به شما معرفی کنیم به علارغم دارا بودن ویژگی های خیلی خوب از حجم کمی بهره میبرد. در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود برنامه ApowerEdit

دانلود برنامه ApowerEdit برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار ویرایش ویدیو برای کامپیوتر میتواند با در اختیار گذاشتن امکانات خیلی خوبی به کاربران در مقایسه با حجم کم امتیازات خوبی را به آنها ببخشد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Export for iTunes که یک نرم افزار عالی برای پشتیبان گیری از آهنگ های آیتونز میباشد، اشاره کرد. برنامه ApowerEdit از کارایی ساده ای برخوردار بوده و شما برای استفاده از آن نیاز به معلومات قبلی نخواهید داشت. نرم افزار ApowerEdit به عنوان یک ویرایشگر ساده و اما حرفه ای میتواند ویدیو های خانگی که توسط وب کم، دوربین فیلمبرداری، تلفن های هوشمند و… را ویرایش کرده و بهترین نتیجه را به شما تحویل دهد. ویژگی های متفاوتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که استفاده از آنها نیاز به تغییرات متفاوتی نخواهد داشت و به سادگی قابل استفاده خواهند بود.

دانلود برنامه ApowerEdit برای کامپیوتر میتواند ویژگی های متفاوتی مانند ادغام فیلم، بریدن فیلم، چرخش، ترکیب چند فایل ویدیویی، امکان اعمال جلوه های زیبا، امکان کم کردن و یا افزایش دادن سرعت ویدیو، امکان اضافه کردن متن و یا زیرنویس، وجود فیلتر های رنگی متفاوت و… را در اختیار کاربران خود قرار دهد. هماهنگونه که اشاره کردیم استفاده از آن به راحتی هرچه تمام تر خواهد بود. اگر به دنبال یک ویرایشگر ویدیو ساده و اما خیلی کارآمد برای ویرایش فایل های ویدیویی خود هستید، نرم افزار ApowerEdit میتواند گزینه خیلی خوبی برای شما باشد.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود و استفاده از نرم افزار ApowerEdit نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه ApowerEdit نرم افزار ویرایش ویدیو برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل های موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: apowersoft.com

نام انگلیسی: ApowerEdit

نام فارسی: ویرایش فایل ویدیویی

نسخه برنامه: 1.7.0.15

حجم برنامه: 71MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *