پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Blue-Cloner نرم افزار کپی دیسک های بلوری برای کامپیوتر

دانلود برنامه Blue-Cloner نرم افزار کپی دیسک های بلوری برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود برنامه Blue-Cloner نرم افزار کپی دیسک های بلوری برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Blue-Cloner عنوان یک نرم افزار کاربردی به منظور کپی کردن دیسک های بلوری به صورت حرفه و بدون افت کیفیت برای سیستم عامل ویندوز میباشد. دانلود برنامه معرفی شده از قدرت بالایی برخوردار بوده به صورتی که در انجام عمل خود سعی شده بهترین کیفیت به کاربران ارائه شود. Blu-Ray Discs یا بلوری دیسک ها نسل های آینده از تکنولوژی دیسک های نوری میباشند که برخلاف دیسک های دیگر برای رایت از مادون قرمز استفاده میکنند، در رایت اینگونه دیسک ها از نور فرابنفش استفاده خواهد شد. میزان گنجایش این نوع دیسک ها نیز 6 برابر دیسک های DVD میباشد.

دانلود برنامه Blue-Cloner

دانلود برنامه Blue-Cloner برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار کپی دیسک های بلوری میتواند فیلم ها را با فرمت BD-R/REs کپی کرده و بهترین نتیجه را به کاربر هدیه دهد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه O&O BrowserPrivacy که یک نرم افزار حذف اطلاعات از مرورگر میباشد، اشاره کرد. برنامه Blue-Cloner این امکان را نیز به شما میدهد که فایل های مورد نظر خود را بر روی هارد دیسک کپی کنید. از جمله ویژگی های خیلی خوب نرم افزار Blue-Cloner میتوان به کپی و  تبدیل کردن فیلم های بلوری به فرمت ISO اشاره کرد. در انجام تمامی این عمل ها شما هیچگونه افت کیفیتی در نتیجه بدست آمده مشاهده نخواهید کرد. با دانلود برنامه معرفی شده شما میتوانید که از فایل های بلوری مورد نظر خود نیز بک آپ گرفته و نهایت استفاده را ببرید. تمامی ویژگی ها به صورت خیلی ساده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دانلود نرم افزار کپی دیسک های بلوری برای کامپیوتر رایگان

دانلود برنامه Blue-Cloner برای کامپیوتر میتواند تمامی نیاز های شما در زمینه فایل های بلوری را برطرف کرده و هیچگونه مشکلی را به جا نخواهد گذاشت. برنامه Blue-Cloner از کارایی ساده ای نیز برخوردار میباشد به صورتی که در استفاده از نرم افزار نیاز به معلومات قبلی نخواهید داشت. از جمله مهم ترین ویژگی هایی که در نرم افزار Blue-Cloner به آن توجه شده است، افت نکردن کیفیت فایل های بلوری میباشد. از ویژگی های نرم افزار میتوان به امکان اضافه کردن زیرنویس به فیلم ها، ویرایش قسمتی دلخواه از فیلم های بلوری، امکان کپی به صورت حرفه ای 1:1 Blu-ray، امکان تهیه نسخه پشتیبان از دیسک های بلوری مورد نظر خود بر روی هارد دیسک ها و… اشاره کرد. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Blue-Cloner نرم افزار کپی دیسک های بلوری برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

  • Intel i5 or a faster processor
  • 8GB of RAM
  • 200GB free hard disk space (NTFS partition)
  • A Blu-ray burner
  • Windows 10
  • A Blu-ray disc drive

مشخصات
شرکت سازنده: blue-cloner.com

نام انگلیسی: Blue-Cloner

نام فارسی: کپی دیسک های بلوری

نسخه برنامه: 10.10.839

حجم برنامه: 43MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *