پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Bucin Icon Pack اپلیکیشن آیکون پک برای اندروید

دانلود برنامه Bucin Icon Pack اپلیکیشن آیکون پک برای اندروید

0
(0)

دانلود برنامه Bucin Icon Pack اپلیکیشن آیکون پک برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت ایزی پی سی فراهم شده است. Bucin Icon Pack عنوان یک برنامه آیکون پک زیبا با رنگ های گرادینت میباشد که به قیمت 1.49 دلار در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته و هم اکنون در فروشگاه گوگل به فروش میرسد. آیکون پک های بسیاری وجود دارند که در کنار لانچر ها میتوانند زیبایی خاصی را به گوشی و یا تبلت های اندروید ببخشند. اگر از فضای کاربری و یا رابط کاربری گوشی خود خسته شده اید و نیاز به تغییرات دارید، پیشنهاد میکنیم که برنامه های لانچر و آیکون پک های متعددی که در سایت ایزی پی سی در اختیار شما عزیزان قرار داده اییم را امتحان کنید.

دانلود برنامه Bucin Icon Pack

دانلود برنامه Bucin Icon Pack برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه آیکون پک برای اندروید رابط کاربری زیبا و شخصی برای خود ساخته و نهایت استفاده را ببرید. سیستم عامل اندروید خوشبختانه امکان دسترسی و تغییر قسمت های متفاوت از رابط کاربری را در اختیار کابران خود قرار داده است. از جمله بهترین برنامه ها میتوان به لانچر ها اشاره کرد که نسخه های گوناگونی از این برنامه های کارآمد را در اختیار شما قرار داده اییم. آیکون پک ها نیز از جمله برنامه های تغییر فضای کاربری میباشند که با استفاده از آنها تنها میتوانید آیکون های برنامه ها و بازی ها و فولدر های موجود در تلفن همراه و یا تبلت خود را تغییر دهید. لانچر ها فضای کلی را برای شما تغییر خواهند داد اما امکان تغییر ظاهر آیکون برنامه ها که از جمله واجب ترین قسمت فضای کاربری میباشد فراهم نشده است.

دانلود برنامه Bucin Icon Pack این امکان را به شما میدهد که برخلاف لانچر ها بنابر سلیقه خود در میان هزاران آیکون برنامه ای که در اختیار شما قرار دارد هریک را انتخاب کرده و اعمال کنید. از دیگر اپلیکیشن ها میتوان به دانلود برنامه Crayon Icon Pack که یک آیکون پک جذاب زیبا میباشد اشاره کرد. برنامه های آیکون پک متفاوتی برای سیستم عامل اندروید طراحی شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. برای اعمال کردن تغییرات لازمه و ساخت آیکون هایی زیبا توسط برنامه Bucin Icon Pack شما نیاز به یک لانچر خواهید داشت. به گونه ای که با استفاده از لانچر ها تمامی قسمت های فضای کاربری را دست خوش تغییر کرده و با اضافه کردن آیکون پک ها، آیکون برنامه های متفاوت را به هرشکلی که علاقه دارید تبدیل خواهید کرد.

دانلود آیکون پک برای اندروید

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود آیکون پک برای اندروید به صورت رایگان

  • حجم خوب برنامه
  • وجود آیکون هایی با کیفیت HD
  • وجود تصاویر زمینه زیبا سازگار با آیکون ها
  • رابط کاربری زیبا
  • امکان مشاهده پیش نمایش آیکون ها
  • امکان جست و جو در آیکون ها
  • وجود آیکون های داینامیک برای تقویم
  • امکان درخواست آیکون های مخصوص
  • وجود آیکون های متفاوت با رنگ بندی های زیبا
  • و…

دانلود Bucin Icon Pack اندروید رایگان جدید

با استفاده از برنامه Bucin Icon Pack آیکون تمامی برنامه ها و بازی های نصب شده بر روی گوشی و یا تبلت خود را شخصی سازی کرده و فضایی گرافیکی و زیبا را برای خود به ارمغان بیاورید. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خوبی را بدست آورید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما معرفی کند. با دانلود برنامه Hera Dark Icon Pack آیکون هایی دایره ای شکل را برای خود ایجاد کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Bucin Icon Pack اپلیکیشن آیکون پک برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Bucin Icon Pack

نام فارسی: آیکون پک

نسخه برنامه: 1.1.8

حجم برنامه: 21MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *