پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه CamSam PLUS اپلیکیشن نقشه دوربین های کنترل سرعت اندروید

دانلود برنامه CamSam PLUS اپلیکیشن نقشه دوربین های کنترل سرعت اندروید

0
(0)

دانلود برنامه CamSam PLUS اپلیکیشن نقشه دوربین های کنترل سرعت اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. CamSam PLUS عنوان یک برنامه عالی و بسیار کارآمد به منظور هشدار وجود دوربین های کنترل سرعت میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. در این پست میخواهیم برنامه ای را به شما معرفی کنیم که کمتر کسی وجود دارد که نیازی در استفاده از آن را نداشته باشد. به دلیل افزایش آمار تصادفات، دوربین های کنترل سرعت به موجب کاهش آمار مرگ و میر و… در تمامی بزرگراه ها و اتوبان ها چه داخل شهری و چه خارج شهری نصب شدند. این امر میتواند خبر خوشحال کننده ای بوده و موجب شود کمتر کسی در اثر تصادفات رانندگی خسارات غیر قابل جبرانی را متحمل شود.

دانلود برنامه CamSam PLUS

دانلود برنامه CamSam PLUS برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه نمایش دهنده دوربین های کنترل سرعت بدون واهمه و هراسی از عکس گرفتن این دوربین ها با سرعت مطمئن مسیر خود را بپیمایید. برنامه های متفاوتی در این زمینه وجود دارند که میتوانند ویژگی ها خوبی داشته باشند. از این برنامه ها میتوان به دانلود Waze اشاره کرد. نسخه ای از برنامه CamSam PLUS را که در این پست در اختیار شما عزیزان قرار داده اییم، نسخه آنلاک شده و پولی این برنامه به قیمت 1.17 دلار میباشد. همانگونه که اشاره کردیم برنامه های گوناگون مسیر یاب نیز وجود دارند که قادر به نمایش تمامی جزئیات بوده و کاربران را در این امر راضی نگه خواهند داشت. اما هر برنامه ای قادر نخواهد بود تمامی جزئیات دقیق در این امر را به کاربر خود تحویل دهد. از این رو تصمیم گرفتیم این برنامه را به شما عزیزان معرفی کنیم.

دانلود برنامه CamSam PLUS

دانلود برنامه CamSam PLUS اندروید جدید میتواند تمامی نیاز های شما را در مسیر های طولانی و کوتاه برآورده کند. در برنامه CamSam PLUS اطلاعات به صورت هر 5 دقیقه آپدیت شده و در اختیار شما قرار خواهد گرفت. از دیگر ویژگی ها میتوان به امکان نمایش دوربین های ثبت سرعت در نقشه های گوگل اشاره کرد. ای امکان نیز برایتان فراهم شده که به مشاهده سرعت استاندارد جاده ای که در آن رانندگی میکنید بپردازید و با سرعت مطمئنه حرکت کنید. در ضمن از دیگر ویژگی ها میتوان به حالت آفلاین برنامه اشاره کرد که حتی نیاز نیست که به اینترنت دسترسی داشته باشید. تمامی اطلاعات به صورت واضح برای شما به نمایش گذاشته خواهد شد. به طور کلی اگر به دنبال یک برنامه عالی برای آگاه شدن از محل دوربین های کنترل سرعت میگردید، برنامه CamSam PLUS میتواند گزینه خیلی خوبی برای شما باشد.

با دانلود برنامه CamSam PLUS دوربین های کنترل سرعت را به سرعت رصد کنید!!

دانلود برنامه CamSam PLUS

برخی ویژگی ها و امکانات برنامه نمایش دهنده دوربین های کنترل سرعت برای اندروید به صورت رایگان

  • حجم خیلی خوب برنامه
  • امکان مشاهده اطلاعات در دو حالت آنلاین و آفلاین
  • نمایش سرعت قانونی جاده ها
  • به روز شدن اطلاعات برنامه در هر 5 دقیقه
  • وجود هشدار های متفاوت صوتی و نمایشی
  • دسترسی به بیش از 60 هزار مکان متفاوت دوربین های ثبت سرعت
  • امکان نمایش دوربین ها بر روی نقشه های گوگل
  • ادامه فعالیت برنامه با خارج شدن
  • و…

دانلود CamSam PLUS اندروید رایگان جدید

با استفاده از برنامه CamSam PLUS بدون هیچگونه ترس و واهمه ای به رانندگی خود ادامه دهید. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خوبی را بدست آورید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه Funny Gifs Maker به ساخت گیف های خنده دار برای خود و دیگران بپردازید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه CamSam PLUS اپلیکیشن نقشه دوربین های کنترل سرعت اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: camsam.com

نام انگلیسی: CamSam PLUS

نام فارسی: نمایش مکان دوربین های کنترل سرعت

نسخه برنامه: 3.8.3

حجم برنامه: 21MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *