پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه capcut کپ کات نرم افزار ویرایش فایل تصویری برای اندروید

دانلود برنامه capcut کپ کات نرم افزار ویرایش فایل تصویری برای اندروید

3.7
(26)

دانلود برنامه capcut کپ کات نرم افزار ویرایش فایل تصویری برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. capcut عنوان یک نرم افزار کارآمد، قوی و نیز مورد استفاده برای سیستم عامل اندروید میباشد که با استفاده از آن کاربران به راحتی قادر خواهند بود که تصاویری زیبا و نیز با کیفیت را به ثبت برسانند. سایت ایزی پی سی همواره در تلاش بوده که بهترین نرم افزار ها را در اختیار کاربران خود قرار دهد. به همین منظور در این پست قصد داریم نرم افزار قدرتمند کپ کات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با استفاده از نرم افزار CapCut شما قادر خواهید بود که به سادگی ویدیو های کوتاه و با کیفیت را خلق کنید. در ادامه این پست با ما همراه باشید.

دانلود برنامه capcut

دانلود برنامه CapCut برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار کپ کات ویرایش فایل تصویری برای اندروید میتواند یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها برای استفاده به منظور ثبت لحظات توسط کاربران میباشد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Bumble که یک نرم افزار عالی شبکه اجتماعی برای سیستم عامل اندروید میباشد، اشاره کرد. نرم افزار capcut ویژگی ها و ابزار های متفاوتی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد که از جمله آنها میتوان به امکان برش، معکوس کردن، تغییر سرعت، جلوه های بصری، استیکر و… اشاره کرد. در واقع از دیگر ویژگی های برنامه capcut میتوان به یک کتابخانه موسیقی اشاره کرد که با استفاده از آن به راحتی میتوانید که بهترین استفاده را ببرید. از بهترین فلیتر ها و ابزار هایی که در اختیار شما قرار میگیرد استفاده کرده و ویدیو هایی خلاقانه را برای خود خلق کنید.

دانلود برنامه capcut نرم افزار کپ کات ویرایش ویدیو برای اندروید از قدرتمند ترین برنامه ها در این زمینه میباشد که به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در واقع با استفاده از نرم افزار capcut کاربران میتوانند که بر روی تصاویر مورد نظر خود موسیقی اضافه کرده و به آنها زیبایی های خاصی را ببخشند. برنامه کپ کات از کارایی ساده ای برخوردار بوده و به همین سبب برای استفاده از آن نیاز به معلومات قبلی نخواهید داشت. به صورت خیلی ساده و در واقع در ساده ترین روش ممکنه ویدیو های مورد نظر خود را ویرایش کنید. همانگونه که اشاره کردیم برنامه capcut از یک دیتا بیس عظیم موسیقی پشتیبانی کرده و به این صورت مشکلی در اضافه کردن موسیقی به تصاویر خود نخواهید داشت.

شما با دانلود برنامه CapCut دنیایی از قابلیت های متنوع و بی نظیر برای ویرایش ویدیو هایتان را در قالب یک برنامه بی نظیر می توانید داشته باشید.

دانلود برنامه CapCut

دانلود نرم افزار capcut ویرایش فایل تصویری برای اندروید

دانلود برنامه capcut با به دست آوردن آمار دانلود بیش از 10 میلیون بار توانسته امتیاز خیلی خوبی را در این زمینه کسب کند. تمامی ویژگی های عالی که یک کاربران برای داشتن یک نرم افزار ویرایش فایل های تصویری نیاز دارد، به صورت خیلی ساده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  • حجم مناسب نرم افزار
  • کارایی ساده
  • کیفیت بالا فایل های خروجی
  • در اختیار داشتن یک دیتا بیس عظیمی موسیقی
  • برخورداری از ویژگی های زیباسازی مانند استکر، فیلتر، افکت های متفاوت و…
  • امکان ایجاد تاثیرات عالی بر روی فایل های تصویری
  • امکان اضافه کردن موسیقی به تصاویر و ویدیو ها
  • امکان اشتراک گذاری ویدیو های بدست آمده در فضای مجازی
  • سازگاری نرم افزار با دستگاه های اندرویدی
  • امکان ویرایش فیلم به صورت حرفه ای
  • امکان اضافه کردن استیکر به ویدیو ها
  • فضای کاربری عالی
  • روان بودن نرم افزار در انجام پروسه ها
  • و…

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه capcut نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد امتیازها: 26

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه capcut کپ کات نرم افزار ویرایش فایل تصویری برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز ندارد

مشخصات
شرکت سازنده: capcut.net

نام انگلیسی: capcut

نام فارسی: کپ کات

نسخه برنامه: 11.2.0

حجم برنامه: 191MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *