پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Clyma Weather Pro برای اندروید اپلیکیشن پیش بینی آب و هوا

دانلود برنامه Clyma Weather Pro برای اندروید اپلیکیشن پیش بینی آب و هوا

1
(1)

دانلود برنامه Clyma Weather Pro برای اندروید اپلیکیشن پیش بینی آب و هوا به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Clyma Weather Pro عنوان یک برنامه پیش بینی آب و هوا قدرتمند به ارزش 2.49 دلار میباشد که در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. امروزه تمامی تلفن های هوشمندی که وارد بازار میشوند دارای اپلیکیشن های نصب شده پیش بینی آب و هوا به صورت پیش فرض هستند که توسط خود آن کمپانی ها توسعه داده شده است. شما قادر خواهید بود که اطلاعاتی را درمورد آب و هوا دریافت کنید اما تمامی اطلاعاتی که به نمایش داده خواهند شد دقیق نمیباشند و ممکن است که اطلاعاتی صحیح را برای کاربر به نمایش نگذارند. در ادامه با ما همراه باشید و اطلاعات بیشتری درباره این برنامه کسب کنید.

دانلود برنامه Clyma Weather Pro

دانلود برنامه Clyma Weather Pro برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه پیش بینی آب و هوا به راحتی اطلاعاتی دقیق را در این باره کسب کرده و به راحتی به امور روزمره خود بپردازید. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود Weather Live اشاره کرد. از جمله ویژگی های عالی برنامه Clyma Weather Pro که آن را از باقی برنامه ها در این حوزه مجزا کرده و قدرت بالایی به آن میبخشد وجود اطلاعاتی دقیق میباشد که توسط این برنامه به کاربر ارائه میشود. برنامه Clyma Weather Pro اطلاعات درباره آّب و هوا را از سه منبع مجزا دریافت کرده و با پردازش های دقیقی که بر روی آنها صورت میگیرد، دقیق ترین اطلاعات را در اختیار کاربران قرار میدهد. این برنامه علاوه بر تمامی امکانات و کیفیت خیلی خوبی که دارد از حجم خیلی خوبی نیز برخوردار است. با استفاده از ویجت ها دسترسی خود را به برنامه سریع تر کنید.

با دانلود برنامه Clyma Weather Pro دیگر هیچ رخداد آب و هوایی را از دست نخواهید داد!!

دانلود برنامه Clyma Weather Pro

با دانلود برنامه Clyma Weather Pro به راحتی دقیق ترین اطلاعات را درباره آب و هوا بدست آورید. اگر از افرادی میباشید که حتما شرایط جوی و آب و هوایی برایتان مهم و با اهمیت میباشد، وقتش شده است که دست به کار شوید و از شرایط آب و هوایی دقیق همیشه باخبر باشید. همانطور که اشاره کردیم شما میتوانید ویجت هایی را بر صفحه زمینه خود اعمال کرده و تنها با روشن کرده صفحه تلفن همراه خود به مشاهده اطلاعات بپردازید. پیش بینی هایی که برنامه Clyma Weather Pro در اختیار شما قرار میدهد از سه حالت ساعتی، روزانه و هفتگی پشتیبانی میکند که شما قادر خواهید بود بنا بر نیاز خود هریک را انتخاب کرده و به مشاهده اطلاعات بپردازید. به طور کلی میتوان گفت این برنامه یکی از بهترین برنامه های پیش بینی آب و هوا میباشد که امکان دانلود آن برای شما عزیزان فراهم شده است.

دانلود برنامه پیش بینی آب و هوا

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود برنامه پیش بینی آب و هوا برای اندروید به صورت رایگان

  • حجم خیلی خوب برنامه
  • کیفیت خوب اپلیکیشن
  • نمایش اطلاعات دقیق آب و هوا با آنالیز سه منبع مجزا
  • امکان نمایش پیش بینی ها به صورت ساعتی، روزانه و هفتگی
  • امکان نمایش اطلاعات آب و هوایی جهانی
  • وجود تم های متفاوت
  • محیط کاربری زیبا
  • ارائه اطلاعات دقیق آب و هوا با جزئیات
  • امکان استفاده از ویجت برای دسترسی سریع
  • و…

دانلود Clyma Weather Pro اندروید رایگان جدید

اگر به دنبال یک برنامه پیش بینی آب و هوا برای سیستم عامل اندروید هستید، برنامه Clyma Weather Pro میتواند یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای شما باشد. با دانلود این برنامه همواره از شرایط جوی به صورت دقیق مطلع شوید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما معرفی کند. با دانلود برنامه Truecaller اطلاعات تماس گیرنده ناشناس خود را به صورت خیلی راحت مشاهده کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Clyma Weather Pro برای اندروید اپلیکیشن پیش بینی آب و هوا

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: clyma-privacy.firebaseapp.com

نام انگلیسی: Clyma Weather: Simple, Multi-source and Accurate

نام فارسی: پیش بینی آب و هوا

نسخه برنامه: 2.0.12

حجم برنامه: 8MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *