پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Crayon Icon Pack اپلیکیشن آیکون پک رنگی برای اندروید

دانلود برنامه Crayon Icon Pack اپلیکیشن آیکون پک رنگی برای اندروید

0
(0)

دانلود برنامه Crayon Icon Pack اپلیکیشن آیکون پک رنگی برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Crayon Icon Pack عنوان یک برنامه آیکون پک پاستلی با رنگ بندی زیبا میباشد که به قیمت 0.99 دلار در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته و در فروشگاه گوگل به فروش میرسد. تاکنون چندین نسخه آیکون پک را در اختیار شما عزیزان قرار داده اییم که از فضای تاریک و زیبا بهره میبردند. در این پست میخواهیم یک آیکون پک متفاوت برای سیستم عامل اندروید را به شما معرفی کنیم که آیکون هایی پاستلی و رنگی را در اختیار شما قرار خواهد داد. انتخاب هریک از آیکون پک ها بسته به سلایق کاربران متفاوت بوده که ما گزینه های متفاوتی را در اختیار شما قرار داده اییم.

با دانلود برنامه Crayon Icon Pack رنگ و روی جذابی به آیکون تلفن همراهتان ببخشید!!

دانلود برنامه Crayon Icon Pack

دانلود برنامه Crayon Icon Pack برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه آیکون پک رنگی پاستلی برای اندروید آیکون هایی زیبا با طراحی زیبا به همراه رنگ بندی های مخصوص را به خود هدیه بدهید. با استفاده از برنامه Crayon Icon Pack شما میتوانید که آیکون های برنامه ها و بازی های نصب شده بر روی گوشی خود را دست خوش تغییرات کرده و نهایت استفاده را ببرید. به بهترین شکل ممکنه فضای کاربری سیستم عامل خود را شخصی سازی کنید. برنامه های آیکون پک بسته به نوع آیکون هایی که در اختیار کاربران قرار میدهند از سبکی یکنواخت پشتیبانی میکنند. برنامه Crayon Icon Pack آیکون های زیبا را با رنگ آمیز به سبک مداد رنگی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد که در نوع خود میتواند اتفاقی شگفت و زیبا باشد. رنگ های به کار رفته در آیکون ها سعی دارد حس خوبی را به کاربر انتقال دهد.

دانلود برنامه Crayon Icon Pack

دانلود برنامه Crayon Icon Pack این امکان را به شما میدهد که دسترسی بدون محدودیتی را به هزاران آیکون رنگارنگ داشته و با ایجاد فضایی رنگ آمیزی شده حس خوبی را برای خود به ارمغان بیاورید. از دیگر اپلیکیشن ها میتوان به دانلود برنامه Nova Dark Icon Pack اشاره کرد. میتوان گفت اکثریت مردم جامعه های متفاوت بیشتر اوقات زندگی خود را با سپری کردن زمان خود در تلفن همراه های متفاوت سپری میکنند. بنابراین وجود یک برنامه ای که بتواند نوآوری را به شما هدیه دهد میتواند گزینه خوبی باشد. با استفاده از برنامه Crayon Icon Pack میتوانید آیکون برنامه ها و بازی های نصب شده بر روی تلفن همراه خود را دست خوش تغییرات کرده و هریک را به شکل مورد نظر خود در بیاورید. این برنامه نیز مانند تمامی برنامه های آیکون پک دیگر از اکثریت لانچر ها پشتیبانی میکند.

دانلود Crayon Icon Pack

برخی ویژگی ها و امکانات برنامه آیکون پک رنگی پاستلی برای اندروید به صورت رایگان

  • حجم خوب برنامه
  • امکان مشاهده پیش نمایش آیکون ها
  • امکان جست و جو در آیکون ها
  • وجود بیش از 4000 آیکون
  • وجود آیکون های پویا برای تقویم
  • وجود آیکون های عالی برای فولدر ها
  • مشاهده آیکون ها به صورت دسته بندی شده
  • وجود آیکون های شخصی سازی شده
  • امکان درخواست آیکون مخصوص
  • امکان هماهنگ سازی با اکثر لانچر های اندروید
  • و…

دانلود Crayon Icon Pack اندروید رایگان جدید

با استفاده از برنامه Crayon Icon Pack آیکون های زیبا و رنگانگ را به خود هدیه داده و فضای کاربری تلفن خود را زیبا کنید. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خوبی را بدست آورید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما معرفی کند. با دانلود برنامه Nova Dark Icon Pack آیکون های زیبایی را برای خود بسازید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Crayon Icon Pack اپلیکیشن آیکون پک رنگی برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Crayon Icon Pack

نام فارسی: آیکون پک رنگی

نسخه برنامه: 3.4

حجم برنامه: 49MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *