پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Dunro اپلیکیشن راهنمای شهر دانرو برای اندروید

دانلود برنامه Dunro اپلیکیشن راهنمای شهر دانرو برای اندروید

2.7
(3)

دانلود برنامه Dunro اپلیکیشن راهنمای شهر دانرو برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Dunro عنوان یک برنامه بسیار کارآمد ایرانی برای دریافت اطلاعات متفاوتی درباره فروشگاه ها و… شهر های متفاوت میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. تمامی افرادی که برای اولین بار وارد یک شهر غریبه میشوند برای رفع بسیاری از نیاز های خود به مکان های متفاوتی نیاز دارند. گاهی به فروشگاه گاهی به تعمیرگاه گاهی به فضای سبز و… که دیگر نیاز نیست برای پیدا کردن هریک از آنها نیاز به پرسش و پاسخ داشته باشید. تنها کافی است برنامه Dunro را دانلود کرده و تمامی نیاز های خود را با این برنامه درمیان بگذارید. در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود برنامه Dunro

دانلود برنامه Dunro برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه دانرو، راهنمای شهر برای خود به راحتی به تمامی مراکز مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. همچنین شما میتوانید با استفاده از برنامه Dunro به انواع مراکز متفاوت شهر خود نیز دسترسی داشته باشید. بدین گونه نیاز نیست که حتما برای دریافت اطلاعات شهر های دیگر برنامه Dunro را نصب کنید. فرقی نمیکند که در چه شهری حضور دارید مهم این است که به تمامی مراکز دسترسی داشته باشید. تمامی اطلاعات موجود در برنامه بوسیله کاربران به صورت همیشگی به روز میشود که شما بتوانید بهترین و نزدیک ترین مراکز مورد نیاز خود را مشاهده کنید.

دانلود برنامه Dunro

دانلود برنامه Dunro اندروید میتواند بهترین گزینه برای یافتن انواع مراکز مانند خصوصی، عمومی، دولتی، رفاهی، خدماتی و… باشد. مجموعه ای از اطلاعات در برنامه Dunro جمع آوری شده که کاربران دیگر نیاز به هیچگونه جست و جویی نداشته باشند. از ویژگی های عالی برنامه میتوان به مشاهده نظرات کاربران اشاره کرد. به این صورت که شما میتوانید نظرات دیگر کاربران را درباره مکانی که جست و جو کرده ایید را بدانید. در این صورت کاربران میزان رضایت خود را در این باره به اشتراک گذاشته و شما میتوانید بهترین مرکز مورد نظر خود را یافت کنید. از دیگر اپلیکیشن ها میتوان به دانلود برنامه Radarbot Full اشاره کرد. به طور کلی اگر به دنبال یک برنامه عالی برای یافتن مراکز مورد نظر خود هستید، از دانلود این برنامه دریغ نکنید.

با دانلود برنامه Dunro هر مکانی که مد نظرتان است را به راحتی پیدا کنید!!!

دانلود برنامه دانرو

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود راهنمای شهر دانرو برای اندروید به صورت رایگان

  • امکان جست و جو در میان 500 هزار کسب و کار متفاوت
  • نمایش اطلاعات درباره 300 صنف متفاوت در شهر
  • دسترسی ساده به اطلاعات تماس اماکن متفاوت
  • نمایش نزدیک ترین مکان های خدماتی برای شما
  • ویژگی امکان ثبت نظر درباره اماکن متفاوت
  • دنبال کردن فالیت دوستان خود در برنامه
  • امکان دریافت سکه و خرید بن های تخفیف
  • امکان سفارش تاکسی توسط اسنپ
  • و…

دانلود Dunro اندروید رایگان جدید

با استفاه از برنامه Dunro به سریع ترین روش ممکن به بهترین مراکز مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خوبی را بدست آورید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه CamSam PLUS به تمامی دوربین های کنترل سرعت در جاده های متفاوت را مشاهده کرده و به راحتی به مسیر خود ادامه دهید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Dunro اپلیکیشن راهنمای شهر دانرو برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: dunro.com

نام انگلیسی: Dunro

نام فارسی: دانرو

نسخه برنامه: 3.8.4

حجم برنامه: 9MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *