پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Evernote نرم افزار نوشتن یادداشت برای ویندوز و مک

دانلود برنامه Evernote نرم افزار نوشتن یادداشت برای ویندوز و مک

0
(0)

دانلود برنامه Evernote نرم افزار نوشتن یادداشت برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Evernote عنوان یک نرم افزار خیلی خوب به منظور نکته برداری و نوشتن یادداشت برای سیستم عامل ویندوز و مکینتاش میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار Evernote میتواند یکی از بهترین برنامه ها برای نوشتن یادداشت های روزانه، خاطرات و نکات مهمی باشد که به آنها نیاز دارید. شما میتوانید تمامی مسائل مربوط به نوشتن را به راحتی با استفاده از نرم افزار Evernote برای خود برآورده کرده و بهترین استفاده را ببرید. تمامی ویژگی های مورد نیاز شما از جمله پرونده های چندرسانه به سادگی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با دانلود برنامه معرفی شده آشنا شوید.

دانلود برنامه Evernote برای ویندوز و مکینتاش با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار نوشتن یادداشت و نکته برداری برای سیستم عامل ویندوز میتواند از جمله گزینه های عالی برای افرادی باشد که علاقه به نوشتن خاطرات خود دارند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه StudioLine Photo Pro که یک نرم افزار مدیریت و ویرایش تصاویر میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Evernote این امکان را برای شما فراهم میکند که متن های مورد نظر خود را در برنامه وارد نموده و یا در رابطه با یک عکس خاص متن نوشته و سپس با استفاده از متن نوشته شده به عکس مورد نظر دست یابید. دانلود برنامه Evernote میتواند که متن های نوشته شده را در فرمت های متفاوتی ذخیره کرده و یک مجموعه عالی از کاغذ های مجازی را خلق کند. تمامی ابزار های مورد نیاز شما به سادگی و با سرعت بالا در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دانلود برنامه Evernote

دانلود برنامه Evernote میتواند این امکان را به شم بدهد که از محصولات مورد نظر خود عکس گرفته و اطلاعات مورد نیاز آنها را در کنارشان ذخیره کنید. دانلود نرم افزار معرفی شده میتواند از جمله بهترین گزینه ها برای نوشتن یادداشت و یا نکته برداری و… در سیستم عامل ویندوز باشد که امکان دانلود آن در انتهای همین پست با سرعت بالا فراهم شده است.

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود نرم افزار نوشتن یادداشت و نکته برداری برای مک و ویندوز رایگان

  • حجم خوب نرم افزار در نسخه های متفاوت
  • امکان نوشتن متن و مرتبط کردن آن با جدول، متن بلند، عکس و …
  • وجود روش های متفاوت برای جست و جو در میان یادداشت ها
  • امکان گروه بندی یادداشت ها
  • پشتیبانی نرم افزار از ویژگی Drag & Drop
  • قدرت بالا نرم افزار در تشخیص نوشته های دست نویس
  • پشتیبانی برنامه از فرمت های متفاوت مانند متنی، صفحات وب، ایمیل، یادداشت های دست نویس، تصاویر، قسمتی از یک سند، و گزارش های ویژه دیجیتالی
  • قدرت و سرعت خیلی خوب برنامه در انجام اعمال مربوط
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Evernote نرم افزار نوشتن یادداشت برای ویندوز و مک

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: evernote.com

نام انگلیسی: Evernote

نام فارسی: نوشتن یادداشت و نکته برداری

نسخه برنامه: 10.11.5.2530

حجم برنامه: 248MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *