پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Fast Charge Pro شارژ سریع و بهینه ساز باتری برای اندروید

دانلود برنامه Fast Charge Pro شارژ سریع و بهینه ساز باتری برای اندروید

3.4
(18)

دانلود برنامه Fast Charge Pro شارژ سریع و بهینه ساز باتری برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Fast Charge Pro عنوان یک برنامه قدرتمند، حرفه ای و نیز کارآمد به منظور شارژ سریع باتری برای سیستم عامل اندروید میباشد که به قیمت 3.99 دلار در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. نسخه ای از برنامه که در این پست قصد معرفی آن را به شما داریم آخرین نسخه از نرم افزار بوده و تمامی ویژگی های عالی را پشتیبانی میکند. این برنامه توانسته که در مارکت بزرگ گوگل کاربران بسیاری را به سمت خود کشانده و امتیاز 4.5 از 5.0 را به خود اختصاص داده است. در ادامه این پست با ما همراه بوده و بیشتر با این برنامه آشنا شوید.

دانلود برنامه Fast Charge Pro شارژ سریع و بهینه ساز باتری برای اندروید

دانلود برنامه Fast Charge Pro شارژ سریع و بهینه ساز باتری برای اندروید

دانلود نرم افزار شارژ سریع و بهینه ساز باتری برای اندروید ابزار های عالی را در اختیار کاربران قرار میدهد که بتوانند یک نتیجه عالی را کسب کنند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Speed Booster, Cleaner که عنوان یک برنامه بهینه ساز و افزایش دهنده سرعت برای اندروید میباشد، اشاره کرد. برنامه Fast Charge Pro فرایند شارژ باتری را سریع کرده و به این صورت گوشی شما در مدت زمان کمتری شارژ خواهد شد. با متصل شدن شارژر به دستگاه برنامه به صورت خودکار تمامی فعالیت های غیر ضروری را متوقف ساخته و به این صورت انرژی بیشتری در باتری ذخیره خواهد شد.

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود نرم افزار اندروید به صورت رایگان

دانلود برنامه Fast Charge Pro شارژ سریع و بهینه ساز باتری برای اندروید ابزار های عالی را در اختیار کاربران قرار میدهد که بتوانند یک نتیجه عالی را کسب کنند. دانلود برنامه فوق هیچگونه آسیبی را به دستگاه شما وارد نکرده و با اطمینان کامل قادر خواهید بود که به بهینه سازی توسط آن بپردازید. از دیگر ویژگی ها میتوان به کاهش آسیب به سی پی یو دستگاه اشاره کرد. به این صورت تلفن همراه به صورت بهینه به عملکرد های خود ادامه خواهد داد.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه Fast Charge Pro نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد امتیازها: 18

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Fast Charge Pro شارژ سریع و بهینه ساز باتری برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این برنامه برای نصب به اندروید 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Fast Charge Pr

نام فارسی: بهینه سازی شارژ باتری

نسخه برنامه: 1.0

نسخه برنامه: 10MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *