پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه foobar2000 نرم افزار موزیک پلیر برای کامپیوتر و مک

دانلود برنامه foobar2000 نرم افزار موزیک پلیر برای کامپیوتر و مک

0
(0)

دانلود برنامه foobar2000 نرم افزار موزیک پلیر برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. عنوان یک نرم افزار قدرتمند و عالی به منظور پخش فایل های صوتی مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های متفاوتی در زمینه پخش فایل های صوتی وجود دارند. البته از آن سمت نیز فرمت های متفاوتی وجود دارند که به واسته همین فرمت ها نرم افزار متفاوتی در بازار برنامه ها عرضه میشود. در این میان نیز نرم افزار هایی وجود دارند که از تمامی و یا اکثریت فرمت های صوتی پشتیبانی کرده و میتوانند همه جوره به اجرا موزیک ها بپردازند. نرم افزار foobar2000 نیز از آن دسته برنامه های قدرتمندی میباشد که فرمت های متفاوت را پخش خواهد کرد.

دانلود برنامه foobar2000 برای کامپیوتر با لینک مستقیم

با دانلود نرم افزار موزیک پلیر برای کامپیوتر شما میتوانید که به راحتی به موزیک های متفاوت بدون هیچگونه محدودیتی گوش داده و بهترین استفاده را ببرید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Media Player Classic – BE که یک نرم افزار مدیا پلیر میباشد، اشاره کرد. نرم افزار عالی و کارآمد foobar2000 قادر خواهد بود که به پخش فرمت های متفاوت مانند MP1 ،MP2 ،MP3 ،MP4 ،MPC ،AAC ،Ogg Vorbis ،FLAC / Ogg FLAC ،WavPack WAV ،AIFF ،AU ،SND ،CDDA ،WMA پرداخته و با کیفیت بالا موزیک ها را اجرا نماید. از جمله ویژگی های این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از سیستم Unicode اشاره کرد. نرم افزار foobar2000 فایل هایی که با زبان فارسی نام گذاری شده اند را نیز به صورت خیلی عالی پخش خواهد کرد.

دانلود برنامه foobar2000

دانلود برنامه foobar2000 برای کامپیوتر از جمله نرم افزار های خیلی خوب و قدرتمند در زمینه پخش موزیک میباشد که با استفاده از آن میتوانید آهنگ ها و موسیقی های مورد علاقه خود را بدون هیچگونه محدودیتی گوش دهید. شما قادر خواهید بود که به ویرایش اطلاعات فایل ها، پشتیبانی از ریپینگ سی دی ها، تبدیل کردن فرمت های صوتی با استفاده از ابزار های تبدیل کننده بپردازید. امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورید.

برخی ویژگی ها و امکانات نرم افزار موزیک پلیر برای کامپیوتر رایگان

  • حجم فوق العاده نرم افزار
  • پشتیبانی از فرمت های صوتی متفاوت
  • پشتیبانی از اکثریت فرمت ها مانند  MP1, MP2, MP3, MP4, MPC, AAC, Ogg Vorbis, FLAC  Ogg FLAC, WavPack, WAV, AIFF, AU, SND, CDDA, WMA و…
  • پشتیبانی از ویژگی در ویندوز NT
  • امکان برچسب زدن به صورت پیشرفته
  • پشتیبانی از ویژگی ReplayGain
  • امکان نمایش دادن جزئیات فایل های درحال اجرا و قابل اجرا
  • پشتیبانی از ویژگی ریپینگ سی دی
  • امکان برنامه ریزی برای استفاده از کیبورد کامپیوتر به منظور میانبر
  • اشغال کردن خیلی کم برنامه از فضای رم
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه foobar2000 نرم افزار موزیک پلیر برای کامپیوتر و مک

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

Windows XP - SP2 or newer, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2003, Windows Server 2008, Windows Server 2012.

i686 or newer x86 processor. Any Windows PC built during the last 15 years should be OK.

مشخصات
شرکت سازنده: foobar2000.org

نام انگلیسی: foobar2000

نام فارسی: موزیک پلیر

نسخه برنامه: 1.6.4

حجم برنامه: 4MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *