پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Hetman Uneraser نرم افزار ریکاوری برای کامپیوتر

دانلود برنامه Hetman Uneraser نرم افزار ریکاوری برای کامپیوتر

1
(1)

دانلود برنامه Hetman Uneraser نرم افزار ریکاوری برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Hetman Uneraser عنوان یک نرم افزار حرفه ای به مظور باگردانی اطلاعات از دست رفته از حافظه کامپیوتر و یا دستگاه های ذخیره برای سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. اگر از دسته افرادی میباشید که از دست دادن اطلاعات برای شما مهم میباشد و قصد دارید که اگر اطلاعاتی را از دست میدهد به راحتی آنها را بازگردانید نیاز به دانلود برنامه ریکاوری خواهید داشت. نرم افزار Hetman Uneraser این امکان را به شما میدهد که تنها با چند کلیک و به راحتی تمامی اطلاعاتی را که از دست داده ایید را بازگردانید.

دانلود برنامه Hetman Uneraser

دانلود برنامه Hetman Uneraser برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار ریکاوری این امکان را به شما میدهد که به راحتی تمامی اطلاعات از دست رفته خود را بازگردانده و نهایت لذت را ببرید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه STANDARD Codecs که یک نرم افزار کدک برای ویندوز میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Hetman Uneraser این امکان را به شما میدهد که تمامی اطلاعات مورد نظر از دست رفته خود را از انواع دستگاه های ذخیره سازی مانند هارد دیسک، فلش مموری ها، کارت های حافظه، دوربین های دیجیتال، پلیر های همراه و… بازگردانی کنید. برنامه Hetman Uneraser این امکان را برای شما فراهم میکند که با سرعت و قدرت بالا به بازگردانی اطلاعات از دست رفته خود بپردازید. اگر به هر دلیلی اطلاعات مورد نظر خود را از دست داده ایید دیگر نیاز نیست که نگرانی داشته باشید. با دانلود نرم افزار ریکاوری عکس و ویدیو  به راحتی فایل های خود را بازگردانید.

دانلود برنامه Hetman Uneraser

دانلود نرم افزار ریکاوری عکس برای کامپیوتر رایگان

دانلود برنامه Hetman Uneraser برای کامپیوتر این امکان را برای شما فراهم میکند که با سرعت و قدرت بالا به بازگردانی اطلاعات مورد نظر خود پرداخته و در کمترین زمان ممکنه تمامی اطلاعات گم شده را بازگردانی کنید. تمامی ابزار های مورد نیاز در کمترین زمان ممکنه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تنها کافی است که با چندکلیک به تمامی اطلاعات خود دست یابید. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Hetman Uneraser نرم افزار ریکاوری برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب و اجرا کنید.
  • با استفاده از Name و Serial نسخه Unlimited موجود در فایل Serial.txt نرم افزار را رجیستر کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: hetmanrecovery.com

نام انگلیسی: Hetman Uneraser

نام فارسی: بازگردانی اطلاعات

نسخه برنامه: 6.1

حجم برنامه: 43MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *