پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه HomeGuard Pro نرم افزار نظارت و کنترل در اینترنت

دانلود برنامه HomeGuard Pro نرم افزار نظارت و کنترل در اینترنت

5
(1)

دانلود برنامه HomeGuard Pro نرم افزار نظارت و کنترل در اینترنت به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. HomeGuard عنوان یک نرم افزار قدرتمند به منظور کنترل و مانیتور کردن فعالیت های صورت گرفته در اینترنت برای سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. برنامه HomeGuard Pro میتواند گزینه خیلی عالی به منظور کنترل فعالیت های کودکان و یا دیگران به صورت آفلاین و آنلاین میباشد. دانلود برنامه معرفی شده از حجم خیلی کمی برخوردار بوده و در قیاس با حجم پرداختی امکانات خیلی خوبی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. با نصب نرم افزار کنترل و نظارت در اینترنت به راحتی مراقب همه چیز باشید. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار جذاب آشنا شوید.

دانلود برنامه HomeGuard Pro

دانلود برنامه HomeGuard Pro برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار نظارت و کنترل در اینترنت میتواند یک یار قدرتمند برای افرادی باشند که علاقه به جلوگیری از گردش های بی مورد در اینترنت هستند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه PGWARE Throttle که یک نرم افزار بهینه ساز سرعت اینترنت میباشد، اشاره کرد. نرم افزار HomeGuard Pro یک ابزار قدرتمند به منظور کنترل و ردیابی فعالیت های صورت گرفته در منزل و یا ادارات میباشد. دانلود برنامه HomeGuard Pro با ذخیره سازی فعالیت های صورت گرفته و یا مسدود کردن هرآنچه را که شما نیاز دارید، میتواند یک فضای امن را برای کودکان و یا افرادی که قصد جلوگیری از فعالیت های بیهوده برای آنان هستید، ساخته بهترین نتیجه را تحویل دهد. تمامی ویژگی های مورد نیاز شما برای ایجاد یک فضای ایمن به سادگی و با سرعت بالا در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دانلود نرم افزار نظارت و کنترل در اینترنت برای ویندوز رایگان

دانلود برنامه HomeGuard Pro نرم افزار نظارت و کنترل در اینترنت از جمله بهترین و بهینه ترین نرم افزار ها برای جلوگیری از فعالیت های بی جا و نیز کنترل بر فعالیت های اینترنتی میباشد. نرم افزار HomeGuard Pro همچنین میتواند که گزارشات کاملی از زمان استفاده، پهنای باند استفاده شده، زمان اجرا، میزان کلیک های موس، امکان گرفتن عکس از صفحه نمایش در زمان های متفاوت، کنترل میزان فعالیت های صورت گرفته در چت و ایمیل و… ارائه داده و نتایج عالی را تحویل دهد. دانلود نرم افزار معرفی شده به صورت پیش فرض قابل رؤیت نبوده و مخفی میباشد. این امکان فراهم شده که اگر فعالیتی از سوی این نرم افزار مسدود شود به کاربر اطلاع رسانی شده و او را مطلع کند.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود نرم افزار HomeGuard Pro نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه HomeGuard Pro نرم افزار نظارت و کنترل در اینترنت

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید و با سریال دلخواه نرم افزار را رجیستر کنید

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات

نام انگلیسی: HomeGuard Pro

نام فارسی: کنترل و نظارت در اینترنت

نسخه برنامه: 9.9.6.1

حجم برنامه: 19MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *