دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Instories اپلیکیشن ساخت پست و استوری اینستاگرام برای اندروید

دانلود برنامه Instories اپلیکیشن ساخت پست و استوری اینستاگرام برای اندروید

3.1
(8)

دانلود برنامه Instories اپلیکیشن ساخت پست و استوری اینستاگرام برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Instories عنوان یک برنامه کارآمد و حرفه ای برای ساخت پست و استوری اینیستاگرام میباشد که به قیمت 38.99 دلار در فروشگاه های اندرویدی به فروش میرسد. در دوره ای سوشال مدیا تاثیر بسیار زیادی بر زندگی مردم داشته و غالبا بیشتر اوقات خود را در فضای مجازی سپری میکنند وجود برنامه ای برای ساخت تصاویر و ویدیو هایی با ویژگی ها و نقاط مثبت بالا میتواند بسیار مفید باشد. در این دوه میتوان گفت شخصی وجود ندارد که اسم برنامه اینستاگرام نشنیده و یا از آن استفاده نکرده باشد. در این پست میخواهیم یک برنامه عالی به افرادی که در این برنامه فعالیت دارند معرفی کنیم.

دانلود برنامه Instories

دانلود برنامه Instories برای اندروید با لینک مستقیم

برنامه ساخت پست و استوری برای اینستاگرام به راحتی میتواند تمامی نیاز های شما را برطرف کند. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود برنامه اینستاگرام برای کسانی که اگر تاکنون آن را نصب نکرده اند اشاره کرد. افراد متفاوتی به دلایل متفاوت در برنامه اینستاگرام فعالیت میکنند. فرقی نمیکند که شما برای کسب و کار تلاش میکنید و یا نه برای سرگرمی فعالیت دارید. برنامه Instories به راحتی میتواند تصاویر و ویدیو هایی عالی برای استوری و یا پست های شما در اختیارتان قرار دهد. وجود محتواهایی با کیفیت و زیبا میتواند خود کمکی برای جذب افراد بیشتر به صفحه شما باشد. قالب های متفاوت در اختیار شما قرار خواهد گرفت که با استفاده از آنها و با افزایش میزان شخصی سازی تصاویر و ویدیو های خود نتیجه خوبی را دریافت نمایید.

با دانلود برنامه Instories به خلق جذاب ترین استوری ها بپردازید!!!

دانلود برنامه Instories

با دانلود برنامه Instories بهترین و زیباترین استوری ها و پست ها را برای خود ایجاد کنید. تمامی قالب ها و ابزاری که شما برای ساخت فایل مورد نظر خود نیاز دارید به صورت دسته های متفاوت ایجاد شده اند. شما میتوانید به سادگی با انتخاب هریک به ساخت ویدیو و یا استوری برای صفحه اینستاگرام خود بپردازید. از جمله ویژگی های عالی برنامه میتوان به اضافه کردن متون و یا موسیقی زمینه به ویدیو ها اشاره کرد. تمامی اکانات لازمه در اختیار شما قرار گرفته است که بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کرده و افراد بیشتری را به سمت صفحات اینیستاگرامی خود بکشانید. برنامه از کیفیت و فصای کاربری خیلی خوبی برخوردار است به گونه ای که شما از آن خسته نخواهید شد.

دانلود برنامه Instories

برخی ویژگی ها و امکانات برنامه ساخت استوری و پست اینستاگرام اندروید رایگان

  • حجم خیلی خوب برنامه
  • امکان ساخت استوری و پست با هر موضوعی
  • وجود قالب های متفاوت برای شخصی
  • امکان اضافه کردن متون به تصاویر
  • امکان افزودن موسیقی زمینه به ویدیو ها
  • امکان ویرایش نواقص ویدیو ها
  • امکان ایجاد پست هایی از نوع ویدیو و تصاویر
  • و…

دانلود برنامه ساخت استوری و پست برای اینستاگرام اندروید

برنامه Instories توانایی ایجاد محتواهایی زیبا و خلاقانه را برای شما عزیزان فراهم میکند که با استفاده از آنها به راحتی میتوانید بر مخاطبین خود بیافزایید. امیدواریم که با دانلود این برنامه بهترین محتوا ها را ایجاد کنید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه Single Origin 2 به راحتی به ساختن یک قهوه عالی بپردازید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد امتیازها: 8

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Instories اپلیکیشن ساخت پست و استوری اینستاگرام برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 8 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: instoriesapp.com

نام انگلیسی: Instories: insta story collage maker & edit video

نام فارسی: ساخت پست و استوری اینستاگرام

نسخه برنامه: 5.3.0

حجم برنامه: 203MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *