پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه IObit Uninstaller حذف نرم افزار نصب شده برای کامپیوتر

دانلود برنامه IObit Uninstaller حذف نرم افزار نصب شده برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود برنامه IObit Uninstaller حذف نرم افزار نصب شده برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. IObit Uninstaller عنوان یک نرم افزار قدرتمند و کارآمد به منظور حذف نرم افزار های نصب شده بر روی سیستم عامل ویندوز به صورت کامل میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. شاید برای خیلی از افراد پیش آمده باشد که پس از حذف نرم افزار هایی که به آنها نیاز ندارند مقداری از آنها در سیستم باقی خواهد ماند. به همین منظور نرم افزار IObit Uninstaller وارد عرصه میشود که بوسیله آن میتوانید نرم افزار های مورد نظر خود را بدون آنکه گزینه ای را باقی بگذارند حذف کرده و نگران هیچ چیز نباشید. در ادامه با ما همراه بوده و با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود برنامه IObit Uninstaller

دانلود برنامه IObit Uninstaller برای کامپیوتر

دانلود نرم افزار حذف نرم افزار نصب شده بر روی ویندوز میتواند خیال شما را از پاکسازی کامل سیستم از اثرات باقی مانده برنامه ها راحت کند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Photomath که یک نرم افزار عالی به منظور حل مسائل ریاضی میباشد، اشاره کرد. نرم افزار IObit Uninstaller این امکان را برای شما فراهم میکند که برنامه های نصب شده بر روی سیستم خود را به صورت خیلی حرفه ای پاکسازی کرده و اثری از آنها به جا نگذارید. تنها کافی است که با استفاده از برنامه IObit Uninstaller به حذف نرم افزار های مورد نظر خود بپردازید. در این صورت در فرایندی سریع و قوی برنامه مورد نظر به همراه تمامی فایل های وابسته به آن در مدت زمان کوتاهی پاک خواهند شد. دانلود برنامه معرفی شده به صورت رایگان میباشد.

دانلود برنامه IObit Uninstaller

دانلود نرم افزار حذف نرم افزار نصب شده برای کامپیوتر

دانلود برنامه IObit Uninstaller برای کامپیوتر میتواند ویژگی های دیگری را نیز در اختیار شما قرار دهد که از آنها میتوان به حذف کردن تولبار های تبلیغاتی، حذف برنامه های نصب شده به صورت پیش فرض در ویندوز 10 و امکان بروز رسانی برنامه های نصب شده اشاره کرد. دانلود نرم افزار معرفی شده از حجم کمی بهره میبرد که برای داشتن آن نیز نیاز به مصرف اینترنت زیادی نخواهید بود. به طور  کلی برنامه IObit Uninstaller میتواند تمامی امور مربوط به حذف برنامه های نصب شده را با سرعت و قدرت بالا انجام داده و ردی از آنها را به جا نگذارد. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه IObit Uninstaller حذف نرم افزار نصب شده برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • اینترنت را قطع کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید و در انتها روی دکمه Finish یا No Thanks کلیک نکنید.
  • به روی فایل Stop_Services.bat کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید ( کنار لینک دانلود توضیح داده شده )
  • سیستم را ریستارت کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید
  • در صورتیکه هنگام اجرای نرم افزار با ارور VCRUNTIME مواجه شدید، نرم افزار Microsoft Visual C ورژن 2019 را نصب کنید.

سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: iobit.com

نام انگلیسی: IObit Uninstaller

نام فارسی: حذف برنامه های نصب شده

نسخه برنامه: 11.1.0.18

حجم برنامه: 35MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *