دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Keka نرم افزار فشرده سازی و مدیریت فایل فشرده برای مکینتاش

دانلود برنامه Keka نرم افزار فشرده سازی و مدیریت فایل فشرده برای مکینتاش

1
(1)

دانلود برنامه Keka نرم افزار فشرده سازی و مدیریت فایل فشرده برای مکینتاش به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Keka عنوان یک نرم افزار قدرتمند به منظور فشرده سازی تعداد بالایی از فایل ها برای سیستم عامل مک میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. سایت ایزی پی سی همواره در تلاش بوده که تمامی نرم افزار ها برای سیستم عامل های متفاوت را در اختیار شما قرار داده و به عنوان یک سایت منبع از تمامی برنامه ها به کاربران خود خدمت رسانی کند. حال قصد معرفی یک برنامه فشرده سازی فایل را داریم که تنها مخصوص سیستم عامل مکینتاش میباشد. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود برنامه Keka

دانلود برنامه Keka برای مک با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار فشرده سازی و مدیریت فایل فشرده برای مکینتاش این امکان را به شما میدهد که با سرعت بالا به ویرایش فایل های مورد نظر خود پرداخته و بهترین نتیجه را دریافت کنید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Modern CSV که یک نرم افزار ویرایش فایل برای سیستم عامل ویندوز میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Keka این امکان را به شما میدهد که تعداد بالایی از فایل های مورد نظر خود را فشرده سازی کرده و یا فایل های فشرده مورد نظر خود را از حالت فشرده خارج سازید. دانلود برنامه Keka از کارایی ساده ای برخوردار بوده به صورتی که شما برای استفاده از آن نیاز به معلومات قبلی نخواهید داشت. از دیگر ویژگی های نرم افزار میتوان به استخراج فایل های چندبخشی با فرمت هایی مانند ZIP ، 7Z و RAR اشاره کرد که به صورت خیلی عالی انجام خواهد شد.

دانلود نرم افزار فشرده سازی و مدیریت فایل فشرده برای مکینتاش رایگان

دانلود برنامه Keka میتواند تمامی نیاز های شما را در زمینه ویرایش فایل های فشرده را برآورده کرده و بهترین عملکرد را تحویل دهد. تمامی ویژگی های مورد نیاز شما به صورت خیلی ساده در اختیار شما قرار خواهد گرفت. نرم افزار از کارایی ساده ای برخوردار میباشد. تمامی ویژگی های مورد نیاز شما به صورت رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت. امکان دانلود برنامه Keka با سرعت بالا از سرور های قدرتمند سایت ایزی پی سی اکنون فراهم شده و شما میتوانید با مراجعه به انتهای پست به راحتی آن را دانلود کنید. امیدواریم که با دانلود برنامه معرفی شده Keka بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کرده و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دانلود نرم افزار Keka برای مک به صورت رایگان

نرم افزار Keka توانایی خارج سازی فایل ها با فرمت های متفاوتی مانند 7Z, ZIP, RAR, TAR, GZIP, BZIP2, XZ, LZIP, DMG, ISO, LZMA, EXE, CAB, WIM, PAX, JAR, APK, APPX, XPI, IPA, CPGZ, CPIO را دارا میباشد. از جمله فرمت هایی نیز که برنامه Keka از آنها برای فشرده سازی پشتیبانی میکند میتوان به 7Z, ZIP, TAR, GZIP, BZIP2, XZ, LZIP and ISO اشاره کرد.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Keka نرم افزار فشرده سازی و مدیریت فایل فشرده برای مکینتاش

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

  • macOS 10.10 or later 64-bit

مشخصات
شرکت سازنده: keka.com

نام انگلیسی: Keka

نام فارسی: فشرده سازی و مدیریت فایل فشرده

نسخه برنامه: 1.2.13

حجم برنامه: 29MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *