پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه KillApps – افزایش سرعت گوشی و عمر باتری

دانلود برنامه KillApps – افزایش سرعت گوشی و عمر باتری

0
(0)

دانلود برنامه KillApps – افزایش سرعت گوشی و عمر باتری با بستن برنامه های پس زمینه. قطعا شما هم خیلی وقتا پیش امده که زمانی که در حال چک کردن مصرف باتری هر برنامه و یا میزان مصرف اینترنت گوشی همراه خود بوده اید با برنامه هایی مواجه شده اید که برای مدت زمانی طولانی از انها استفاده نکردید اما این استفاده نکردن شما از این برنامه ها باعث نشده است که این برنامه ها در پس زمینه گوشی شما فعال نباشند و از RAM ٬ باتری و اینترنت گوشی شما استفاده نکرده باشند.

با دانلود KillApps با بستن برنامه های اضافه که به صورت پنهان مشغول به کار هستند سرعت تلفن همراهتان را به شکل چشم گیری افزایش دهید!!

دانلود KillApps

افزایش سرعت گوشی اندروید

برنامه KillApps که ما در این پست نسخه PRO از ان را قرار داده ایم که کامل ترین نسخه و البته پولی این برنامه است نرم افزاری برای بستن برنامه های باز در اندروید است که با استفاده از ان می توانید این برنامه ها را که در پس زمینه گوشی شما فعال هستند و همزمان از اینترنت و RAM و باتری گوشی شما استفاده می کنند در عین حال برای شما هرچ کاربردی ندارند را ببندید.

افزایش عمر باتری گوشی

مطمئنا متوجه این موضوع شده اید که بعد از مدتی استفاده از گوشی اندرویدی خودتان این گوشی کم کم سرعتش کم شده و شما از این قضیه اذیت می شوید و بار ها و بار ها به شما پیشنهاد شده است که گوشی خود را Restart کنید تا مشکل حل شود! اما واقعا مشکل از کجاست؟؟؟ یکی از اصلی ترین علت های این موضوع این است که با گذر زمان برنامه های نصب شده بر روی گوشی شما زیاد شده و به همین واسطه تعداد برنامه هایی که در پس زمینه گوشی شما فعال هستند نیز زیاد می شوند.

دانلود KillApps

دانلود برنامه KillApps برای اندروید

در اینجا می توانید با دانلود برنامه KillApps و نصب ان این برنامه ها را ببندید و یا این کار باعث افزایش سرعت گوشی و افزایش عمر باتری گوشی اندرویدی خود شوید. از مزایای اصلی این برنامه می توان به خنک کردن CPU گوشی اشاره کرد که همین کار نیز به سرعت گوشی شما کمک می کند و یا این که با یک بار بستن برنامه های فعال در پس زمینه گوشی دیگر نگران دوباره فعال شدن انها تا زمانی که برنامه کیل اپس و یا KillApps بر روی گوشی شما نصب و فعال هست نباشید چرا که این برنامه مانع فعالیت این برنامه و کاهش سرعت گوشی شما می شود.

ویژگی های برنامه KillApps برای اندروید:

بستن برنامه های باز در اندروید که در پس زمینه گوشی شما فعال هستند

جلوگیری از باز شما دوباره این برنامه بدون اجازه شما

امکان جدا سازی برنامه هایی تحت عنوان لیست سفید برای باز بودن در پس زمینه

پشتیبانی از تمام برنامه ها مانند بازی ها ٬ برنامه های سیستمی و …

افزایش سرعت گوشی اندروید شما

محیط کاربری زیبا و جذاب برنامه

ازاد سازی فضای قابل ملاحظه ای از RAM تلفن هوشمند

افزایش عمر باتری گوشی و بهبود کارایی ان

امکان بررسی میزان مصرف هر برنامه از باتری

راحتی کار کردن با ان و بستن برنامه ها با یک کلیک

امکان خنک کردن CPU گوشی و افزایش سرعت

و …

بستن برنامه های باز در اندروید

اولین بار امکان دانلود برنامه KillApps از گوگل پلی برای کاربران محیا شده بود که این برنامه که از ابزار های کاربردی اندروید به حساب می اید توانسته است امتیاز بسیار بالای ۴.۵ از ۵ را از کاربران به دست بیاورد. تیم ایزی پی سی به شما کاربران عزیز توصیه می کند تا با دانلود این برنامه موجب افزایش سرعت گوشی های خود شوید و علاوه بر ان در هزینه های اینترنت خود به طور غیر مستقیم صرفه جویی کنید. دو نسخه از این برنامه را برای شما قرار داده ایم یکی نسخه اصلی و معمولی ان و دیگری نسخه MOD شده کا دارای امکانات کامل این برنامه است.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه KillApps نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه KillApps – افزایش سرعت گوشی و عمر باتری

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
مشخصات

نام انگلیسی: KillApps

نام فارسی: کیل اپس

نسخه برنامه: 1.35.21

حجم برنامه: 7MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *