پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه KOPLAYER شبیه ساز اندروید در ویندوز برای کامپیوتر

دانلود برنامه KOPLAYER شبیه ساز اندروید در ویندوز برای کامپیوتر

4
(2)

دانلود برنامه KOPLAYER شبیه ساز اندروید در ویندوز برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. KOPLAYER عنوان یک نرم افزار عالی شبیه ساز اندروید در ویندوز میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و ما در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. با پیشرفت تکنولوژی نرم افزار هایی نیز وارد بازار نرم افزار شده اند که میتوانند کاربران را از همه لحاظ راضی کرده و نیاز به برخی وسایل را از بین ببرند. نرم افزار KOPLAYER نیز از جمله برنامه هایی میباشد که شما با استفاده از آن قادر خواهید بود که نرم افزار های سیستم عامل اندروید را به صورت خیلی عالی در سیستم عامل ویندوز اجرا کرده و نهایت استفاده را ببرید.

دانلود برنامه KOPLAYER

دانلود برنامه KOPLAYER برای کامپیوتر با لینک مستقیم

با دانلود نرم افزار شبیه ساز اندروید در ویندوز با سرعت بالا و بدون هیچگونه مشکلی نرم افزار های اندرویدی مورد نیاز خود را در ویندوز اجرا کرده و بهترین استفاده را ببرید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Aurora Blu-ray Media Player که یک نرم افزار ویدیو پلیر عالی و با کیفیت برای پلی دادن ویدیو های HD و BLURAY میباشد، اشاره کرد. از جمله کارایی هایی که نرم افزار KOPLAYER در اختیار کاربران قرار میدهد آن است که شما با استفاده از آن میتوانید که نرم افزار ها و بازی های اندروید را به صورت تمام صفحه در سیستم ویندوزی خود اجرا کرده و نهایت لذت را ببرید. تمامی ابزار های مورد نیاز برای داشتن یک نرم افزار با کیفیت که امکان کم شدن کیفیت نرم افزار ها را نداشته باشد، در اختیار شما قرار میگیرد.

دانلود برنامه KOPLAYER

دانلود نرم افزار شبیه ساز اندروید در ویندوز برای کامیپوتر رایگان

دانلود برنامه KOPLAYER برای کامپیوتر از جمله نرم افزار های عالی میباشد که شما با استفاده از آن میتوانید که تمامی بازی ها و نرم افزار سیستم عامل اندروید را به صورت خیلی عالی و با کیفیت بالا بر روی سیستم عامل ویندوز خود اجرا کرده و بهتریت استفاده را ببرید. نرم افزار KOPLAYER این امکان را نیز به شما میدهد که بدون داشتن هیچگونه دستگاه اندرویدی نرم افزار های مورد استفاده در این سیستم عامل را بر روی سیستم عامل ویندوز خود اجرا کنید. تمامی نیاز های شما تنها با چند کلیک قابل حل خواهد بود. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید بهترین تجربه را بدست آورده و با دانلود برنامه های مورد نیاز خود لحظات خوبی را برای خود رقم بزنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه KOPLAYER شبیه ساز اندروید در ویندوز برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

Windows 7 or higher versions

Operating environment requires:


1. Graphic card supports OpenGL 2.1.
2. CPU supports VT-x or AMD-V virtualization,which can be opened in BIOS.
3. At least 2GB memory.
4. At least providing 10GB hard disk space to install KOPLAYER, and sometimes may need 8GB or more. This depends on applications you installed in the virtual machine. And a working Internet connection for installation and update.
5. The resolution of system should not be lower than 1024x768.

مشخصات
شرکت سازنده: koplayerpc.com

نام انگلیسی: KOPLAYER

نام فارسی: شبیه ساز اندروید در ویندوز

نسخه برنامه: 2.0.0

حجم برنامه: 621MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *