پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Luminant Music پلیر موزیک با جلوه های زیبا برای کامپیوتر

دانلود برنامه Luminant Music پلیر موزیک با جلوه های زیبا برای کامپیوتر

1
(2)

دانلود برنامه Luminant Music پلیر موزیک با جلوه های زیبا برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Luminant Music عنوان یک موزیک پلیر زیبا با جلوه هایی زیبا مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. در دوره ای که بازار موسیقی رونق گرفته است، موزیک پلیر ها از جمله نرم افزار هایی میباشند که مورد استفاده تعداد بالایی از کاربران قرار میگیرند. به همین دلایل افراد بسیاری که علاقه به موزیک دارند از موزیک پلیر های متفاوت و یا ثابتی استفاده کرده و نیاز های خود را برطرف میکنند. ما تمامی سعی خود را بر این امر قرار داده اییم که مجموعه ای از نرم افزار های متفاوت را در اختیار شما قرار دهیم.

دانلود برنامه Luminant Music برای کامپیوتر با لینک مستقیم

با دانلود نرم افزار پلیر موزیک با جلوه های زیبا برای کامپیوتر شما میتوانید که به تمامی موسیقی های موجود در سیستم خود دسترسی داشته و با جلوه های زیبایی که به نمایش خواهند در آمد به موزیک های مورد علاقه خود و یا کل موسیقی های خود گوش فرا دهید. از دیگر نرم افزار های سیستم عامل ویندوز میتوان به دانلود برنامه Abelssoft Tagman که یک نرم افزار ویرایش اطلاعات موزیک میباشد، اشاره کرد. با استفاده از نرم افزار Luminant Music دیگر نیاز به خرید لیزر های رنگی نیست و شما با استفاده از یک مانیتور متعارف و استاندارد قادر به ایجاد نور هایی زیبا خواهید شد. این امکان نیز برای شما فراهم شده است که افکت های زیبایی که برنامه در اختیار شما قرار میدهد را با موسیقی ها، رادیو آنلاین و… هماهنگ کنید.

دانلود برنامه Luminant Music

دانلود نرم افزار پلیر موزیک با جلوه های زیبا برای کامپیوتر رایگان

دانلود برنامه Luminant Music برای کامپیوتر از جمله نرم افزار های پخش موزیک زیبا همراه با جلوه های عالی و رنگارنگ میباشد که هم اکنون در اختیار شما قرار گرفته است. برنامه Luminant Music دارای انیمیشن های واکنش پذیر صوتی میباشد که به نام صحنه شناخته میشوند. برنامه پلیر موزیک با جلوه های زیبا این امکان را به شما میدهد که با استفاده از ابزار هایی که در اختیار شما قرار میگیرد بهترین استفاده را کرده و نتیجه ای عالی را بدست آورید. شما قادر خواهید بود که موسیقی های مورد نظر خود را پلی کرده و انیمیشن های هماهنگ با آن را اجرا کرده و جلوه هایی عالی را برای خود به ارمغان بیاورید. در آخر نیز امیدواریم با نصب این برنامه بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورده و نهایت استفاده خود را ببرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Luminant Music پلیر موزیک با جلوه های زیبا برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات
شرکت سازنده: luminantmusic.com

نام انگلیسی: Luminant Music

نام فارسی: پلیر موزیک با جلوه های زیبا

نسخه برنامه: 2.3.1

حجم برنامه: 666MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *