پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه MagiCut اپلیکیشن تغییر و ویرایش پس زمینه تصاویر اندروید

دانلود برنامه MagiCut اپلیکیشن تغییر و ویرایش پس زمینه تصاویر اندروید

3.2
(5)

دانلود برنامه MagiCut اپلیکیشن تغییر و ویرایش پس زمینه تصاویر اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان ان در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. با وجود تلفن های هوشمند و دوربین های عکاسی که عکس هایی حرفه و تصاویر به یاد مناندنی را برای شما به ثبت میرسانند وجود یک برنامه حرفه ای برای ویرایش و شخصی سازی هرچه بیشتر تصاویر میتواند بسیار کارامد باشد. شاید عکس ها و تصاویری را به ثبت رسانده باشید که گاهاً علاقه داشته ایید که پس زمینه تصاویر خود را دستخوش تغییراتی کنید و یا گزینه هایی را به تصاویر خود اضافه و یا حذف کنید. برنامه MagiCut به ارزش 28.99 دلار اکنون به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که بتوانید به صورت حرفه ای و رایگان به ویرایش تصاویر خود بپردازید.

دانلود برنامه MagiCut

دانلود برنامه MagiCut با لینک مستقیم

برنامه مجیکات یک اپلیکیشن حرفه ای برای کسانی است که علاقه به ویرایش نامعلوم تصاویر خود دارند. از دیگر برنامه های مشابه میتوان به برنامه VLLO که یک برنامه ویرایشگر ویدیو است اشاره کرد. برنامه مجیکات از قابلیت ویژه ای برخوردار است به گونه ای شما تنها کافی است که عکس مورد نظر را آپلود کرده و برنامه با استفاده از هوش مصنوعی که دارد پس زمینه عکس را به راحتی تشخیص خواهد داد. شما بایستی گوشه های سوژه مورد نظر خود را تعیین کرده و برنامه تمامی کار ها را به صورت ساده انجام خواهد داد و پس زمینه عکس پاک خواهد شد. از روی دیگر شما قادر خواهید بود با استفاده از ویژگی مونتاژ حرفه ای پس زمینه دلخواه خود را انتخاب کرده و اعمال کنید. تمامی گزینه های پس زمینه را تنها کافی است که علامت گذاری کرده و به صورت حرفه ای آنها را پاک کنید.

دانلود اپلیکیشن MagiCut

از دیگر ویژگی های عالی این برنامه میتوان به وجود بیش از 100 قالب متفاوت اشاره کرد. این قالب ها به شما کمک خواهند کرد که کلاژ هایی را به صورت خیلی ساده ایجاد کنید. تمامی ویژگی های لازمه برای یک برنامه ویرایشگر تصاویر در این برنامه وجود داشته البته شاید بتوان گفت بیشتر از آن نیز وجود دارد. به طور کلی میتوان گفت برنامه MagiCut میتواند بهترین گزینه برای ویرایش عکس های شما باشد. نسخه ای که در این پست برای شما عزیزان به اشتراک گذاشه اییم نسخه حرفه ای و کامل این اپلیکیشن بوده که با پرداخت درون برنامه ای 28.99 دلاری به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار داده اییم.

با دانلود برنامه MagiCut به راحتی عکس هایتان را از سوژه اصلی جدا کنید!!

طبق روال همیشگی قصد داریم یک برنامه کارامد را به شما عزیزان معرفی کنیم. با دانلود برنامه Everywhere Launcher Pro فضا و تم اندرویدفون خود را به صورت هرچه تمام تر زیبا کرده و نهایت استفاده را ببرید.

دانلود برنامه MagiCut

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود برنامه مجیکات به صورت رایگان

  • حجم خوب برنامه
  • قیمت 28.99 دلاری اپلیکیشن
  • امکان برش اتوماتیک و حرفه ای پس زمینه تصاویر
  • وجود بیش از 100 قاب مختلف برای ساخت کلاژ هایی عالی
  • امکان نوشتن متن بر روی تصاویر
  • امکان تغییر روشنایی و کنتراست عکس ها
  • وجود فیلتر های گوناگون
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه MagiCut اپلیکیشن تغییر و ویرایش پس زمینه تصاویر اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: www.magicutapp.com

نام انگلیسی: MagiCut

نام فارسی: مجیکات

نسخه برنامه: 4.5.4.1

حجم برنامه: 69MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *