پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Matn Negar اپلیکیشن متن نگار برای اندروید

دانلود برنامه Matn Negar اپلیکیشن متن نگار برای اندروید

2.6
(5)

دانلود برنامه Matn Negar اپلیکیشن متن نگار برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Matn Negar عنوان یک برنامه ایرانی خوش ساخت و کارآمد برای ساخت عکس نوشته هایی زیبا میباشد که در اختیار کاربران اندرویدی قرار گرفته است. مطمئنا در فضای مجازی و در اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام با محتواهایی زیبا همراه با متن زمینه برخورد کرده ایید. شاید با خود فکر کرده باشید که ساخت اینگونه تصاویر با کیفیتی خوب و متون دلخواه کاربر باید کار سختی باشد و ممکن است هر شخصی از پس آن برنیاید. اگر اینگونه فکر کرده ایید کاملا در اشتباه هستید. در این پست میخواهیم برنامه ای را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن قادر خواهید بود به راحتی به تولید محتواهایی به دلخواه خود بپردازید.

دانلود برنامه Matn Negar

دانلود برنامه Matn Negar برای اندروید با لینک مستقیم

در دانلود برنامه متن نگار آیتم های خیلی خوبی در اختیار کاربر قرار میگیرد که با استفاده از آن به راحتی میتواند به شخصی سازی تصاویر خود بپردازد. از دیگر اپلیکیشن ها میتوان به دانلود برنامه Instories اشاره کرد. با روی کار آمدن فضای مجازی و ادغام شدن آن با زندگی عادی مردم بسیاری از افراد برای نشان دادن هنر و یا جذب همراهان بیشتر از برنامه های متفاوتی استفاده میکنند. از جمله برنامه هایی که میتوان به آن اشاره کرد، عکس نوشته ساز ها و یا تکست گرافی میباشد که از جمله برنامه های مورد علاقه تمامی افرادی که در حوزه سوشال مدیا فعالیت دارند میباشد. اکنون در این پست میخواهیم یک برنامه ایرانی قدرتمند را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن به راحتی و بدون نیاز به داشتن علم زیاد میتوانید عکس نوشته های زیبایی را خلق کنید.

دانلود برنامه Matn Negar اندروید از جمله برنامه هایی میباشد که با تعداد حرکات معدودی کاربر میتواند فایل مورد نظر خود را بدست آورد. برنامه متن نگار از بیش از 250 فونت متفاوت فارسی و انگلیسی پشتیبانی میکند که میتواند هر کاربری را برای ایجاد فایل خود راضی نگهدارد. ابزار های متفاوتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما میتوانید به هر تعدادی که علاقه دارید متن بر روی تصویر خود اضافه کرده و آن ها را با استفاده از همان ابزار زیبا کنید. متون خود را رنگ آمیزی کرده و یا به آنها سایه بدهید. شما قادر خواهید بود که در برنامه عکس مورد نظر خود را آپلود کرده و شروع به شخصی سازی آن کنید. تمامی متونی که بر تصویر اضافه کرده ایید را به صورت یکجا ویرایش و یا حذف و اضافه کنید. این برنامه یکی از خوش ساخت ترین برنامه ها در این حوزه میباشد.

دانلود برنامه متن نگار

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود متن نگار برای اندروید به صورت رایگان

  • حجم عالی برنامه
  • فضای کاربری زیبا
  • گالری آنلاین و امکاناتی با ویژگی های عالی
  • امکان ویرایش متون به صورت همزمان
  • امکان اضافه کردن بی نهایت متن بر روی تصویر
  • امکان ویرایش و شخصی سازی متون اضافه شده
  • وجود بیش از 250 فونت متفاوت فارسی و انگلیسی
  • امکان اضافه کردن تصاویر در برنامه
  • ویژگی معکوس کردن متون
  • امکان قرار دادن واترمارک بر روی نوشته ها
  • و…

برنامه Matn Negar اندروید جدید

اگر به دنبال یک برنامه عکس نوشته ساز هستید، برنامه Matn Negar میتواند گزینه خیلی خوبی در پیش روی شما باشد. امیدواریم که با دانلود برنامه متن نگار بهترین تجربه کاربری را داشته و تصاویر خود را به صورت دلخواه ایجاد کنید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به کاربران کمپانی سامسونگ معرفی کنیم. با دانلود برنامه Secure Folder امنیت را برای خود به ارمغان بیاورید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2.6 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Matn Negar اپلیکیشن متن نگار برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.2 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: matnnegar.ir

نام انگلیسی: Matn Negar

نام فارسی: متن نگار

نسخه برنامه: 7.0.10

حجم برنامه: 24MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *