پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Max Battery Optimizer Premium بهینه ساز باتری برای اندروید

دانلود برنامه Max Battery Optimizer Premium بهینه ساز باتری برای اندروید

0
(0)

دانلود برنامه Max Battery Optimizer Premium بهینه ساز باتری برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Max Battery Optimizer Premium عنوان یک برنامه قدرتمند، حرفه ای و کاربردی به منظور بهینه سازی باتری برای سیستم عامل اندروید میباشد که به قیمت 1.99 دلار در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. نسخه ای از برنامه که در این پست قصد معرفی آن را به شما داریم آخرین نسخه از نرم افزار بوده و تمامی ویژگی های عالی را پشتیبانی میکند. این برنامه توانسته که در مارکت بزرگ گوگل کاربران بسیاری را به سمت خود کشانده و امتیاز 4.5 از 5.0 را به خود اختصاص داده است. در ادامه این پست با ما همراه بوده و بیشتر با این برنامه آشنا شوید.

دانلود برنامه Max Battery Optimizer Premium بهینه ساز باتری برای اندروید

دانلود برنامه Max Battery Optimizer Premium بهینه ساز باتری برای اندروید

دانلود نرم افزار بهینه ساز باتری برای اندروید ابزار های عالی را در اختیار کاربران قرار میدهد که بتوانند به سادگی نیاز های خود را برطرف کرده و بهترین نتیجه را کسب کنند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Battery charge sound alert که یک نرم افزار با عنوان آلارم پر شدن شارژ باتری برای اندروید میباشد، اشاره کرد. برنامه Max Battery Optimizer Premium این امکان را به شما میدهد که در محیطی ساده و رابط کاربری روان به انجام امور مورد نظر خود بپردازید. سه حالت متنوع به منظور صرفه جویی در مصرف باتری در اختیار کاربران قرار میگیرد که هریک از آنها به نوعی محدود سازی های خاصی را انجام داده و به این صورت در مصرف باتری صرفه جویی خواهد شد.

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود نرم افزار اندروید به صورت رایگان

دانلود برنامه Max Battery Optimizer Premium بهینه ساز باتری برای اندروید یک پنل هوشمند را در اختیار کاربران خود قرار میدهد که بتوانند با سرعت بالا به انجام برخی امور بپردازند. به صورت مثال کاربران قادر خواهند بود که قابلیت هایی نظیر بلوتوث، وای فای، اینترنت همراه و… را سریعا فعال و یا غیر فعال نمایند. همچنین این امکان فراهم شده است که کاربران بتوانند تمامی فعالیت های پس زمینه را متوقف ساخته و به این صورت سرعت بیشتری را در اختیار داشته باشند.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه Max Battery Optimizer Premium نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Max Battery Optimizer Premium بهینه ساز باتری برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این برنامه برای نصب به اندروید 4.2 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Max Battery Optimizer

نام فارسی: بهینه سازی مصرف باتری

نسخه برنامه: 1.1.2

حجم برنامه: 6MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *