پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Mini Trucker بازی رانندگان کوچک برای اندروید

دانلود برنامه Mini Trucker بازی رانندگان کوچک برای اندروید

2.7
(3)

دانلود برنامه Mini Trucker بازی رانندگان کوچک برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Mini Trucker عنوان یک بازی جذاب و عالی به منظور سرگرم سازی و نیز گذراندن اوقات فراغت توسط کاربران اندرویدی میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. در واقع برنامه Mini Trucker یک شبیه سازی از ماشین سواری به سبک ماشین های سنگین میباشد. در واقع در دوره ای که با شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد در خانه مانده و یا سردرگم شده اند، وجود بازی هایی کم حجم و اما زیبا میتواند گزینه خیلی خوبی برای انتخاب توسط کاربران باشد. به دانلود بازی معرفی شده پرداخته و ماشین های سنگین را به حرکت در آورید. در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود برنامه Mini Trucker

دانلود برنامه Mini Trucker برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود بازی رانندگان کوچک میتواند از جمله بهترین بازی هایی باشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و از حجم خیلی کمی برخوردار میباشد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه WashAndGo 22 که یک نرم افزار پاکسازی و حذف فایل غیر ضروری برای کامپیوتر میباشد، اشاره کرد. بازی Mini Trucker این امکان را برای کاربران خود فراهم میسازد که در ده ها ماموریت متفاوتی شرکت کرده و هریک از ماشین های سنگین معرفی شده را انتخاب کنند. به این صورت مسابقاتی عالی در زمینه سنگین سواران شکل خواهد گرفت. در برنامه Mini Trucker کاربران می بایست که از نطقه شروع به سمت نقطه پایان رفته و ماموریت های متفاوتی که در اختیار آنها قرار میگیرد مانند حمل آیتم های متفاوت را پست سر بگذارند.

با دانلود برنامه Mini Trucker با کامیون های زیادی که بازی در اختیارتان قرار می دهد مسیر های متفاوت را طی کنید!!

دانلود برنامه Mini Trucker

دانلود بازی رانندگان کوچک برای اندروید به صورت رایگان

دانلود برنامه Mini Trucker بازی رانندگان کوچک این امکان را به کاربران خود میدهد که به صورت ساده از وسایل اضافه مانند باربند ها استفاده کرده که بتوانند موارد بیشتری را حمل کنند. از جمله ویژگی های عالی که دانلود بازی اندروید معرفی شده در اختیار کاربران قرار میدهد این است که کاربران بایستی برای ادامه بازی و سفر به نقاط متفاوت همواره به جایگاه های پمپ بنزین رفته و باک ماشین خود را پر کنند. بازی Mini Trucker این امکان را به کاربران میدهد که ماشین های متفاوتی را خریداری کرده و در واقع به ارتقای آنها بپردازند. امکانات متفاوتی مانند امکان بزرگ کردن باک ماشین، تعویض لاستیک ماشین به یه لاستیک خوب، تغییر گیربکس، تغییر در قطعات موتور و… اشاره کرد.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه Mini Trucker نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Mini Trucker بازی رانندگان کوچک برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به اندروید 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: fkgames.ru

نام انگلیسی: Mini Trucker – 2D offroad truck simulator

نام فارسی: رانندگان کوچک

نسخه برنامه: 1.7.4

حجم برنامه: 20MB

یک پاسخ به “دانلود برنامه Mini Trucker بازی رانندگان کوچک برای اندروید”

  1. کاظم نیک پور گفت:

    من بدنامه رسمی اینستاگرام میحام نه بازیشو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *