پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه MiXplorer اپلیکیشن مدیریت فایل می اکسپلورر برای اندروید

دانلود برنامه MiXplorer اپلیکیشن مدیریت فایل می اکسپلورر برای اندروید

0
(0)

دانلود برنامه MiXplorer اپلیکیشن مدیریت فایل می اکسپلورر برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست از سایت ایزی پی سی برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. MiXplorer عنوان یک برنامه مدیریت فایل مخصوص اندروید میباشد که 4.49 دلار در فروشگاه گوگل برای تمامی کاربران از سراسر دنیا عرضه شده است. اکثر افراد جامعه معمولا از برنامه های مدیریت فایلی که به صورت پیش فرض بر روی تلفن های همراه آنها نصب میباشد راضی نیستند. این برنامه ها امکان دارد که تمامی ویژگی ها و قابلیت هایی که یک کاربر برای خود در آن انتظار دارد را نداشته باشند و به همین سبب سراغ برنامه ها مدیریت فایل غیره برای پیش رفتن کار خود میروند. در این پست قصد داریم که بهترین برنامه مدیریت فایل اندروید را که توانسته امتیازات خوبی بدست آورد را به شما معرفی کنیم.

دانلود برنامه MiXplorer

دانلود برنامه MiXplorer با لینک مستقیم

برنامه MiXplorer این امکان را به شما میدهد که تمامی اعمال مربوط به فایل های تلفن همراه خود را به صورت خیلی ساده و سریع انجام دهید. از دیگر برنامه ها در این حوزه میتوان به دانلود برنامه es file explorer اشاره کرد. از جمله ویژگی ها عالی برنامه میکس پلورر میتوان به سازنده آن اشاره کرد. این برنامه توسط یک شخص ایرانی ایجاد و عرضه بازار شده است. این امر را میتوان یک نشانی برای پیشرفت ایرانی ها در عرصه برنامه ها و بازی های تلفن های هوشمند دانست. برای آنکه تمامی اعمال شما نظیر کپی کردن فایل ها به راحت و با سادگی هرچه تمام تر به وقوع بپیوندد برنامه می اکسپلورر این قابلیت ها در اختیار شما قرار داده است که میتوانید تب ها یا صفحات متعددی را باز کرده و به راحتی به کپی کردن فایل های خود بپردازید.

دانلود برنامه MiXplorer

برنامه می اکسپلورر به صورت هرچه تمام تر شما را به راحتی و سادگی انتقال فایل ها و تمامی اعمال که میتوانید در برنامه مدیریت فایل انجام دهید دعوت میکند. یکی از ویژگی ها عالی این برنامه را میتوان کپی چندگاه دانست. نیاز نیست که هر فایل را چندیدن بار کپی کرده و هربار به قسمتی رفته و انها را وارد کنید. شما میتوانید با قابلیت کپی چندگانه یک فایل را یکبار کپی کرده و در هر فایلی که مدنظر دارید وارد کنید. به طور کلی میتوان گفت که تمامی اعمالی که از یک برنامه مدیریت فایل انتظار دارید و حتی خیلی بیشتر از آن با استفاده کردن از دانلود برنامه MiXplorer در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

با دانلود برنامه MiXplorer فایل هایتان به راحتی مدیریت کنید!!

دانلود برنامه MiXplorer

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود میکس پلورر برای اندروید رایگان

  • حجم فوق العاده برنامه
  • داخلی بودن اپلیکیشن
  • امکان مشاهده فایل ها
  • ویژگی جست و جور پیشرفته
  • امکان نصب افزونه ها برای بالا بردن قابلیت برنامه
  • وجود ویژگی کپی چندگانه
  • امکان ایجاد تب های مختلف به صورت بی نهایت
  • وجود دو پنل افقی برای انتقال راحت فایل ها
  • انتقال سریع و بدون دردسر تمامی فایل ها
  • و…

دانلود می اکسپلورر برای اندروید

MiXplorer اپلیکیشنی فوق العاده و قدرتمند در زمینه انتقال فایل میباشد که برای دانلود آن تنها کافی است که به انتهای پست رفته و به صورت رایگان و با لینک مستقیم این برنامه را دریافت نمایید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی را به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Dream Hospital به مدیریت بیمارستان ها و مراکز پزشکی در دنیای مجازی خود بپردازید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه MiXplorer اپلیکیشن مدیریت فایل می اکسپلورر برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 2.2 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: mixplorer.com

نام انگلیسی: MiXplorer

نام فارسی: میکس پلورر

نسخه برنامه: 6.58.2

حجم برنامه: 9MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *