پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Mobile Booster بهینه سازی و افزایش سرعت دستگاه برای اندروید

دانلود برنامه Mobile Booster بهینه سازی و افزایش سرعت دستگاه برای اندروید

0
(0)

دانلود برنامه Mobile Booster بهینه سازی و افزایش سرعت دستگاه برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Mobile Booster | Memory Cleaner عنوان یک برنامه قدرتمند، حرفه ای و کاربردی به منظور بهینه سازی و افزایش سرعت دستگاه برای سیستم عامل اندروید میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. نسخه ای از برنامه که در این پست قصد معرفی آن را به شما داریم آخرین نسخه از نرم افزار بوده و تمامی ویژگی های عالی را پشتیبانی میکند. این برنامه توانسته که در مارکت بزرگ گوگل کاربران بسیاری را به سمت خود کشانده و امتیاز 4.4 از 5.0 را به خود اختصاص دهد. در ادامه این پست با ما همراه بوده و بیشتر با این برنامه آشنا شوید.

دانلود برنامه Mobile Booster بهینه سازی و افزایش سرعت دستگاه برای اندروید

دانلود برنامه Mobile Booster بهینه سازی و افزایش سرعت دستگاه برای اندروید

دانلود نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت دستگاه برای اندروید ابزار های عالی را در اختیار کاربران قرار میدهد که بتوانند یک نتیجه عالی را کسب کنند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Powerful Phone Cleaner Boost & Junk, Cache Cleaner که یک نرم افزار با عنوان پاک کننده سریع برای اندروید میباشد، اشاره کرد. برنامه Mobile Booster ابزار های بهینه سازی ساده را در اختیار شما قرار میدهد که به سریع تر کردن گوشی خود بپردازید. از دیگر ویژگی ها میتوان به بهینه سازی حافظه رم اشاره کرد. به این صورت حافظه رم دستگاه آزاد شده و سرعت اجرا دستورات سریع تر خواهد بود. به این صورت برنامه ها هیچ موقع کرش نخواهند کرد.

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود نرم افزار اندروید به صورت رایگان

دانلود برنامه Mobile Booster بهینه سازی و افزایش سرعت دستگاه برای اندروید  این امکان را به شما میدهد که برنامه های غیر ضروری را متوقف سازی کرده و در مصرف باتری صرفه جویی کنید. به این صورت عمر باتری گوشی شما افزایش پیدا خواهد کرد. سیستم مدیریتی عالی نیز در اختیار شما قرار دارد که با استفاده از آن بتوانید برنامه های مورد نظر را مدیریت کرده و نیاز شما به ابزار های جانبی کاهش پیدا کند. اگر قصد دارید که سرعت دستگاه خود را افزایش دهید، پیشنهاد میکنیم که این برنامه را از دست ندهید.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه Mobile Booster نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Mobile Booster بهینه سازی و افزایش سرعت دستگاه برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این برنامه برای نصب به اندروید 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: Mobile Booster

نام فارسی: بهینه سازی و افزایش سرعت دستگاه ها

نسخه برنامه: 2.0

حجم برنامه: 3MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *