پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه My Diary اپلیکیشن دفترچه خاطرات امنیتی مخصوص اندروید

دانلود برنامه My Diary اپلیکیشن دفترچه خاطرات امنیتی مخصوص اندروید

3.2
(56)

دانلود برنامه My Diary اپلیکیشن دفترچه خاطرات امنیتی مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان ان در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. نسخه کامل و وی آی پی My Diary به قیمت 29.99 دلار بوده که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. تمامی انسان ها در طول زندگی خود با شرایط و اتفاقاتی رو به رو میشوند که علاقه دارند به طرزی این خاطرات را یادداشت کرده که بتوانند بعد ها با خواندن نوشته های خود آن خاطرات را برای خود تداعی کنند. برنامه My Diary از امنیت بالایی برخوردار است به گونه ای که دیگر شما از این جهت خاطر جمع باشید. این برنامه بهترین گزینه برای کسانی است که علاقه به یادداشت کردن خاطرات خود دارند زیرا که دیگر نیاز نیست حتما قلم و کاغذ در اختیار شما باشد تنها کافی است که گوشی خود را در دست گرفته و هرآنچه که نیاز دارید یادداشت کنید.

دانلود برنامه My Diary

دانلود برنامه My Diary با لینک مستقیم

بوسیله برنامه دفترچه یادداشت میتوانید بهترین خاطرات خود را نوشته و در آینده با خواندن آنها خاطرات خوب خود را یادآوری کنید. از دیگر برنامه هایی که میتوان به شما معرفی کرد برنامه daylio premium است. این قابلیت برای شما فراهم شده است که خاطرات خود را به صورت خیلی ریز و با جزئیات کامل ذخیره کنید. در برنامه My Diary فضایی ساده در اختیار شما قرار گرفته است و امکان آن فراهم شده است به صورت کامل خاطرات خود را دسته بندی کنید. همچنین شما میتوانید با اضافه کردن ویدیو و تصاویر به خاطرات خود رنگ و لعاب بیشتری را به یادداشت های خود ببخشید. به گونه ای میتوان خاطرات را دسته بندی کرد که شما قادر خواهید بود با سرچ کردن یک تاریخ به تمامی یادداشت های ذخیره شده در آن زمان به راحتی و به صورت ساده دست پیدا کنید.

دانلود برنامه My Diary

شما قادر خواهید بود که از خاطرات خود یک نسخه پشتیبان تهیه کرده و آنها را در فضای ابری تلفن همراه خود ذخیره کنید. شما میتوانید که با استفاده از رمز عبور از خاطرات خود محافظت کنید. اگر به دنبال یک دفترچه یادداشت حرفه ای همراه با امنیت بالا هستید برنامه My Diary میتواند بهترین گزینه برای شما باشد. دیگر نیاز نیست که قلم و کاغذ را با خود جا به جا کنید تنها کافی است که تلفن همراه خود را باز کرده و به ثبت خاطرات خود بپردازید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه کارامد را به شما معرفی کند. با دانلود برنامه MagiCut به ویرایش حرفه ای عکس های خود بپردازید.

با دانلود برنامه My Diary خاطراتتان را به راحتی ذخیره کنید!!

دانلود برنامه My Diary

برخی ویژگی ها دانلود اپلیکیشن دفترچه خاطرات به صورت رایگان

  • حجم مناسب برنامه
  • امکان شخصی سازی فونت ها
  • امکان تهیه نسخه پشتیبان
  • سادگی نوشتن خاطرات
  • امنیت بالا اپلیکیشن
  • امکان افزودن تصاویر و ویدیو ها
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد امتیازها: 56

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه My Diary اپلیکیشن دفترچه خاطرات امنیتی مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: mydiary-eb51d.web.app

نام انگلیسی: My Diary

نام فارسی: دفترچه خاطرات

نسخه برنامه: 1.03.11.1028

حجم برنامه: 39MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *