پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه NewsFeed Launcher اپلیکیشن لانچر خبری نیوزفید برای اندروید

دانلود برنامه NewsFeed Launcher اپلیکیشن لانچر خبری نیوزفید برای اندروید

1
(1)

دانلود برنامه NewsFeed Launcher اپلیکیشن لانچر خبری نیوزفید برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. NewsFeed Launcher عنوان یک برنامه قدرتمند لانچر برای اندروید میباشد که به قیمت 1.99 دلار در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. همانگونه که میدانید سیستم عامل اندروید را میتوان متنوع ترین سیستم عامل دانست. برنامه های متفاوتی برای شخصی سازی سیستم عامل اندروید توسط کاربر وجود دارد که از مهم ترین آنها میتوان به لانچر ها اشاره کرد. در این پست میخواهیم لانچری را به شما عزیزان معرفی کنیم که علاوه بر اینکه با استفاده از آن قادر خواهید بود موبایل خود را شخصی سازی کنید بلکه شما میتوانید به بروز ترین اخبار سراسر دنیا نیز دسترسی داشته باشید.

دانلود برنامه NewsFeed Launcher

دانلود برنامه NewsFeed Launcher برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه لانچر خبری نیوزفید به راحتی علاوه بر شخصی سازی تلفن همراه خود به تمامی اخبار سراسر دنیا نیز دسترسی داشته و نهایت استفاده را ببرید. تاکنون سعی بر این داشته اییم که لانچر های متفاوتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. تمامی لانچر هایی که تاکنون برای شما داخل سایت قرار داده اییم تنها ویژگی شخصی سازی و زیبا سازی فصای کاربری موبایل را داشته اند. لانچر ها اساسا بر پایه تغییر و شخصی سازی فصای کاربری تلفن های هوشمند اعم از موبایل و تبلت عرضه شده اند. اما برنامه NewsFeed Launcher تغییری زیبا و کارآمد را به مخاطبان خود پیشنهاد میدهد. که شما علاوه بر داشتن فضایی زیبا میتوانید به صورت رایگان از تمامی خبر های سراسر دنیا مطلع شوید. این امر میتواند ویژگی خیلی عالی برای برنامه NewsFeed Launcher به حساب بیاید که کاربران خود را به راحتی راضی نگهدارد. دانلود برنامه NewsFeed Launcher میتواند گزینه خیلی خوبی برای افرادی باشد که علاقه خاصی به اخبار داشته و از این علاقه لذت میبرند. از دیگر اپلیکیشن ها میتوان به دانلود برنامه hyperion launcher اشاره کرد. شما حتی میتوانید به صورت حالت آفلاین از تمامی خبر ها مطلع شده و آنها را مطالعه نمایید. در این صورت نیز شما از شر فایل های مزاحم خلاص بوده و هیچگونه مزاحمتی وجود نخواهد داشت. میتوان گفت تمامی امکاناتی که برای شخصی سازی تلفن همراه خود نیاز دارید در اختیار شما قرار گرفته است. از دیگر ویژگی های برنامه NewsFeed Launcher میتوان به حالت شب اشاره کرد که بسیاری از تلفن های همراهی که هم اکنون در اختیار کاربران میباشد از این ویژگی بهره نمیبرند.

دانلود برنامه NewsFeed Launcher

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود لانچر خبری نیوزفید برای اندروید به صورت رایگان

  • حجم عالی برنامه
  • امکان شخصی سازی فضای گوشی
  • امکان دسترسی به اخبار سراسر دنیا به صورت آفلاین
  • امکان دنبال کردن فید های مورد علاقه خود در یوتوب
  • امکان استفاده از حالت عالی شب
  • محافظت از حریم خصوصی کاربران
  • امکان شخصی سازی قسمت ها متفاوت گوشی
  • امکان ساخت پوشه های جدید
  • امکان ایجاد آیکون های متفاوت
  • و…

دانلود NewsFeed Launcher اندروید رایگان جدید

برنامه NewsFeed Launcher میتواند گزینه خیلی خوبی برای افرادی که به دنبال اخبار و شخصی سازی تلفن همراه خود هستند باشد. به طور کلی اگر به دنبال یک برنامه لانچر زیبا برای تغییر فضای کاربری خود و همچنین دسترسی آسان بدون واسطه به اخبار سراسر دنیا میگردید، برنامه NewsFeed Launcher میتواند گزینه خوبی باشد. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه کاربری خوبی را بدست آورید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه Everywhere Launcher Pro به شخصی سازی راحت تلفن همراه خود بپردازید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه NewsFeed Launcher اپلیکیشن لانچر خبری نیوزفید برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این برنامه برای نصب به اندروید 8 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: oandras.hu

نام انگلیسی: NewsFeed Launcher

نام فارسی: لانچر خبری نیوزفید

نسخه برنامه: 26.0.0

حجم برنامه: 19MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *