پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Nikkei Asia اپلیکیشن اخبار آسیا برای اندروید

دانلود برنامه Nikkei Asia اپلیکیشن اخبار آسیا برای اندروید

2
(1)

دانلود برنامه Nikkei Asia اپلیکیشن اخبار آسیا برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Nikkei Asia عنوان یک برنامه اخبار مخصوص به قاره وسیع آسیا میباشد که به صورت رایگان برای تمامی کاربران سیستم عامل اندروید در فروشگاه گوگل عرضه شده است. همانطور که مطلع هستید شبکه های خبری بسیاری وجود دارند که اخبار سراسر دنیا را به کاربران عرضه میکنند. تمامی اخباری که توسط این شبکه ها به اشتراک گذاشته میشوند صحت خالص را نخواهند داشت. در این پست میخواهیم برنامه ای را به شما معرفی کنیم که اخبار بزرگ ترین و مهم ترین قاره دنیا یعنی قاره آسیا را به صورت رایگان و مستقیم برای کاربران به اشتراک خواهد گذاشت. در ادامه پست با ما همراه بوده و از ویژگی های این برنامه مطلع شوید.

دانلود برنامه Nikkei Asia

دانلود برنامه Nikkei Asia برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود برنامه اخبار قاره آسیا رایگان برای اندروید به راحتی شما را از اتفاقات قاره آسیا با خبر خواهد ساخت. از دیگر برنامه ها میتوان به دانلود برنامه smartnews اشاره کرد. همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم قاره آسیا بزرگ ترین و مهم ترین قاره دنیا میباشد که تونسته ابرقدرت های زیادی از جهان را در خود جای دهد. از این رو این قاره از لحاظ خبری و اتفاقاتی که در آن به وقوع میپیوندد اهمیت بالایی را دارا میباشد. بسیاری از افراد وجود دارند که به خاطر مطلع شدن از این اخبار به تماشای برنامه های سراسری و ماهواره ای میپردازند و از این رو هزینه های پرداخت شده نیز بالاتر خواهد بود. برنامه Nikkei Asia تمامی اتفاقات و اخباری را که در سراسر این قاره وسیع پخش خواهد شد را در اختیار شما قرار میدهد و شما میتوانید با استفاده از آن به راحتی بروز باشید.

دانلود برنامه Nikkei Asia رایگان از جمله بهترین اپلیکیشن های موجود برای مطلع کردن کاربران از حوادث و اتفاقات قاره آسیا میباشد. از ویژگی های خوب این برنامه میتوان به وجود نوتیفیکیشن ها اشاره کرد. شما قادر خواهید بود که با فعال کردن نوتیفیکشن این برنامه تمامی اخباری تازه ای که به اشتراک گذاشته میشود را به صورت یک متن در قسمت نمایش نوتیفیکیشن تلفن همراه خود مشاهده کنید. اگر بخواهیم به ویژگی دیگر برنامه خبر برای اندروید اشاره کنیم میتوانیم به دسته بندی هایی که در این برنامه صورت گرفته است اشاره کنیم. تمامی اخبار بنا بر موضوع و محتوایی که به اشتراک خواهند گذاشت به صورت دسته های جداگانه ایجاد شده اند و شما میتوانید به راحتی به خبر مورد نظر خود دست پیدا کنید.

دانلود برنامه خبر برای اندروید

برخی ویژگی ها و امکانات برنامه خبر رایگان برای اندروید

  • حجم عالی برنامه
  • فضای کاربری خوب اپلیکیشن
  • مشاهده تمامی اخبار مربوط به قاره آسیا با جزئیات دقیق
  • دسته بندی خبر ها بر اساس موضوع آنها
  • امکان فعال کردن قابلیت نوتیفیکیشن و مشاهده اخبار بدون وارد شدن به برنامه
  • امکان مطالعه مقالات بدون نیاز به اینترنت
  • وجود تصاویر و ویدیو های مخصوص مربوط به خبر ها
  • امکان ذخیره سازی مطالب
  • و…

دانلود برنامه خبر برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم

برنامه خبر قاره آسیا در تمامی اوقات و طول شبانه روز همواره شما را از جدیدترین خبر ها مربوط به قاره آسیا مطلع خواهد کرد. امیدواریم که با دانلود Nikkei Asia بهترین نتیجه را دریافت کنید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان و همراهان همیشگی معرفی کند. با دانلود برنامه اخرین خبر همیشه به روز باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Nikkei Asia اپلیکیشن اخبار آسیا برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 6.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: asia.nikkei.com

نام انگلیسی: Nikkei Asia

نام فارسی: اخبار قاره آسیا

نسخه برنامه: 1.5

حجم برنامه: 10MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *