پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Passmark DiskCheckup نرم افزار آنالیز هارد دیسک

دانلود برنامه Passmark DiskCheckup نرم افزار آنالیز هارد دیسک

5
(1)

دانلود برنامه Passmark DiskCheckup نرم افزار آنالیز هارد دیسک به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Passmark DiskCheckup عنوان یک نرم افزار قدرتمند و عالی به منظور دریافت اطلاعات مربوط به هارد دیسک کامپیوتر مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. سایت ایزی پی سی تاکنون نرم افزار های متفاوتی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. از جمله این نرم افزار ها برنامه های مدیریت فضای هارد دیسک و یا سلامت هارد دیسک میباشد. به دلیل اینکه هارد دیسک را میتوان مهم ترین قسمت هر کامپیوتر دانست. تمامی اطلاعات هر کاربر در هارد دیسک کامپیوتر آن نهفته میباشد. پس در ادامه این پست با ما همراه بوده و بیشتر با این برنامه آشنا شوید.

دانلود برنامه passmark

دانلود برنامه Passmark DiskCheckup برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار آنالیز هارد دیسک میتواند یکی از بهترین نرم افزار ها برای تمامی افرادی باشد که از کامپیوتر استفاده میکنند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه CyberLink Screen Recorder که یک نرم افزار فیلمبرداری از دسکتاپ میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Passmark DiskCheckup این امکان را برای کاربران خود فراهم میسازد که به صورت خیلی ساده و نیز قدرتمند به آنالیز هارد دیسک سیستم خود بپردازند. به این صورت کاربران قادر خواهد بود اطلاعات متفاوتی را از هارد دیسک خود بدست آورد. از جمله این اطلاعات میتوان به مدل، سریال، ظرفیت و… اشاره کرد. در واقع از جمله بهترین ویژگی هایی که برنامه Passmark DiskCheckup در اختیار کاربران خود قرار میدهد میتوان به اسکن حرفه ای هارد دیسک اشاره کرد. به این صورت اگر مشکلی هارد دیسک سیستم شما را تهدید کند به شما اخطار تهیه نسخه بکاپ داده خواهد شد.

دانلود برنامه Passmark DiskCheckup

دانلود نرم افزار آنالیز هارد دیسک برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود برنامه Passmark DiskCheckup نرم افزار آنالیز هارد دیسک قدرت و کارایی عالی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. در واقع شما میتوانید که اطلاعات حیاتی و مهم هارد سیستم خود را تنها با پرداخت هزینه ای ناچیز دریافت کنید. حجم دانلود برنامه معرفی شده بسیار کم بوده و از جمله ویژگی های آن به حساب می آید.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه Passmark DiskCheckup نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Passmark DiskCheckup نرم افزار آنالیز هارد دیسک

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به ویندوز های 7 و 8 و 10 نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: passmark.com

نام انگلیسی: Passmark DiskCheckup

نام فارسی: آنالیز هارد دیسک

نسخه برنامه: 3.5

حجم برنامه: 4MB

یک پاسخ به “دانلود برنامه Passmark DiskCheckup نرم افزار آنالیز هارد دیسک”

  1. باقر فدايى گفت:

    عالى

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *