پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه PhotoArtist نرم افزار تغییر عکس به نقاشی برای کامپیوتر

دانلود برنامه PhotoArtist نرم افزار تغییر عکس به نقاشی برای کامپیوتر

0
(0)

دانلود برنامه PhotoArtist نرم افزار تغییر عکس به نقاشی برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. PhotoArtist عنوان یک نرم افزار جالب و زیبا برای تغییر عکس به نقاشی مخصوص کامپیوتر میباشد که قصد داریم در این پست آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. تاکنون افتخار این را داشته اییم که برنامه های ویرایش عکس متفاوتی را به شما عزیزان معرفی کنیم. اینبار در این پست قصد داریم یک برنامه متفاوت را به شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. نرم افزار PhotoArtist این امکان را به شما میدهد که به صورت ساده تصاویر خود را به آثاری هنری تغییر دهید. با دانلود نرم افزار PhotoArtist خود را سرگرم به تبدیل تصاویر خود به آثاری هنری کنید.

دانلود برنامه PhotoArtist برای کامپیوتر با لینک مستقیم

با دانلود نرم افزار تغییر عکس به نقاشی تمامی تصاویر خود را امتحان کرده و ببینید کدام یک میتواند اثری زیبا را ایجاد کند. از دیگر نرم افزار های کامپیوتر میتوان به دانلود برنامه NeoPaint اشاره کرد. با استفاده از نرم افزار PhotoArtist ایجاد آثار هنری برای شما تبدیل به یک سرگرمی روزمره خواهد شد. عکس های خود را به آثار هنری بسیار زیبایی تبدیل کرده و نهایت استفاده را ببرید. با استفاده از نرم افزار PhotoArtist این امکان برای شما فراهم شده که از یک یا چند ترکیب از سبک های نقاشی متفاوت بهره برده و بتوانید بهترین را برای خود خلق کنید. شما قادر خواهید بود که رنگ نقاشی را تعیین کرده و یا افکت خاصی را به کار برده و آن را بر روی بوم نقاشی و یا کاغذ بر صفحه نمایش خود اعمال کنید. با ترکیبات هنری بالا آثاری زیبا را برای خود خلق کنید.

دانلود برنامه PhotoArtist

نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی به صورت رایگان

با دانلود برنامه PhotoArtist ساعت ها خود را سرگرم این برنامه کرده و آثاری زیبا را برای خود خلق کنید. برنامه از فضای کاربری و کارایی ساده ایی پشتیبانی میکند و شما برای استفاده از آن نیاز به معلومات قبلی نخواهید داشت. ویژگی ها و ابزار هایی که در برنامه تبدیل عکس به نقاشی در اختیار شما قرار میگیرد قدرت انتخاب را برای شما آزاد گذاشته و شما با سلایق خود به امتحان و یا استفاده از آنها خواهید پرداخت. امیدواریم که با دانلود این نرم افزار بتوانید تجربه خوبی را بدست آورید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه PhotoArtist نرم افزار تغییر عکس به نقاشی برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به سیستم خاصی نیاز ندارد

مشخصات

نام انگلیسی: PhotoArtist

نام فارسی: تبدیل تصاویر به نقاشی

نسخه برنامه: 2.0.8

حجم برنامه: 8MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *