پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Picture Merge Genius نرم افزار ساخت تصاویر ترکیبی – کامپیوتر

دانلود برنامه Picture Merge Genius نرم افزار ساخت تصاویر ترکیبی – کامپیوتر

1
(1)

دانلود برنامه Picture Merge Genius نرم افزار ساخت تصاویر ترکیبی برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Picture Merge Genius عنوان یک نرم افزار کارآمد برای کامپیوتر میباشد که با استفاده از آن به راحتی قادر خواهید بود که تصایر متفاوت را با یکدیگر ترکیب کرده و آثار زیبایی را خلق کنید. برنامه های ویرایشگر تصاویر از جمله پرکاربرد ترین نرم افزار ها برای سیستم عامل های متفاوت میباشند که نرم افزار های مخصوص کامپیوتر را میتوان قوی ترین های آنها دانست. با استفاده از برنامه Picture Merge Genius میتوانید که چندین عکس را در برنامه آپلود کرد و یک اثر زیبا را برای خود خلق کنید. در ادامه همراه باشید و بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید.

دانلود برنامه Picture Merge Genius برای کامپیوتر با لینک مستقیم

با دانلود نرم افزار ساخت و ترکیب تصاویر با یکدیگر به راحتی تصاویری زیبا از چندین عکس در یک قالب را ایجاد کنید. از دیگر نرم افزار های مخصوص کامپیوتر میتوان به دانلود برنامه Batch Picture Resizer اشاره کرد. علاوه بر امکان آپلود کردن تصاویر متفاوت برای ساخت یک اثر زیبا امکان استفاده از افکت های متفاوت نیز برای شما در نظر گرفته شده است. امکان ساخت عکس هایی با کیفیت در این زمینه نیازمند داشتن معلوماتی میباشد که بسیاری از افراد از این معلومات بی نصیب هستند. لذا ما قصد کردیم که در این پست برنامه ای را به شما معرفی کنیم که برای استفاده از آن نیاز به معلومات بالایی نخواهید داشت. سازنده نرم افزار Picture Merge Genius آن را به عنوان سریع ترین و ساده ترین برنامه در این زمینه معرفی کرده است.

دانلود نرم افزار Picture Merge Genius

دانلود برنامه Picture Merge Genius کامپیوتر را میتوان بهترین و سریع ترین نرم افزار در این حوزه دانست که میتواند نتیجه خوبی را به کاربران خود ارائه دهد. از تصاویری که با استفاده از برنامه Picture Merge Genius قادر خواهید بود که خلق کنید میتوانید در پوستر های تبلیغاتی و کارت های دعوت و… نام برد. با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود که عکس های مورد نظر خود را برای سخت پوستر های مورد نظر خلق کنید. به طورکلی اگر به دنبال یک برنامه عالی برای ساخت تصاویری حرفه ای میباشید، نرم افزار Picture Merge Genius میتواند گزینه خیلی خوبی برای شما به حساب آید. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خوبی را بدست آورید.

برخی ویژگی ها و امکانات نرم افزار ساخت تصاویر ترکیبی برای کامپیوتر به صورت رایگان

  • حجم عالی برنامه
  • امکان آپلود چندین تصویر در برنامه
  • امکان ساخت تصاویری با کیفیت
  • امکان ساخت تصاویری مخصوص کارت دعوت
  • امکان ساخت تصاویر مخصوص به کارت پستال
  • امکان ساخت تصاویر حرفه ای برای پوستر
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Picture Merge Genius نرم افزار ساخت تصاویر ترکیبی – کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

برنامه نصب آسان میباشد

سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به سیستم خاصی نیاز ندارد

مشخصات

نام انگلیسی: Picture Merge Genius

نام فارسی: ساخت عکس های ترکیبی

نسخه برنامه: 3.1

حجم برنامه: 3MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *