پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Programming TelePrompter نمایش متن در حالت تمام صفحه

دانلود برنامه Programming TelePrompter نمایش متن در حالت تمام صفحه

1
(1)

دانلود برنامه Programming TelePrompter نمایش متن در حالت تمام صفحه برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Programming TelePrompter عنوان یک نرم افزار عالی به منظور پیمایش متن در حالت تمامی صفحه برای سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. سایت ایزی پی سی همواره در تلاش بوده که بهترین نرم افزار ها را در اختیار کاربران خود قرار دهد. به همین سبب در تلاش بوده اییم که برنامه های گوناگونی را در اختیار شما قرار دهد. برنامه Programming TelePrompter عنوان یک نرم افزار عالی میباشد که گویندگان خبر از آن استفاده میکنند. قادر خواهید بود که به صورت تمام صفحه به اسکرول متن های مورد نظر خود بپردازید.

دانلود برنامه Programming TelePrompter

دانلود برنامه Programming TelePrompter برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار نمایش متن در حالت تمام صفحه برای کامپیوتر میتواند از جمله بهترین برنامه ها برای افرادی باشد که به گویندگی میپردازند. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه ProDAD ProDrenalin که یک نرم افزار بهبود کیفیت فایل ویدیویی برای کامپیوتر میباشد، اشاره کرد. نرم افزار Programming TelePrompter از کارایی ساده ای برخوردار بوده و به صورت خیلی ساده قابل پیکربندی میباشد. شخص سازی برنامه Programming TelePrompter از قدرت بالایی برخوردار بوده و کاربران میتوانند بهترین استفاده را در این زمینه ببرند. اگر علاقه مند به این امر هستید که سخنرانی با کیفیت داشته و بهترین نتیجه را دریافت کنید، دانلود برنامه معرفی شده میتواند بهترین گزینه انتخابی شما باشد. به این وسیله اشکالاتی نیز در صبحت های شما مشاهده نخواهد شد.

دانلود نرم افزار نمایش و پیمایش متن در حالت تمام صفحه برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود برنامه Programming TelePrompter نرم افزار نمایش متن در حالت تمامی صفحه برای سیستم عامل ویندوز از جمله بهترین برنامه ها برای کم کردن میزان بداهه گویی میباشد. نرم افزار TelePrompter به طور کلی میزان ایرادات، تپق زدن ها، بداهه گویی و… را تا میزان قابل توجهی کم کرده و نتیحه ای عالی را که کاربر بتواند بهترین سخنرانی را داشته باشد به آن تحویل خواهد داد. در واقع اگر میخواهید که سخنرانی زیبا و ممتاز داشته باشید، دانلود نرم افزار معرفی شده بهترین گزینه پیش روی شما میباشد.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه Programming TelePrompter نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Programming TelePrompter نمایش متن در حالت تمام صفحه

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

ویندوز های 7 و 8 و 10

مشخصات

نام انگلیسی: Programming TelePrompter

نام فارسی: پیمایش متن در حالت تمام صفحه

نسخه برنامه: 2.6.3

حجم برنامه: 3MB

پست های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *