پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه ProShot اپلیکیشن دوربین حرفه ای پروشات برای اندروید

دانلود برنامه ProShot اپلیکیشن دوربین حرفه ای پروشات برای اندروید

1
(1)

دانلود برنامه ProShot اپلیکیشن دوربین حرفه ای پروشات برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. ProShot عنوان یک برنامه بسیار کارآمد و عالی در زمینه عکاسی و فیلمبرداری میباشد که به صورت رایگان برای کاربران اندرویدی سراسر دنیا عرضه شده است. با پیشرفت تلفن های همراه و دوربین ها عکاسی عکس ها و فیلم های با کیفیتی میز به ثبت میرسند. شاید تا حالا به این فکر افتاده باشید که تلفن همراه یا گوشی شما از تمامی امکاناتی که برای فیلم برداری و عکسبرداری نیاز دارید پشتیبانی نمیکند! در این پست قصد داریم برنامه ای را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن دیگر نیز نیست که به فکر امکانات و یا آپشن های اضافه برای ثبت لحظات خود باشید.

دانلود برنامه ProShot

دانلود برنامه ProShot اندروید با لینک مستقیم

برنامه ProShot از جمله بهترین اپلیکیشن های موجود برای داشتن تمامی امکاناتی که برای عکاسی و فیلمبرداری نیاز دارید میباشد. سایت ایزی پی سی همچنین دانلود برنامه z camera را به شما عزیزان پیشنهاد میکند. در دانلود برنامه پروشات همانطور که اشاره کردیم مجموعه امکانات و آپشن هایی که برای به ثبت رساندن تصاویر با کیفیت و حرفه ای نیاز دارید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تمامی قابلیت هایی را که برنامه پروشات در اختیار شما قرار میدهد را شما قادر خواهید بود که به صورت دستی و یا اتوماتیک اندازه گیری کنید و تصویر هایی با کیفیت و مورد علاقه خود به ثبت برسانید. در دانلود برنامه ProShot قادر خواهید بود که رزولوشن ثبت تصاویر خود را به صورت دستی انتخاب کنید. و از دیگر ویژگی ها میتوان به ثبت موقعیت مکانی خود در تصاویر اشاره کرد که هیچگاه فراموش نکنید تصاویر خود را کجا ثبت کرده ایید.

دانلود برنامه ProShot

در همین زمانه نیز بسیاری از گوشی ها وجود دارند که از برخی قابلیت های پشتیبانی نمیکنند که از این جمله میتوان به حالت شب و HDR اشاره کرد. با دانلود برنامه پروشات هرچند که دوربین تلفن همراه شما از این قابلیت ها پشتیبانی نکند اما شما میتوانید از این طریق به ثبت تصاویر خود با استفاده از حالت شب در تاریکی بپردازید. از دیگر ویژگی های میتوان به ثبت فیلم ها از کیفیت پایین تا کیفیت 4k اشاره کرد که میتواند یک ویژگی خارق العاده باشد. تمامی آپشن هایی که در این برنامه در اختیار شما قرار میگیرد را میتوانید به صورت دستی  یا خودکار تنظیم کرده که از این طریق تصاویر و فیلم هایی با کیفیت خیلی خوب را به ثبت برسانید.

با دانلود برنامه ProShot به بهترین شکل ممکن به عکس برداری بپردازید!!!

دانلود برنامه ProShot

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود پروشات به صورت رایگان

  • حجم فوق العاده برنامه
  • امکان ثبت تصاویر در حالت شب و حالت HDR
  • امکان انتخاب میزان روزولوشن تصاویر
  • امکان تصویر برداری با استفاده از دوربین جلو
  • امکان ثبت موقعیت مکانی
  • پشتیبانی از هیستوگرام زنده
  • امکان زوم کرده تنها با استفاده از یک دست
  • امکان تنظیم امکانات به صورت دستی و اتوماتیک
  • وجود ویژگی لایت پینت
  • و…

دانلود برنامه پروشات اندروید با حجم کم به صورت رایگان

امیدواریم که با دانلود برنامه پروشات بهترین تصاویر و فیلم ها را با کیفیت خیلی بالا به ثب برسانید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Bold Moves بهترین اوقات خود را به صورت خیلی متفکرانه سپری کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه ProShot اپلیکیشن دوربین حرفه ای پروشات برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 7.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: riseupgames.com

نام انگلیسی: ProShot

نام فارسی: پرو شات

نسخه برنامه: 8.22.3

حجم برنامه: 3MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *