دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Radarbot Full اپلیکیشن نمایش دوربین سرعت سنج پلیس برای اندروید

دانلود برنامه Radarbot Full اپلیکیشن نمایش دوربین سرعت سنج پلیس برای اندروید

3.5
(4)

دانلود برنامه Radarbot Full اپلیکیشن نمایش دوربین سرعت سنج پلیس برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Radarbot Full عنوان یک برنامه کارآمد برای نمایش مکان دوربین های سرعت سنج پلیس میباشد که در اختیار کاربران اندرویدی سراسر دنیا قرار گرفته است. شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که به دلیل وجود سختی هایی که در زندگی وجود دارد و یا به دلیل های دیگری از سرعت خود غافل شده و به موجب آن جریمه شده ایید. در این پست میخواهیم برنامه Radarbot Full را به شما عزیزان معرفی کنیم که با دانلود آن دیگر نیاز نیست درگیر این مسایل شوید. به راحتی و با آسایش کامل به رانندگی خود ادامه داده و سرعت مجاز خود را حفظ کنید.

دانلود برنامه Radarbot Full

دانلود برنامه Radarbot Full برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه نمایش دوربین های سرعت سنج پلیس به راحتی مسیر مورد نظر خود را بپیمایید. با استفاده از برنامه Radarbot Full قادر خواهید بود دوربین های قرار داده شده برای کنترل سرعت پلیس را شناسایی کرده و از جریمه شدن خود جلوگیری کنید. تاکنون برنامه های متفاوتی در این موضوع را برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته اییم که با استفاده از هریک از آنها به راحتی میتوانید از جریمه شدن خود جلوگیری کنید. از این برنامه های میتوان به دانلود CamSam PLUS اشاره کرد. نسخه ای که در این پست برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته ایم، نسخه آنلاک شده برنامه Radarbot Full به قیمت 5.49 دلار میباشد که شما قادر خواهید بود این برنامه را با سرعت بالا و ترافیک نیم بها از سرور های پرقدرت سایت ایزی پی سی دریافت کنید.

با دانلود برنامه Radarbot Full دیگر نگران دوربین های کنترل سرعت نباشید!!

دانلود برنامه Radarbot Full

دانلود برنامه Radarbot Full جدید این امکان را به شما میدهد که تا کمترین حد ممکنه از جریمه شدن خود جلوگیری کرده و به راحتی مسیر های مورد نظر خود را بپیمایید. تمامی دوبین های میان جاده ای، دوربین تونل، دوربین های دستی پلیس و مکان های پر ترافیک و… در اختیار شما قرار میگیرد و برنامه رادار بوت هشدار های لازمه را به شما یادآور خواهد شد. چهار حالت متفاوت شبیه سازی جاده ها در برنامه Radarbot Full طراحی شده که شما بنابر سلیقه خود میتوانید هریک از آنها را انتخاب نمایید. سرعت های استاندارد تمامی جاده ها نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت که اگر در مسیری در حال حرکت میباشد و از سرعت مجاز سبقت گرفتید به شما اطلاع رسانی شده و شما را آگاه سازد. برنامه Radarbot Full را میتوان یکی از بهترین برنامه ها برای یافتن مکان دوربین های کنترل سرعت میباشد.

دانلود برنامه رادار بوت14

برخی ویژگی ها و امکانات برنامه رادار بوت برای اندروید به صورت رایگان

  • حجم خیلی خوب برنامه
  • وجود 4 حالت متفاوت شبیه سازی شده
  • ویژگی نمایش سرعت مجاز جاده ها متفاوت
  • امکان نمایش فاصله شما تا نزدیک ترین دوربین کنترل سرعت
  • درترسی به انواع تنظیمات پارامتری
  • وجود حالت ارتعاشی برای استفاده از برنامه در هنگام رانندگی
  • وجود سیستم هوشمند ذخیره نیرو در هنگام استفاده از برنامه
  • وجود سیستم هدایت گر و هشدار جاده ای
  • و…

دانلود Radarbot Full اندروید رایگان جدید

با استفاده از برنامه Radarbot Full مسیر های خود را به راحتی هرچه تمام تر طی کرده و نگران دوربین های سرعت سنج نباشید. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خوبی را بدست آورید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه !Gif Me عکس ها و ویدیو های خود را تبدیل به گیف کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Radarbot Full اپلیکیشن نمایش دوربین سرعت سنج پلیس برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این برنامه اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: radarbot.com

نام انگلیسی: Radarbot Free: Speed Camera Detector & Speedometer‏

نام فارسی: نمایش دوربین های کنترل سرعت

نسخه برنامه: 8.1.0

حجم برنامه: 22MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *