پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Relax Player اپلیکیشن ریلکس پلیر برای اندروید

دانلود برنامه Relax Player اپلیکیشن ریلکس پلیر برای اندروید

0
(0)

دانلود برنامه Relax Player اپلیکیشن ریلکس پلیر برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن درانتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Relax Player عنوان یک اپلیکیشن موزیک پلیر هوشمند و با کیفیت میباشد که به صورت رایگان برای تمامی کاربران اندرویدی سراسر دنیا عرضه شده است. برنامه ریلکس پلیر از یکی از پلیر های قدرتمند و با کیفیت میباشد که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. تمامی کاربران امروزه با وجود تنوع بالای اپلیکیشن های اندروید به دنبال برنامه هایی میگردند که بتواند کار آنها را سریع و با کیفیت خوب انجام دهد. همانگونه که در پست های قبلی نیز اشاره کردیم در دنیای تنوعی که برای برنامه های اندرویدی وجود دارد کمتر برنامه ای میتواند جایگاه خود را در میان کاربران حفظ کند. برنامه Relax Player به خوبی توانسته این امر را به انجام برساند.

دانلود برنامه Relax Player

دانلود برنامه Relax Player برای اندروید با لینک مستقیم

برنامه ریلکس پلیر از جمله پلیر هایی میباشد که توانسته امتیازات خیلی خوبی را به خود اختصاص دهد. از دیگر برنامه هایی که میتوان به آن اشاره کرد، دانلود برنامه Music player میباشد. برنامه ریلکس پلیر توسط کاربران زیادی در سراسر دنیا نصب شده و از این برنامه رضایت خود را نشان داده اند. این دسترسی برای شما امکان پذیر شده است که به تمامی فایل های موزیک موجود در تلفن همراه خود به خوبی دسترسی داشته و هریک را که مایل باشید تنها با استفاده از یک ضربه اجرا کنید. از دیگر ویژگی های عالی برنامه میتوان به قابلیت دسترسی به تمامی باند های اکولایزر اشاره کرد که از این طریق شما قادر خواهید بود که صدا ها و موزیک های خروجی را به صورت هرچه تمام تر شخصی سازی کرده و به صورت دلخواه گوش فرا دهید.

دانلود برنامه Relax Player

برنامه Relax Player از جمله پلیر های موزیک سیستم عامل اندروید میباشد که از کیفیتی خیلی خوبی پشتیبانی میکنید. وجود گرافیک خوب و رنگ بندی های عالی به کار رفته در این برنامه به شما کمک میکند که از آن خسته نشده و حتی علاقه ای به خارج شدن نداشته باشید. با چشم پوشی از گرافیک برنامه نیز میتوان به سریع بودن آن رسید. برنامه ریلکس پلیر به خوبی میتواند از اجرا موزیک ها بر آید و شما هیچگونه لگ و یا ایرادی را در آن مشاهده نخواهید کرد. به طور کلی میتوان این برنامه را یکی از بهترین موزیک پلیر های موجود برای سیستم عامل اندروید دانست که برای دانلود آن به صورت رایگان تنها کافی است به انتهای پست اشاره کرده و بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

با دانلود برنامه Relax Player به شخصی سازی موسیقی هایتان تا حد زیادی کنترل داشته باشید!!

دانلود برنامه Relax Player

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود ریلکس پلیر به صورت رایگان

  • حجم عالی برنامه
  • سریع بودن اپلیکیشن
  • امکان پخش تمامی موزیک ها با کیفیت بالا
  • کیفیت و فضای کاربری زیبا برنامه
  • امکان دسته بندی موزیک ها در بخش های گوناگون
  • امکان شخصی سازی صداهای خروجی با استفاده از اکولایزر ها
  • امکان جست و جو برای کاور موسیقی ها در اینترنت
  • امکان پخش تمامی فرمت ها
  • و…

دانلود برنامه ریلکس پلیر رایگان برای اندروید با لینک مستقیم

برنامه Relax Player همانطور که اشاره کردیم توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کرده و از همین طریق امتیازات خیلی خوبی را نیز بدست آورده است. اگر به دنبال یک موزیک پلیر برای تلفن همراه خود میگردید، این برنامه میتواند گزینه خوبی برای شما عزیزان باشد. امیدواریم که با دانلود این برنامه بهترین اوقات را با پلی کردن موسیقی های دلخواهتان داشته باشید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه MiXplorer به راحتی هرچه تمام تر به مدیریت انواع فایل های خود پردازید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Relax Player اپلیکیشن ریلکس پلیر برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این پلیکیشن اندروید نسبت با نسخه اندروید هر گوشی متغیر میباشد

مشخصات

نام انگلیسی: Relax Player

نام فارسی: ریلکس پلیر

نسخه برنامه: 2.1.422

حجم برنامه: 18MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *