پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Samsung My Files اپلیکیشن مدیریت فایل سامسونگ برای اندروید

دانلود برنامه Samsung My Files اپلیکیشن مدیریت فایل سامسونگ برای اندروید

2.3
(8)

دانلود برنامه Samsung My Files اپلیکیشن مدیریت فایل سامسونگ برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Samsung My Files عنوان یک برنامه فایل منیجر یا مدیریت فایل قدرتمند میباشد که توسط کمپانی بزرگ سامسونگ برای تمامی دستگاه های اندروید عرضه شده است. این اپلیکیشن برنامه مدیریت فایل رسمی کمپانی سانسونگ میباشد که بر روی تمامی دستگاه ها اندرویدی نظیر ال جی، شیاومی، هواوی، سونی، پوکو، وان پلاس و… قابل نصب میباشد. با وارد شدن به قرن تکنولوژی و روی کار آمدن قدرتمند سوشال مدیا برنامه های متفاوتی در این زمینه شروع به فعالیت کردن که میتوان گفت تمامی افراد دنیا از آنها استفاده میکنند. فایل هایی که از این برنامه دریافت میشوند تعداد بالایی داشته و به مرور زمان باعث پر شدن و آشفتگی فضای داخلی شما میشود اکنون راه حل را برایتان آورده اییم.

دانلود برنامه Samsung My Files

دانلود برنامه Samsung My Files برای اندروید با لینک مستقیم

دانلود برنامه مدیریت فایل سامسونگ از جمله بهترین های خود در این عرصه میباشد که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. از دیگر اپلیکیشن ها میتوان به دانلود برنامه Solid Explorer Full اشاره کرد. همانگونه که اشاره کردیم با وجود فضای بالایی که گوشی ها این دوره از آن بهره میبرند قاعدتا فایل های خیلی زیادی نیز در آن ذخیره خواهد شد. در این حین پیدا کردن فایل مورد نظر شاید برایتان سخت باشد و یا میخواهید که حافظه خود را خالی کنید و نمیدانید که از کجا شروع کنید… ما میخواهیم در این پست تمامی مشکلات شما را با استفاده از برنامه فایل منیجر سامسونگ حل کنیم. از ابتدا بد نیست که به دسته بندی عالی فایل ها اشاره کنیم. تمامی فایل های شما اعم از ویدیو، تصاویر، برنامه ها و… دسته بندی شده اند.

با دانلود برنامه Samsung My Files مدیریت فایل هایتان را به برنامه ای بسیار حرفه ای بسپارید!!!

دانلود برنامه Samsung My Files

دانلود برنامه Samsung My Files آخرین نسخه تمامی فایل های شما را به صورت پوشه و دسته های جداگانه به نمایش خواهد گذاشت. در این صورت علاوه بر اینکه تمامی محتوای تلفن همراه شما در دسترس میباشد، همچنین دسترسی به آنها نیز سریع تر و بهینه تر شده است. سامسونگ تمام سعی خود را کرده که یک فایل منیجر عالی را در اختیار کاربران قرار دهد. شما قادر خواهید بود که تمامی امور خود را در برنامه انجام دهید. میتوانید به اشتراک گذاری فایل ها نظیر ویدیو ها، تصاویر، برنامه های خام و… بپردازید. از دیگر ویژگی های عالی برنامه میتوان به مدیریت فضای داخلی، فضای خارجی مانند USB و فضای ابری اشاره کرد. شما میوانید با استفاده از ویژگی آنالیز فضای داخلی به یافتن فایل های حجیم پرداخته و با حذف آنها فضای داخلی را آزاد کنید.

با دانلود برنامه Samsung My Files این فایل منیجر بی نظیر را روی تلفن همراهتان داشته باشید.

دانلود برنامه Samsung My Files

برخی امکانات برنامه مدیریت فایل سامسونگ رایگان برای اندروید

  • حجم فوق العاده برنامه
  • فضای کاربری زیبا اپلیکیشن
  • نمایش فایل های به صورت دسته های متفاوت
  • ویژگی آنالیز فضای داخلی برای حذف فایل های اضافه
  • امکانات مدیریت فایل های موجود در فضای داخلی، خارجی USB و فضای ابری
  • ویژگی نمایش فایل های اضافه شده اخیر
  • امکان اشتراک گذاری و حذف فایل ها
  • قابل نصب بر روی تمامی دستگاه های اندرویدی
  • سازگاری با دیگر برنامه های کمپانی سامسونگ
  • و…

دانلود Samsung My Files اپلیکیشن مدیریت فایل سامسونگ

دانلود برنامه مدیریت فایل سامسونگ به صورت رایگان برای تمامی اندرویدفون ها با لینک مستقیم. اگر به دنبال یک فایل منیجر قدرتمند میگردید ما به شما برنامه مدیریت فایل سامسونگ را پیشنهاد میکنم. این برنامه توانسته تعداد نصب بیش از 1000,000,000 بار توسط کاربران سراسر دنیا را به خود اختصاص دهد. امیدواریم که با دانلود این برنامه بهترین تجربه کاربری را داشته باشید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما معرفی کند. با دانلود برنامه Microsoft OneDrive به راحتی فایل های خود را در فضای ابری اپلود کرده و نگران گم شدن آنها نباشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2.3 / 5. تعداد امتیازها: 8

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Samsung My Files اپلیکیشن مدیریت فایل سامسونگ برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز برای این برنامه بسته به دستگاه متغیر میباشد

مشخصات

نام انگلیسی: Samsung My Files

نام فارسی: مدیریت فایل سامسونگ

نسخه برنامه: 15.0.00.58

حجم برنامه: 17MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *