پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Single Origin 2 اپلیکیشن ساخت قهوه برای اندروید

دانلود برنامه Single Origin 2 اپلیکیشن ساخت قهوه برای اندروید

0
(0)

دانلود برنامه Single Origin 2 اپلیکیشن ساخت قهوه برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Single Origin 2 عنوان یک برنامه فوق العاده برای ساخت و دم کردن قوه میباشد که به صورت رایگان برای کاربران سراسر دنیا عرضه شده است. همانگونه که میدانید میتوان گفت پرطرفدارترین نوشیدنی دنیا قهوه میباشد. حال که قهوه در تمامی دنیا با انواع مختلفی وجود دارد هر شخصی در هر کشوری به نوعی به قهوه مورد نظر خود را انتخاب میکند و آنرا آماده نوشیدن و یا دم میکند. در این زمینه شاید نیز افرادی وجود داشته باشند که از قهوه استفاده میکنند اما به صورت صحیح و دقیق نمیتوانند آن را دم کنند. در این پست قصد داریم یک برنامه را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن بهترین قهوه را خواهید نوشید.

دانلود برنامه Single Origin 2

دانلود برنامه Single Origin 2 برای اندروید با لینک مستقیم

برنامه ساخت قهوه برای اندروید رایگان از جمله بهترین و کارآمد ترین برنامه های برای ساخت و تهیه قهوه میباشد. از دیگر برنامه میتوان به دانلود برنامه My CookBook Pro اشاره کرد. اگر که تاکنون قهوه مصرف کرده ایید و ار مقدار مصرفی مورد نیاز خود و یا چگونگی صحیح بدست آوردن آن اطلاع کامل را نداشته ایید، اکنون وقت آن رسیده است که بهترین را برای خود بخواهید. دانلود برنامه ساخت قهوه رایگان با وجود تایمر داخلی که دارد به شما کمک میکند که قهوه خود را در زمان مناسب بدست آورید. از جمله ویژگی ها عالی این برنامه میتوان به اضافه کرن یادداشت به ساخت قهوه خود اشاره کرد. به گونه ای که شما پس از هربار درست کردن یک نوشیدنی قادر خواهید بود که نوشته هایی را به آن اضافه کرده تا بار دیگر آن اشتباهات را مرتکب نشوید.

دانلود برنامه Single Origin 2 رایگان برای اندروید در این لحظه میباشد که خودی از خود نشان میدهد. این برنامه با استفاده از امتیازات و یادداشت هایی که شما ثبت کرده ایید بهترین پیشنهاد را به شما میدهد. به شما خواهد گفت که چه کار هایی را شما باید انجام دهید که قهوه شما به آنچه دلخواه شما میباشد تبدیل شود. اگر بخواهیم کلی بگوییم به شما پیشنهاد خواهد داد! آموزش های متفاوتی برای ساخت قهوه برای شما قرار داده شده است که با استفاده از آنها به بهترین قهوه دست پیدا کنید. این آموزش ها در نوع های مختلف سرد و گرم آماده شده اند. پس اگر از جمله طرفداران قهوه سرد میباشید آموزش های عالی نیز برای شما در برنامه قهوه ساز اندروید قرار داده شده است.

دانلود برنامه قهوه ساز برای اندروید

دانلود Single Origin 2 اندروید رایگان و با لینک مستقیم

برنامه Single Origin 2 تمامی روش ها را با استفاده از نظرات خود شما برای ساخت یک قهوه ایده آل به شما معرفی خواهد کرد. امیدواریم که با دانلود این برنامه بهترین قهوه ها را تجربه کنید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه Weather Live به راحتی به مشاهده آب و هوای تمام دنیا بپردازید.

دانلود برنامه قهوه ساز رایگان برای اندروید

  • حجم خوب برنامه
  • فضای کاربری خوب اپلیکیشن
  • وجود تایمر برای ساخت قهوه خوب
  • وجود نوتیفیکیشن
  • امکان اضافه کردن متن و نظر خود درباره قهوه
  • پیشنهاد های هوشمند برای ساخت قهوه عالی
  • وجود آموزش های متفاوت برای ساخت انواع قهوه
  • وجود تم شب
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Single Origin 2 اپلیکیشن ساخت قهوه برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: singleoriginapp.com

نام انگلیسی: Single Origin 2

نام فارسی: راهنمای دم کردن قهوه

نسخه برنامه: 40.1

حجم برنامه: 75MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *