پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه SnoreLab Premium اپلیکیشن بهبود خر و پف برای اندروید

دانلود برنامه SnoreLab Premium اپلیکیشن بهبود خر و پف برای اندروید

0
(0)

دانلود برنامه SnoreLab Premium اپلیکیشن بهبود خر و پف برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم در که امکان ان در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. بسیاری از افراد وجود دارند که به دلیل سنگینی خواب یا نامنظم بودن محل خواب آنها و به هر دلیل ممکنی در هنگام خواب خر و پف میکنند. شما خودتان متوجه نخواهید شد اما کسانی که در اطراف شما وجود دارند اعم از دوست، رفیق، آشنا، همسر، فرزندان و دیگر افرادی که ممکن در نزدیک شما استراحت کرده باشند را آزار داده و یا حتی سبب جلوگیری از خواب رفتن آنها خواهید شد. در این پست میخواهیم برنامه SnoreLab Premium را به شما معرفی کنیم. این اپلیکیشن این امکان را به شما میدهد که صدای خر و پف خود را ضبط کرده و بهترین گزینه برای حل این مشکل را معرفی خواهد کرد.

دانلود برنامه SnoreLab Premium

دانلود برنامه SnoreLab Premium با لینک مستقیم

برنامه SnoreLab Premium بهترین گزینه برای افرادی است که از خر و پف کشیدن خود زجر میبرند. دیگر نیاز نیست که اطرافیان خود را آزرده خاطر کنید. با استفاده از برنامه بهبود خرو پف با خیال راحت و آسوده به خواب شیرین خود فرو بروید. از دیگر اپلیکیشن ها میتوان به برنامه Sleep as Android اشاره کرد. اپلیکیشن SnoreLab Premium وقتی که شما به خواب فرو رفته ایید در حال ضبط کردن بوده و صدای شما را ضبط خواهد کرد. پس از آنکه از خواب بیدار شدید صدای خود را گوش کرده و این برنامه بهترین گزینه ها را برای بهبود خر و پف در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. میزان خر و پف شما اندازه گیری خواهد شد و بهترین روش درمان این مشکل به شما معرفی خواهد شد. این برنامه همچنین میتواند میزان شدت خر و پف شما را بازگو کند.

دانلود اپلیکیشن SnoreLab Premium

به طور کلی اگر خودتان و افرادی که در نزدیکی شما قرار دارند از شدت خر و پف شما زجر میکشند اپلیکیشن SnoreLab Premium میتواند یکی از بهترین گزینه های موجود برای شما باشد. این برنامه برای تمامی اندرویدفون های سراسر جهان اعم از سامسونگ، هواوی، شیاومی، ال جی، سونی و… ارائه شده است و شما به راحتی میتوانید در انتهای همین پست به صورت رایگان و با لینک مستقیم این اپلیکیشن را دانلود نمایید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه کارامد را به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه Tcamera شما به راحتی قادر خواهید بود کلاس های مجازی را شروع کرده و به آموختن و یا تدریس بپردازید.

با دانلود برنامه SnoreLab Premium خروپفتان مدیریت کنید!!

دانلود برنامه SnoreLab Premium

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود بهبود دهنده خر و پف به صورت رایگان

  • حجم خوب برنامه
  • امکان ضبط صدای شما در هنگام خواب
  • اندازه گیری میزان شدت خر و پف
  • امکان اندازه گیری عوامل موثر
  • مقایسه میزان شدت خر و پف در شب ها
  • ارائه شیوه های درمانی
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه SnoreLab Premium اپلیکیشن بهبود خر و پف برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: snorelab.com

نام انگلیسی: SnoreLab Premium

نام فارسی: بهبود دهنده خر و پف

نسخه برنامه: 2.15.12

حجم برنامه: 43MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *