پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Sony Xperia Companion نرم افزار مدیریت گوشی سونی

دانلود برنامه Sony Xperia Companion نرم افزار مدیریت گوشی سونی

5
(2)

دانلود برنامه Sony Xperia Companion نرم افزار مدیریت گوشی سونی به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Sony Xperia Companion عنوان یک نرم افزار قدرتمند و عالی به منظور مدیریت گوشی های سونی مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که کاربران به صورت ساده قادر خواهند بود به مدیریت تلفن های هوشمند کمپانی سونی بپردازند. همانگونه که مطلع هستید تاکنون چندین نسخه از نرم افزار های مدیریت گوشی های برند های متفاوت را در اختیار شما قرار داده اییم. برخی از این برنامه ها قادر به عمل های متفاوت هستند. برخی کمتر و برخی نیز بیشتر قادر خواهند بود که به مدیریت گوشی های خود بپردازند. برنامه Sony Xperia Companion نیز از جمله نرم افزار هایی میباشد که به منظور مدیریت تلفن های هوشمند کمپانی سونی طراحی و عرضه شده است.

دانلود برنامه Sony Xperia Companion

دانلود برنامه Sony Xperia Companion برای ویندوز با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار مدیریت گوشی سونی میتواند یکی از بهترین برنامه های مدیریت تلفن های همراه باشد که تنها مختص به کمپانی سونی میباشد. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه Samsung PC Studio که یک نرم افزار مدیریت گوشی سامسونگ در ویندوز میباشد، اشاره کرد. با استفاده از نرم افزار Sony Xperia Companion کاربران میتوانند که به سادگی اطلاعات تلفن های همراه قدیمی خود را به گوشی های جدیدی که از شرکت سونی خریداری کرده اند منتقل کنند. در واقع کاربران میتوانند که امور مربوط به گوشی های خود را به صورت ساده و رایگان انجام دهند. امکان اتصال به کامپیوتر از طریق های متفاوتی برای کاربران فراهم شده است. کاربران میتوانند که به سادگی روش های متفاوتی را انتخاب کرده و تلفن همراه خود را به کامپویتر متصل کنند.

دانلود برنامه Sony Xperia Companion

دانلود نرم افزار مدیریت گوشی سونی در ویندوز

دانلود برنامه Sony Xperia Companion نرم افزار مدیریت گوشی سونی امکان اتصال گوشی به کامپیوتر در روش های مختلف مانند USB و Wifi را برای کاربران فراهم میسازد. دانلود نرم افزار معرفی شده امکان های متفاوتی را در اختیار کاربران فراهم میسازد که از جمله آنها میتوان به امکان اتصال تلفن همراه به کامپیوتر و چک کردن تمامی برنامه ها اشاره کرد. نرم افزار Sony Xperia Companion تمامی برنامه های موجود در گوشی را بررسی کرده و نرم افزار هایی که نیاز به آپدیت دارند شاسایی خواهد کرد. امکان تهیه فایل پشتیبان و همگام سازی قسمت های متفاوت گوشی نیز برای کاربران فراهم شده است. نرم افزار مدیریت گوشی سونی به شما اطلاع خواهد داد که کدام یک از نرم افزار های شما نیاز به آپدیت دارد.

در آخر نیز امیدواریم که پس از دانلود برنامه Sony Xperia Companion نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Sony Xperia Companion نرم افزار مدیریت گوشی سونی

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
مشخصات
شرکت سازنده: sony.com

نام انگلیسی: Sony Xperia Companion

نام فارسی: مدیریت گوشی سونی

نسخه برنامه: 2.14.1.0

حجم برنامه: 80MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *